Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Superligaen 2021/2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
    Det ser ikke ud til at det bliver Farums samlebåndet vi skal hænge hatten på. Mens Randers er solide og nok slal vinfe over Vejle.1-0 i begge kampe.
    Hvad er det pisseirriterende og frustrerende at stå igen et sted hvor det går om at håbe at to andre klubber klarer det endnu dårligere end vi gør i sted af at føle sig tryg med at vi selv gør der god nok.
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

      Hvad er det pisseirriterende og frustrerende at stå igen et sted hvor det går om at håbe at to andre klubber klarer det endnu dårligere end vi gør i sted af at føle sig tryg med at vi selv gør der god nok.

      Sørgeligt ..
      3-1 til Randers nu.
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        Ronny Bardghij, netop fyldt 16 år, starter inde for FCK. Og de kæmper om mesterskabet.

        Men bevares, OB har jo den kosmisk vigtige 6-plads at kæmpe for. Ind med den gamle garde!

        Et kongerige for noget friskhed i den her klub.

        Comment


          Kun 1 point til FCN. Vi ligger begge hold med 16 point. Opgøret næste weekend bliver vigtigt. Bliver overrasket hvis vi vinder.
          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

          OB - engang var vi gode

          Comment


            Det er muligt vi er oppe at ringe over vores unge Breum. Men hold da op et potentiale ham 16 årige Roony fra FCK har. Det er gigantisk

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
              Kun 1 point til FCN. Vi ligger begge hold med 16 point. Opgøret næste weekend bliver vigtigt. Bliver overrasket hvis vi vinder.
              Ja, meget afgørende kamp, da det gør en stor forskel om vi kan holde FCN bag os eller går med en fortsætning af den dårlige stime i vinterpausen. Kommer vel fra Tyskland om at støtte holdet søndag. De skal fandme tage sig tilsammen og levere!
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Det er muligt vi er oppe at ringe over vores unge Breum. Men hold da op et potentiale ham 16 årige Roony fra FCK har. Det er gigantisk
                Ja, han er godt nok god! De der snævre, hurtige driblinger. 16 år - jøsses.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                  Ja, han er godt nok god! De der snævre, hurtige driblinger. 16 år - jøsses.
                  Hvis ikke jeg havde læst at han var 16 havde jeg nemt gættet ham til start 20'erne.

                  Comment


                    Runde 11: vi er 2 point foran BIF / Runde 16: vi er 11 point bagud BIF
                    Jojo, Hemmingsen, vi har en trup til Top6 og vil konkurrere der...
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      jeg er absolut ikke den store ekstrabladet fan men her mener jeg så de har fat i noget:



                      I ÅDALEN i Odense er Lars Høgh – uden at sige et ord - ved at lære OB’s klubejer Niels Thorborg, hvad alle hans L’Easy-milliarder ikke kan købe.

                      817 kampe i striwet investeret i holdets tjeneste giver for evigt adgang til, at klubben giver igen, når der er brug for det.



                      Lars Høgh er elsket af OB-tilhængerne. Foto: Tim Kildeborg Jensen


                      KALD DET KÆRLIGHED. Og den kærlighed køber en milliard ikke. Heller ikke to milliarder. 817 kampaktier tæller mere end 98,86 procent af aktierne, Thorborg.

                      Niels Thorborgs greb om OB er så hårdt, at fynboerne blev nødt til at gå flere omgange om sig selv, før de kunne få øje på det rigtige at gøre.

                      Og da L’Easy-milliardæren indså, at det rigtige var at give Lars Høgh en behørig hyldest før Viborg-kampen, så kunne han strække sig til at kommunikere sin undskyldning i en sms til den lokale avis.

                      OB KALDES en traditionsklub, men sandheden i det begreb måles ved, at det ikke er nødvendigt at kigge mod kompasset for at finde den rette kurs.



                      Lars Høgh er uhelbredeligt syg med kræft, og det har ramt OB-støtterne hårdt. Foto: Tim Kildeborg Jensen


                      Det må vække eftertanke i OB-lejren, at Viborg-tilhængernes banner med ordene 'Loyal som få - beundret af alle' ramte Lars Høghs betydning lige i solar plexus.

                      En traditionsklub med en rig ejer, der ikke instinktivt ved, hvad traditionerne kræver, er bare en rig mands legetøj.








                      Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
                        jeg er absolut ikke den store ekstrabladet fan men her mener jeg så de har fat i noget:



                        I ÅDALEN i Odense er Lars Høgh – uden at sige et ord - ved at lære OB’s klubejer Niels Thorborg, hvad alle hans L’Easy-milliarder ikke kan købe.

                        817 kampe i striwet investeret i holdets tjeneste giver for evigt adgang til, at klubben giver igen, når der er brug for det.



                        Lars Høgh er elsket af OB-tilhængerne. Foto: Tim Kildeborg Jensen


                        KALD DET KÆRLIGHED. Og den kærlighed køber en milliard ikke. Heller ikke to milliarder. 817 kampaktier tæller mere end 98,86 procent af aktierne, Thorborg.

                        Niels Thorborgs greb om OB er så hårdt, at fynboerne blev nødt til at gå flere omgange om sig selv, før de kunne få øje på det rigtige at gøre.

                        Og da L’Easy-milliardæren indså, at det rigtige var at give Lars Høgh en behørig hyldest før Viborg-kampen, så kunne han strække sig til at kommunikere sin undskyldning i en sms til den lokale avis.

                        OB KALDES en traditionsklub, men sandheden i det begreb måles ved, at det ikke er nødvendigt at kigge mod kompasset for at finde den rette kurs.



                        Lars Høgh er uhelbredeligt syg med kræft, og det har ramt OB-støtterne hårdt. Foto: Tim Kildeborg Jensen


                        Det må vække eftertanke i OB-lejren, at Viborg-tilhængernes banner med ordene 'Loyal som få - beundret af alle' ramte Lars Høghs betydning lige i solar plexus.

                        En traditionsklub med en rig ejer, der ikke instinktivt ved, hvad traditionerne kræver, er bare en rig mands legetøj.







                        De rammer sådan set bare alle knapper, som der er flere herinde, der har forsøgt at trykke på, med varierende retorik.

                        At Lars Høgh ikke er i OB er et sygdomstegn i sig selv. Og så bliver det hele too little, too late, når man først reagerer når der falder PR bomber ned.

                        Sådan reagerer en virksomhed og ikke en fodboldklub. Og OSE har måske købt OB, men ægte ejerskab vises igennem handlinger eller mangel på samme.

                        Nej i OSE er det vigtigere at hylde Øens Hold end selve symbolet på klubben OB. Misforstå mig ikke; Øens Hold fortjener hyldest; men jeg ville 100 gange hellere købe en Lars Høgh hyldest trøje, før jeg køber en stribeløs (!) Øens Hold trøje.

                        Jeg vil 100 gange mere ønske en klub, der med handling viser, at de kerrer sig om OBs traditioner, end én hvor man sidder med fornemmelsen af, at de ikke betragter mig som fan, men en kunde.

                        Som gør mig som fan en del af ansvaret for DERES dårlige beslutninger, som har ført til én skaldet opfyldt officielt målsætning de sidste 11 år. At det på én eller anden måde er min, påståede, over forventning, der har skabt et klima, hvor det nærmest er umuligt for de valgte trænere og spillere at opfylde ambitionerne. Ikke de valgte trænere og spilleres kvalitet og dedikation til projektet.

                        At det er modstanderholdets spillere og fans, der løber med de største overskrifter efter hyldesten af VORES legende, det synes jeg faktisk også er meget sigende. De andre klubber kommer i den forbindelse til at artikulere Høgh'ens betydning mere end et stort fotostat banner (der godt kunne ha været større) nogensinde kan. Et anførerbind på armen af en Viborg spiller med tallet 817 indgraveret gjorde mere for at hylde VORES legende, end en fesen SMS beklagelse og et banner fra OSE har gjort.

                        Den kan de så gå at tygge lidt på, indtil vi afventer deres næste træk.

                        MvH ChrisOB
                        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg

                          De rammer sådan set bare alle knapper, som der er flere herinde, der har forsøgt at trykke på, med varierende retorik.

                          At Lars Høgh ikke er i OB er et sygdomstegn i sig selv. Og så bliver det hele too little, too late, når man først reagerer når der falder PR bomber ned.

                          Sådan reagerer en virksomhed og ikke en fodboldklub. Og OSE har måske købt OB, men ægte ejerskab vises igennem handlinger eller mangel på samme.

                          Nej i OSE er det vigtigere at hylde Øens Hold end selve symbolet på klubben OB. Misforstå mig ikke; Øens Hold fortjener hyldest; men jeg ville 100 gange hellere købe en Lars Høgh hyldest trøje, før jeg køber en stribeløs (!) Øens Hold trøje.

                          Jeg vil 100 gange mere ønske en klub, der med handling viser, at de kerrer sig om OBs traditioner, end én hvor man sidder med fornemmelsen af, at de ikke betragter mig som fan, men en kunde.

                          Som gør mig som fan en del af ansvaret for DERES dårlige beslutninger, som har ført til én skaldet opfyldt officielt målsætning de sidste 11 år. At det på én eller anden måde er min, påståede, over forventning, der har skabt et klima, hvor det nærmest er umuligt for de valgte trænere og spillere at opfylde ambitionerne. Ikke de valgte trænere og spilleres kvalitet og dedikation til projektet.

                          At det er modstanderholdets spillere og fans, der løber med de største overskrifter efter hyldesten af VORES legende, det synes jeg faktisk også er meget sigende. De andre klubber kommer i den forbindelse til at artikulere Høgh'ens betydning mere end et stort fotostat banner (der godt kunne ha været større) nogensinde kan. Et anførerbind på armen af en Viborg spiller med tallet 817 indgraveret gjorde mere for at hylde VORES legende, end en fesen SMS beklagelse og et banner fra OSE har gjort.

                          Den kan de så gå at tygge lidt på, indtil vi afventer deres næste træk.

                          MvH ChrisOB
                          OB “hyldest” mindede om alt hvad de ellers foretager sig i klubben. Ambitionerne er store når de fortælles, udførelsen er skrabet og middelmådig.
                          Det banner de havde lavet lignede noget man hurtigt havde bakset sammen, selvfølgelig billigst muligt , det lignede noget der var påtaget for lige at dæmpe kritikken.
                          Viborgs hyldest var langt mere gennemført og rammende.
                          På lægterne var vores sang og klapsalver godkendt.

                          Undskyldningen fra ledelsen er total lam. De skulle jo ikke ind og stjæle en kunde i Brøndby eller DBU, de skulle støtte vores med afstand største ikon og legende. Jeg har svært ved at forestille mig, at nogle ville have følt sig krænket hvis OB havde vist format og taknemmelighed over for Høgh ved at støttet ham i sygdomsforløbet.
                          Last edited by Magge; 22-11-2021, 14:15.
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                            OB “hyldest” mindede om alt hvad de ellers foretager sig i klubben. Ambitionerne er store når de fortælles, udførelsen er skrabet og middelmådig.
                            Det banner de havde lavet lignede noget man hurtigt havde bakset sammen, selvfølgelig billigst muligt , det lignede noget der var påtaget for lige at dæmpe kritikken.
                            Viborgs hyldest var langt mere gennemført og rammende.
                            På lægterne var vores sang og klapsalver godkendt.

                            Undskyldningen fra ledelsen er total lam. De skulle jo ikke ind og stjæle en kunde i Brøndby eller DBU, de skulle støtte vores med afstand største ikon og legende. Jeg har svært ved at forestille mig, at nogle ville have følt sig krænket hvis OB havde vist format og taknemmelighed over for Høgh ved at støttet ham i sygdomsforløbet.
                            De kan jo, i princippet, stadig komme efter det, men ligesom med alt andet, der kommer fra deres mund, så skal man tage det med et gran salt. Jeg har aldrig forstået konceptet bag af blive ved med at give chancer til nogen, der beviseligt ikke har leveret, hvad de siger, de vil. Den dér "tvivlen skal komme folk til gode" burde ikke gives til nogen, der gang på gang har skuffet. Det er dem, der skal modbevise mine, vores hårde ord. Det er ikke mit job at dele chancer ud til folk, der ikke formår at indfri deres egne målsætninger. Og tale noget middelmådigt op med floskler.

                            Det var også derfor jeg var lidt "efter" dig da de præsenterede den "nye" strategi. Som udgangspunkt skal man ikke tro på ét eneste ord nogen som helst fra OSE siger. Synes jeg. Uanset om de nok "indrømmer" dit og indrømmer dat. Det synes jeg er mere end sund fornuft. Tillid er noget, man skal gøre sig fortjent til; og her måneder efter strategien blev præsenteret; kan man ikke lige sige, at de har gjort sig fortjent til det. Jeg er godt klar over, at det nok ikke er det, du gjorde dengang, så det handler bare om mit eget udgangspunkt, hvor der virkelig skal en masse svesker på de dertilhørende disker, før jeg giver bare ét gram tillid til OSE.

                            Call me crazy, men jeg tror sgu du og jeg forbliver undervældet. Det er de samme folk, der har givet os så mange greatest hits ud i disciplinen masser af snak, meget lidt god handling.

                            MvH ChrisOB
                            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                            Comment


                              Øv øv, 1-0 til sønderjydske. Det kan blive grimt, og EA må nok revurdere om der ikke skal en CFer, dmer og en VB

                              Så for silvan 1-1 2 min efter

                              Tak Kusk 1-2 så har vi stadig rimelig luft til dem
                              Last edited by tOrnBjerg; 22-11-2021, 20:16.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                                Øv øv, 1-0 til sønderjydske. Det kan blive grimt, og EA må nok revurdere om der ikke skal en CFer, dmer og en VB

                                Så for silvan 1-1 2 min efter

                                Tak Kusk 1-2 så har vi stadig rimelig luft til dem
                                Så 1:3. :-) ser ud som Sønderjyske henter inter i aften.
                                Men rigelig luft? 7 point lyder fint, men kig på vores program i foråret. FCK, FCM, AaB og Sønderjyske og Vejle, vores konkurrenter i kampen mod nedrykning, på udebane. Det ser ikke godt ud især med den udvikling vi har, to point ud af fem kampe sidst. Der skal ensejr på bordet søndag, hvis vi skulle gå i vinterpausen ned en fortsætning af den dårlige stime så kan man vel næppe nægte at vi er i ægte nedrykningsfare.
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X