Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Superligaen 2021/2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg

    Jeg kan ikke se hvad konceptet er. På mange måder, så synes jeg, at det ser værre i ud end nogensinde før - og det siger ikke så lidt med de sidste 10 år i baghovedet. I går trækker man tiden fra første minut, losser bolden konstant og laver ikke de simple afleveringer der kan give mål. Ja, der mangler kvalitetsspillere på mål, i forsvar og på midten, men så dårligt er holdet sgu heller ikke. Og det må være trænerens opgave at få det bedste ud af det materiale, som han har.
    A’ hva’ gør der?
    Da du mente, OC ville koste os nedrykning i sin tid var det trods alt før han havde haft en chance for at bevise sig. At du efter den halvsæson HC har leveret kan skrive det her, er next level mystisk…

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg

      Jeg kan ikke se hvad konceptet er. På mange måder, så synes jeg, at det ser værre i ud end nogensinde før - og det siger ikke så lidt med de sidste 10 år i baghovedet. I går trækker man tiden fra første minut, losser bolden konstant og laver ikke de simple afleveringer der kan give mål. Ja, der mangler kvalitetsspillere på mål, i forsvar og på midten, men så dårligt er holdet sgu heller ikke. Og det må være trænerens opgave at få det bedste ud af det materiale, som han har.
      Har du sovet dårligt, drukket eller er du syg…? DU, i særdeleshed, kan ikke tillade dig, at generalisere på den måde. Prøv igen, når du er rask eller ædru.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg

        Har du sovet dårligt, drukket eller er du syg…? DU, i særdeleshed, kan ikke tillade dig, at generalisere på den måde. Prøv igen, når du er rask eller ædru.
        Hold dog din kæft. Du fatter ikke en skid af hvad der foregår.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

          A’ hva’ gør der?
          Da du mente, OC ville koste os nedrykning i sin tid var det trods alt før han havde haft en chance for at bevise sig. At du efter den halvsæson HC har leveret kan skrive det her, er next level mystisk…
          Rystende usikker og kan ikke gribe en bold.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg

            Rystende usikker og kan ikke gribe en bold.
            Sådan har jeg det ikke. Jeg er faktisk mere tryg ved HC end jeg var ved OC da han kom frem. HC er så meget bedre med fødderne, og så er han meget mere rolig i målet. OC forplantede ofte uro med sin lidt sprælske og urolig stil i starten. OC lavede færre fejl, og jeg syntes at huske at der gik mange kampe før det første drop kom. HC har ikke droppet endnu, men har været på skovtur flere gange i feltet. Til gengæld har han haft mange flere store redninger allerede end OC havde i de første kampe. Jeg er helt tryg ved HC

            Comment


              Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg

              sådan har jeg det ikke. Jeg er faktisk mere tryg ved HC end jeg var ved OC da han kom frem. HC er så meget bedre med fødderne, og så er han meget mere rolig i målet. OC forplantede ofte uro med sin lidt sprælske og urolig stil i starten. OC lavede færre fejl, og jeg syntes at huske at der gik mange kampe før det første drop kom. HC har ikke droppet endnu, men har været på skovtur flere gange i feltet. Til gengæld har han haft mange flere store redninger allerede end OC havde i de første kampe. Jeg er helt tryg ved HC
              Meget enig. Jeg er rystet over man kan være så kritisk over en ung målmand der har spillet 20 kampe og virkelig har gjort det fremragende.
              Ja han mangler lidt ude i feltet. Men det forventer jeg bliver bedre stille og roligt

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg

                Hold dog din kæft. Du fatter ikke en skid af hvad der foregår.
                Eller også er det dig, der INTET forstår.

                Comment


                  HC er langt bedre, end jeg havde turde håbe på. Han startede usikkert ud i første kamp, men han har virkelig spillet sig op.

                  Han har nogle eminente redninger på stregen.

                  Han skal blive mere sikker, når han går ud.

                  Det kommer. Han er jo bare en stor dreng.

                  Finder ham (mindst) lige så talentfuld som som OC, og er helt tryg ved ham. Det er faktisk noget af en bedrift for så ung en målmand.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                    HC er langt bedre, end jeg havde turde håbe på. Han startede usikkert ud i første kamp, men han har virkelig spillet sig op.

                    Han har nogle eminente redninger på stregen.

                    Han skal blive mere sikker, når han går ud.

                    Det kommer. Han er jo bare en stor dreng.

                    Finder ham (mindst) lige så talentfuld som som OC, og er helt tryg ved ham. Det er faktisk noget af en bedrift for så ung en målmand.
                    Sådan ser jeg det også. Han har klaret sig godt, og er ikke den spiller på holdet som har koste flest point.
                    Klart, at han ikke er på niveau med f.eks. Løssel, Jesper Hansen, Rinne endnu, men om et år, så bliver jeg ikke overraske hvis han er næste salg, og at han har nærmet sig de nævnte.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg

                      Rystende usikker og kan ikke gribe en bold.
                      Helt ærligt, det er helt væk hvad du skriver der. Første Randers-kampen viste HC flere usikkerheder men sådan noget sker en gang i mellem med en ung målmand. Ellers spillede han en klasse sæson og er helt, helt tryg med ham som målmand. Han er mindst på samme niveau som OC i Olivers første tid. Og fysisk er han stærkere så hvis han udvikler sig videre, bliver endnu klarere med sine aktioner i feltet så bliver der kæmpestort med ham.
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                        Helt ærligt, det er helt væk hvad du skriver der. Første Randers-kampen viste HC flere usikkerheder men sådan noget sker en gang i mellem med en ung målmand. Ellers spillede han en klasse sæson og er helt, helt tryg med ham som målmand. Han er mindst på samme niveau som OC i Olivers første tid. Og fysisk er han stærkere så hvis han udvikler sig videre, bliver endnu klarere med sine aktioner i feltet så bliver der kæmpestort med ham.
                        Helt enig med dig, og din vurdering af HC. Men ofte “stinker” det voldsomt her på Forum, når visse personer forsøger at skabe dårlig stemning om klub eller spiller.

                        Comment


                          OBs fans har elendig kultur omkring klubbens spillere af egen avl.

                          Sådan har det været længe.

                          Desværre.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                            OBs fans har elendig kultur omkring klubbens spillere af egen avl.

                            Sådan har det været længe.

                            Desværre.
                            Ja, men man kan så med rette spørge, om alle der kommenterer her på Forum, netop er rigtige OB-fans…!

                            Comment


                              Det skal jeg ikke gøre mig til dommer omkring.

                              Vi har hver vores måde at være fan eller tilhænger på, men jeg har aldrig forstået, at der er så lav en tålmod mod vores spillere af egen avl. Det har været sådan, så længe jeg kan huske.

                              Comment


                                Men sådan er det vel ret beset ikke i dag? Spillere fra akademiet overøses med kærlighed og får markant længere snor end spillere udefra.

                                Comment

                                Working...
                                X