Et indlæg fra en bruger på et debatforum - det er vel knap et rygte. I hvert fra det mest løse af slagsen.
Jeg har ikke fantasi til at forestille mig, at PB kigger på en spiller som PO.
Men selvfølgelig - det er OB, og man overraskes.
Ja klart det er et yderst løst rygte. Og langt fra sikkert der er noget om det.
Jeg synes bare det klinger rigtig godt, i forhold til tidligere "stjerne" køb hos os. Han har bevist sig i en anden superligaklub, og nu er han nede i et hul, så vi (måske) kan komme i nærheden af ham.
Typisk OB signing, med mangel på kreativitet og opfindsomhed.
Men det hele handler om hvorvidt vi gør som vi altid har gjort, eller om vi er på vej i en ny retning.
Måske hemme har tænkt tanken, og foreslår det til Bjørn W, der så forhåbentlig siger heeeeeeell no.
Det viser jo meget godt hvorfor jeg kun i 25 minutter i år har troet på top 6.
Der er så meget leverpostej og levebrøds spillere på holdet så hvis alle ikke spiller til par, så er holdet yderst ordinært. At der så i perioder er knasende sprød bacon oven på leverpostejen ændre ikke det samlede indtryk. Det virker som om at MH spiser på Dalle Valle og forvente mad på Sortebro kro niveau.
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
"Det var fuldstændig sindssygt. Det føltes som om, vi var på hjemmebane. Jeg tror, der ca. var 3000 på stadion, og vi havde de 1000. De råber, og råber. Jeg er glad for, at vi kan give noget tilbage, for vi har spillet under niveau i sæsonen, synes jeg. Men fansene er der altid, og de var glade i går."
Man kan vel kun få en solid mancrush med.Aron.
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment