Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Superligaen 2021/2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Og nu gør FCKs forsvar sig til grin og AaB udligner!
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      #17
      Fuld fortjent rød kort for Boilesen. Det løber... :-)
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        #18
        Og så har Boilesen vel karantæne mod os, direkte rødt giver vel 2 dage

        Comment


          #19
          Gode gamle Oliver Lund han ligner sig selv i AGF
          Det ene øjeblik laver han noget genialt og minuttet efter en kæmpe fejl. Han er bare heldig idag det ikke koster et mål og straffe

          Comment


            #20
            Vi slår FCM, FCK med skuffende uafgjort på hjemmebanen, FCN endda med nederlag i Farum og nu AGF-BIF uafgjort. Klasse sæsonstart! :-)
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
              Vi slår FCM, FCK med skuffende uafgjort på hjemmebanen, FCN endda med nederlag i Farum og nu AGF-BIF uafgjort. Klasse sæsonstart! :-)
              Ja. Efter første runde er det Randers som skiller sig ud med en overbevisende udesejr imod et Vejle-hold jeg spår får det svært, hvis ikke de opruster. De var meget sølle overfor et ellers ganske stemningsfuldt hjemmebanepublikum.
              FCK, bøf, fcm og AGF skiller sig ikke rigtig ud, men det hele er også så underligt med de formodede topklubber, da meget tyder på de slet ikke har trupperne på plads. Der kan gå flere runder inden vi for alvor ser dem ligne sig selv, når der fortsat er så lang tid til vinduet lukker.
              Det kan vise sig at være en rigtig fin ting at have FCK og fcm så tidligt på sæsonen. Jeg er sgu oprigtigt mere nervøs for vi får ørerne i maskinen oppe i Randers end vi taber hjemme til FCK runden efter. Randers ligner sig selv fra sidste år. Greve fortsætter hvor han slap, Kehindes fart er uhyggelig og Kamara og Egho er en mundfuld oppe foran med deres store fysik. Jeg tror nok de skal få problemer når deres europakampagne går igang, men indtil da ligner de fortsat et top 6-hold vi skal være på mærkerne for at slå.
              FCK derimod var noget rigtig rod at se på. Lidt ubegribeligt de får KW's mål til at stå og så var deres nye forsvarsspiller da enten virkelig ramt af debutnerver eller virkelig ikke noget at råbe hurra for. Dem tror jeg nok på vi skal hive point i land imod om et par uger, med mindre de lige lander 3 superprofiler i form, men det er jo utænkeligt.

              Comment


                #22
                Har lige set Silkeborg mod Sønderjyske. Kommentatorerne var godt nok ringe. Især Poul Hansen. Vil næsten hellere høre MH tale. Endte iøvrigt 0-0.

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af koki66 Se indlæg
                  Har lige set Silkeborg mod Sønderjyske. Kommentatorerne var godt nok ringe. Især Poul Hansen. Vil næsten hellere høre MH tale. Endte iøvrigt 0-0.
                  En 0-0 kamp mellem Sønderjydske og Silkeborg dækket af Poul Hansen lyder på alle måder som en så røvsyg oplevelse at der burde medfølge et los lige i kuglerne, bare for lige at fuldende ens mandag aften.

                  det sagt er det et glimrende resultat for os.

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af koki66 Se indlæg
                    Har lige set Silkeborg mod Sønderjyske. Kommentatorerne var godt nok ringe. Især Poul Hansen. Vil næsten hellere høre MH tale. Endte iøvrigt 0-0.
                    Jeg grinte også af kommentatorerne, der synes, de så en klasse kamp. Silkeborg var... som man husker de bedste OB-kampe i Kent-tiden. Masser af fint spil, lige til man nærmer sig modstanderens felt, hvorefter alt kramper sammen. Hvis Silkeborg skal score, så har man nærmest en fornemmelse af, at bolden skal shortpasses helt ind over stregen. Helt som man husker det med Kent.
                    Sønderjyske var dælme ringe. Man kan mærke, at det gamle sønderjyske dna bare ikke er der mere. Hvis ikke de kan løfte det markant, så er de en nedrykningskandidat.

                    Comment


                      #25
                      Kom så de viiii

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Kom så de viiii
                        Simpelthen utroligt de kan gøre så dårlig reklame for sig selv i Europa. Jeg går sgu Hemme lidt i møde og postulerer at vi kunne have gjort det bedre i de tre seneste halvlege GF har haft i Europa

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                          Simpelthen utroligt de kan gøre så dårlig reklame for sig selv i Europa. Jeg går sgu Hemme lidt i møde og postulerer at vi kunne have gjort det bedre i de tre seneste halvlege GF har haft i Europa
                          Nu er jeg en mega jinxer så tænker de alligevel når at vinde 3-2

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                            Nu er jeg en mega jinxer så tænker de alligevel når at vinde 3-2
                            Jeg tror i hvert fald nok de skal gå videre, men nu ser jeg Thorsteinsson gik ud med en skade. Det er lort på lort, så mon ikke de gør klogest i at få lukket af og afgøre det i Aarhus... Og måske sætte abonnementet til stiften i Aarhus i bero en uges tid

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                              Jeg tror i hvert fald nok de skal gå videre, men nu ser jeg Thorsteinsson gik ud med en skade. Det er lort på lort, så mon ikke de gør klogest i at få lukket af og afgøre det i Aarhus... Og måske sætte abonnementet til stiften i Aarhus i bero en uges tid
                              Hvilken dejlig måde at vågne op på .. det er helt umuligt at undgå at sidde og klukgrine af Gf'ernes europa"kampagne"

                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment


                                #30
                                Lyder til at vores gamle træner Jakob Michelsen har fået nyt job

                                https://sport.tv2.dk/fodbold/2021-07...tte-fck-i-gang

                                Comment

                                Working...
                                X