Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Superligaen 2021/2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Der er tidligere talt meget om data og jeg hørte Medianos “hvad siger tallene” om OB her til morgen … no suprise performer man lidt under gennemsnittet generelt men specielt forsvaret blev fremhævet at ligge under par så der har/skulle man forstærke sig og så må man tænke at det er det ledelsen også har kigget på.
    Mere overraskende så scorer OB mere end man kunne forvente i forhold til xG. Det skyldes så at OB er det hold der skyder mest på mål uden for feltet, hvorfor chancerne ikke er betegnes som store men det siger vel noget om at både Sabbi, Frøkjær og Kadrii som er de der bliver fremhævet selv skyder på mål fremfor at spille chancerne større ved at spille bolden ind i feltet/dangerzone. Er de egoister eller er det en del af taktikken? Noget I har lagt mærke til?
    Silkeborg skulle være de bedste %vis til at komme i dangerzone på trods af deres hold.
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    Comment


      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
      Er der nogen med en information om kampdage/hvilke weekender spilles i Superligaens slutspil? Ville hjælpe mig at planlægge mine OB-ture rettidig
      Måske er der lidt info her:
      https://www.dbu.dk/media/hcqnej1n/datoplanforar2022.pdf

      Comment


        Oprindeligt indsendt af tjdebat Se indlæg
        Mange tak! Der er lige det jeg ledede efter og kunne ikke finde. :-)
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...t-problem-i-ob

          Tipsbladet er ikke imponeret over os, og jeg kan godt blive bekymret. Godt at Jebali lavede 2 mål i dag, det bliver meget ham der skal redde os.

          Comment


            På en måde er Alm vel også til eksamen i foråret. Han mangler helt klart at forløse de 4 forreste, ved godt at Jebali var skadet i mange kampe i efteråret. Måske bliver det bedre med vores nye assistent, Søren Krogh. Ifølge FS arbejder han med det offensive.

            Comment


              Er det vores nye udetrøje som vises i denne reklame ca 1,07 min inde ,

              https://www.sydbank.dk/erhverv/danmarks-erhvervsbank
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                Er det vores nye udetrøje som vises i denne reklame ca 1,07 min inde ,

                https://www.sydbank.dk/erhverv/danmarks-erhvervsbank
                Klasse spottet. Med Albani på brystet skulle det vel være os.
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                  Klasse spottet. Med Albani på brystet skulle det vel være os.
                  Vores logo er også på
                  Last edited by Magge; 13-02-2022, 18:56.
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                    Er det vores nye udetrøje som vises i denne reklame ca 1,07 min inde ,

                    https://www.sydbank.dk/erhverv/danmarks-erhvervsbank
                    Beklager, hvilken video ? Den jeg ser er kun på 33 sekunder

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                      Beklager, hvilken video ? Den jeg ser er kun på 33 sekunder
                      Scroll en lille bitte smule ned - videoen, der har overskriften: "Hummel er et af verdens ældste og mest dedikerede sportsbrands"
                      Og ja, det er i hvert fald uden tvivl en OB-udetrøje af en art.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                        Beklager, hvilken video ? Den jeg ser er kun på 33 sekunder
                        Kan man ikke uploade billeder herinde?
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                          Scroll en lille bitte smule ned - videoen, der har overskriften: "Hummel er et af verdens ældste og mest dedikerede sportsbrands"
                          Og ja, det er i hvert fald uden tvivl en OB-udetrøje af en art.
                          Tak .
                          Og beklager misforståelsen
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            Tvivler på at det er den nye trøje. Farverne ser lidt mere matte ud, men det tænker jeg er fordi at videoen er colorgradet sådan, ellers ligner den til forveksling den vi har i forvejen

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                              Scroll en lille bitte smule ned - videoen, der har overskriften: "Hummel er et af verdens ældste og mest dedikerede sportsbrands"
                              Og ja, det er i hvert fald uden tvivl en OB-udetrøje af en art.
                              Takker

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg
                                Tvivler på at det er den nye trøje. Farverne ser lidt mere matte ud, men det tænker jeg er fordi at videoen er colorgradet sådan, ellers ligner den til forveksling den vi har i forvejen
                                Så har se også fjernet kraven ;-)
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X