Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Superligaen 2021/2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

    Jeg overvejede godt at Mathias Jørgensen ikke fungerer i The states, han kunne godt være et bud. Hurtig wing, der også kan spille 9'er.

    Jeg må indrømme at jeg faktisk godt kunne tænke mig en pasningssikker gardering for JJ med playmaker kvaliteter. Jeg overvejede tidligere om man kunne smække Østrøm derind.

    ​​​I drømmeverden så blev det kofoed fra FCN, men det bliver nok ved drømmen.

    Kunne også godt være en højreback hvor jeg havde kig på anyembe men han er røget til Viborg.

    Daniel Høegh i FCM, hvis han alligevel bare skal sidde på bænken i Herning.

    ​​​​​​

    ​​
    Med de navne du nævner tænker jeg bare at vi skal holde os væk fra transfers. Mathias Jørgensen kæmper vidst med skader og form. Og er ikke god nok til at forstærke os pt. Magnus K er 100% urealistisk. Daniel Høegh er urealistisk og vil nok heller ikke rykke os det store.
    Jeg drømmer større. Specielt når vi pt skriver med så mange unge der koster 1/6 af hvad en profil koster samtidig med at agent fee og sign on er peanuts.
    Der skal simpelthen være plads til noget bedre

    Comment


      #62
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Med de navne du nævner tænker jeg bare at vi skal holde os væk fra transfers. Mathias Jørgensen kæmper vidst med skader og form. Og er ikke god nok til at forstærke os pt. Magnus K er 100% urealistisk. Daniel Høegh er urealistisk og vil nok heller ikke rykke os det store.
      Jeg drømmer større. Specielt når vi pt skriver med så mange unge der koster 1/6 af hvad en profil koster samtidig med at agent fee og sign on er peanuts.
      Der skal simpelthen være plads til noget bedre
      Altid godt med ambitioner, nogle navne, der opfylder drømmen?

      Comment


        #63
        Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

        Altid godt med ambitioner, nogle navne, der opfylder drømmen?
        Jeg har flere gange tænkt, at en spiller som Gustav Wikheim muligvis kunne være interessant, da han kan hentes på en fri transfer. Han er dog 28, og blev fritstillet 1/2 så han mangler en del kamptræning. Han ville kunne bidrage med en masse dybteløb.

        Comment


          #64
          Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

          Altid godt med ambitioner, nogle navne, der opfylder drømmen?
          Åhhh. Syntes den er svær. Der er jo tonsvis af udenlandske spillere jeg ikke har styr på. Frederik Sørensen til forsvaret fx. En Rasmus Carstensen til højreback. Ja de vil koste en del millioner i diverse udgifter men det er sådanne ambitioner der ville være fede. Det kunne have været en Warming til 6-7 mill kroner. Meget af dette er sikkert også urealistisk. Men enten en stor udenlandsk profil(evt dansker der vil hjem) eller de her unge der ligger omkring U21 eller lige har gjort det..
          Men det skal ihverfald ikke være flere spillere fra 1. Div der er sidst i 20`erne.
          Måske en Corlu i BIF som helt sikkert ville kunne blomstre i den rigtige klub
          Last edited by fmprOB; 26-07-2021, 23:40.

          Comment


            #65
            Oprindeligt indsendt af Justesen Se indlæg

            Jeg har flere gange tænkt, at en spiller som Gustav Wikheim muligvis kunne være interessant, da han kan hentes på en fri transfer. Han er dog 28, og blev fritstillet 1/2 så han mangler en del kamptræning. Han ville kunne bidrage med en masse dybteløb.
            Præcis. Noget i den stil. Han ligger vel omkring Kadrii niveau og kan vel også spilles i form i løbet af efteråret..

            Comment


              #66
              Oprindeligt indsendt af Justesen Se indlæg

              Jeg har flere gange tænkt, at en spiller som Gustav Wikheim muligvis kunne være interessant, da han kan hentes på en fri transfer. Han er dog 28, og blev fritstillet 1/2 så han mangler en del kamptræning. Han ville kunne bidrage med en masse dybteløb.
              Jeg sad godt og gik de transfer frie igennem. Han er fri, men vil vist ikke spille i DK? Der er også en, norsk højreback, Martin Linnea, på 29 med 29 landskampe på fri transfer.

              Også er der ham her, en halv lottokupon, men for filan hvor har han høvlet mange mål ind, blandt andet for partizan:

              https://en.m.wikipedia.org/wiki/Leonardo_da_Silva_Souza


              ​​​​​

              Comment


                #67
                Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                Jeg sad godt og gik de transfer frie igennem. Han er fri, men vil vist ikke spille i DK? Der er også en, norsk højreback, Martin Linnea, på 29 med 29 landskampe på fri transfer.

                Også er der ham her, en halv lottokupon, men for filan hvor har han høvlet mange mål ind, blandt andet for partizan:

                https://en.m.wikipedia.org/wiki/Leonardo_da_Silva_Souza


                ​​​​​
                Ja, han kunne også være et bud, men der ville jeg dog være meget overrasket og imponeret, hvis det kunne lykkes at hente ham. Martin Linnes spillede 22 kampe i den tyrkiske liga sidste sæson, og ikke fordi det er en liga der er på højde med den tyske eller engleske, så tror jeg stadig at han tænker, han kunne finde noget på et lidt højre hylde.

                Comment


                  #68
                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Åhhh. Syntes den er svær. Der er jo tonsvis af udenlandske spillere jeg ikke har styr på. Frederik Sørensen til forsvaret fx. En Rasmus Carstensen til højreback. Ja de vil koste en del millioner i diverse udgifter men det er sådanne ambitioner der ville være fede. Det kunne have været en Warming til 6-7 mill kroner. Meget af dette er sikkert også urealistisk. Men enten en stor udenlandsk profil(evt dansker der vil hjem) eller de her unge der ligger omkring U21 eller lige har gjort det..
                  Men det skal ihverfald ikke være flere spillere fra 1. Div der er sidst i 20`erne.
                  Måske en Corlu i BIF som helt sikkert ville kunne blomstre i den rigtige klub
                  Mange spændende emner .. kunne være fedt.

                  Tror desværre bare at det bliver et fladt transfervindue.

                  - MH har til dels haft ret i at hårdere træning giver mere. I hvert fald har det været OB der er sluttet de sidste to kampe bedst af på fysikken.

                  - Så længe OB holder sig i top6 har MH ret i at holdet har været et uforløst top6 hold og det tror jeg han vil bevise.

                  - Sportsdirektøren kommer (formentligt) først til vinter.

                  - Sportschefen skal først vise at man kan bruge sine penge ordentligt før der kommer flere og det lader ikke til at han kan sælge før han kan bruge.

                  - Der ER fremskridt at spore på banen og masse af positive fra klub og fans ..

                  Der er ikke noget af det der har med styrken af holdet at gøre eller imødeser kommende bølgenedture men i år tror jeg virkelig at man holder sig i ro med mindre der bliver tilbudt noget ekstraordinært - det kunne være nogen af dem du nævner men jeg har svært ved at se OB selv finde dem.

                  Til gengæld kan jeg godt se en del ske til vinter når direktøren kommer hvis OB ligger godt til og tingene går som man håber på og det kan understøtte den nye strategi.
                  "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                  "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                  Venter man for længe, får man ingenting ...

                  Comment


                    #69
                    Oprindeligt indsendt af Justesen Se indlæg

                    Ja, han kunne også være et bud, men der ville jeg dog være meget overrasket og imponeret, hvis det kunne lykkes at hente ham. Martin Linnes spillede 22 kampe i den tyrkiske liga sidste sæson, og ikke fordi det er en liga der er på højde med den tyske eller engleske, så tror jeg stadig at han tænker, han kunne finde noget på et lidt højre hylde.
                    Der tror jeg du har ret, men skulle det ikke lykkedes for ham kunne det være en vi kunne hente i slutningen af vinduet.

                    Tror det er sådan noget vi skal ud i, hvis vi ikke skal bruge 5-6 millioner på en spiller, og det tror jeg ikke vi gør før den nye direktør er på plads.

                    Comment


                      #70
                      Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

                      Der tror jeg du har ret, men skulle det ikke lykkedes for ham kunne det være en vi kunne hente i slutningen af vinduet.

                      Tror det er sådan noget vi skal ud i, hvis vi ikke skal bruge 5-6 millioner på en spiller, og det tror jeg ikke vi gør før den nye direktør er på plads.
                      Helt enig, der kunne godt komme til at ske noget til januar, eller næste sommer.

                      Comment


                        #71
                        Oprindeligt indsendt af Justesen Se indlæg

                        Helt enig, der kunne godt komme til at ske noget til januar, eller næste sommer.
                        Ja, og mon ikke der blvier ryddet mere og mere op i truppen det kommende år.
                        Tror ikke AJA er i truppen i næste sæson.
                        Mon ikke man arbejder på at få Opondo væk også til den tid.
                        Lieder er jo også væk, håber bare vi kan sælge ham i dette vindue, tror jeg vil være bedst for ham, at komme tættere på kæresten.

                        Comment


                          #72
                          Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

                          Ja, og mon ikke der blvier ryddet mere og mere op i truppen det kommende år.
                          Tror ikke AJA er i truppen i næste sæson.
                          Mon ikke man arbejder på at få Opondo væk også til den tid.
                          Lieder er jo også væk, håber bare vi kan sælge ham i dette vindue, tror jeg vil være bedst for ham, at komme tættere på kæresten.
                          Fenger og Hyllegaard har også udløb om 11 måneder. Der er selvfølgelig en god chance for at de begge bliver forlænget. Fenger fordi han får pænt med spilletid og Hyllegaard fordi man nok vil lave en god case og få lidt billig kredit. Sådan en kontrakt kunne være på 6 måneder og koster nok ikke meget mere end 30.000/måned. Så ville der være god tid til at vurdere om han kan komme tilbage og stadig har sin fart

                          AJA og Lieders dage bør være talte og JJs situation bliver spændende at følge. BW kan ikke komme hurtigt nok

                          Comment


                            #73
                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                            Fenger og Hyllegaard har også udløb om 11 måneder. Der er selvfølgelig en god chance for at de begge bliver forlænget. Fenger fordi han får pænt med spilletid og Hyllegaard fordi man nok vil lave en god case og få lidt billig kredit. Sådan en kontrakt kunne være på 6 måneder og koster nok ikke meget mere end 30.000/måned. Så ville der være god tid til at vurdere om han kan komme tilbage og stadig har sin fart

                            AJA og Lieders dage bør være talte og JJs situation bliver spændende at følge. BW kan ikke komme hurtigt nok
                            Er helt enig med dig, tog ikke de to med da jeg regner med at både Fenger og Hyllegaard bliver forlænget.

                            AA kiggede jo også lidt Hylle's vej i træningskampene og tror at han ville blive giftig som afløser for Fenger når der er spillet mellem 60-70 minutter hvor modstanderen er helt smadret.

                            Tror generelt at denne sæson (måske først fra vinter) kan vise om strategien bliver overholdt og hvis hvordan den bliver overholdt.
                            Køber vi stjerne spillere ind eller leverpostej ind.

                            Bliver spændende at følge :)

                            Comment


                              #74
                              Folk glemmer at mange danske klubber har 2 priser på deres spillere. En pris for udenlandske klubber og en for danske klubber. Eksempelvis kostede Carlo Holse 4-5 millioner for Rosenborg, mens at det var fremme at danske klubber skulle smide 7-8 millioner.

                              Hav det in mente når i forslår unge danske talenter - Rasmus Carstensen er udenfor vores rækkevidde, han har en lang kontrakt, er formet af Kent Nielsen og er derfor fast mand på både U21 og i Silkeborg. Hvorfor skulle han så tage til OB? Han ryger for 10 millioner DKK til næste år eller i vinteren 2022.

                              Man skulle måske ha' slået til på Daniel Anyembe.

                              Comment


                                #75
                                Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg
                                Folk glemmer at mange danske klubber har 2 priser på deres spillere. En pris for udenlandske klubber og en for danske klubber. Eksempelvis kostede Carlo Holse 4-5 millioner for Rosenborg, mens at det var fremme at danske klubber skulle smide 7-8 millioner.

                                Hav det in mente når i forslår unge danske talenter - Rasmus Carstensen er udenfor vores rækkevidde, han har en lang kontrakt, er formet af Kent Nielsen og er derfor fast mand på både U21 og i Silkeborg. Hvorfor skulle han så tage til OB? Han ryger for 10 millioner DKK til næste år eller i vinteren 2022.

                                Man skulle måske ha' slået til på Daniel Anyembe.
                                Nu blev jeg også bare bedt om at nævne nogle navne. Det kan være mange andre. Det var bare i hvilket niveau vi gerne skulle opnå engang når der skal hentes spillere. Det skal være den type spillere og man skal modet til engang imellem at satse.
                                Men at give 10 mill for Carstensen ville ikke være en god handel for OB nej

                                Comment

                                Working...
                                X