Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Superligaen 2021/2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Det ligner en billig sæson. FCK og FCM bygger op, Bif og GF har også mange skift. AaB mistede de 2 bedste, så hvis man rammer den, så ligger der et billigt mesterskab.

    Comment


      #47
      Jeg synes slet ikke det ligner en billig sæson. Subtop pen opruster og det kommer FCK og FCm også til.

      ​​​​Derudover ser oprykkerne stærke ud.

      Comment


        #48
        Rækken ser meget jævnbyrdig ud, laves der et pointsnit på 2,00 eller over spiller man i høj grad med om det. Lige nu efter 2 svære udebaner er snittet 2,00 så det ser fint ud, selvom det sagtens kunne have været 3,00..... synes sejren i Herning kom lidt heldigt i hus til sidst, omvendt var det uheldigt at OB ikke vandt i Randers. For ca. 6 mdr siden havde man stået med 1 point og klaget over alt det man uheldigvis ikke havde fået, men været fint tilfreds med spillet.. For første gang i mange år har man en kommende hjemmekamp imod FCK, hvor jeg egentlig synes OB er favoritter. Nu skal vi ikke "jinxe" noget, men hvis man ikke begynder at sælge ud af holdet, så kan OB sagtens ende meget højt denne sæson.
        Last edited by jojo; 26-07-2021, 11:47.

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
          Rækken ser meget jævnbyrdig ud, laves der et pointsnit på 2,00 eller over spiller man i høj grad med om det. Lige nu efter 2 svære udebaner er snittet 2,00 så det ser fint ud, selvom det sagtens kunne have været 3,00..... synes sejren i Herning kom lidt heldigt i hus til sidst, omvendt var det uheldigt at OB ikke vandt i Randers. For ca. 6 mdr siden havde man stået med 1 point og klaget over alt det man uheldigvis ikke havde fået, men været fint tilfreds med spillet.. For første gang i mange år har man en kommende hjemmekamp imod FCK, hvor jeg egentlig synes OB er favoritter. Nu skal vi ikke "jinxe" noget, men hvis man ikke begynder at sælge ud af holdet, så kan OB sagtens ende meget højt denne sæson.
          Ah... favoritter, ligefrem? Ja, FCK halter, og vi er på hjemmebane, men jeg kan max svinge mig op til, at FCK så kun er 55-45 favoritter. Med det budget, de individualister, osv., som de har, så kan det ikke være anderledes.
          Og vi holder ikke et pointsnit på 2,0 ret længe; træerne vokser ikke ind i himlen. Mindre kan også gøre det.

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
            Jeg synes slet ikke det ligner en billig sæson. Subtop pen opruster og det kommer FCK og FCm også til.

            ​​​​Derudover ser oprykkerne stærke ud.
            Inden de er spillet sammen og med udfald så er det billigt. At bunden er bedre er nok rigtigt men Vejle og Haderslev er til at tale med ligesom jeg tager chancen og melder fcn ude af top 6ø

            Comment


              #51
              https://m.facebook.com/viborgff/videos/332434111687859/
              Ved ikke lige hvor den kunne postes. Men sikken en symaskine

              Comment


                #52
                Nu må vi se hvad Vejle og Sdj kan.

                Held og lykke til AK og Eskesen.

                Comment


                  #53
                  Helt ærligt. Jeg overvejer meget at smide penge på både at vi kommer i top 3, og at vi vinder mesterskabet.

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                    Helt ærligt. Jeg overvejer meget at smide penge på både at vi kommer i top 3, og at vi vinder mesterskabet.
                    Alle kan drømme efter et par runder. Men jeg er da enig i at ikke mange hold imponerer. Men vi ved jo det udligner sig. Jeg ser os stadig ikke som et top 6 hold over 22 runder mm vi får et par gardine forstærkninger der kan træde ind og forstærke os fra start.
                    Men det kan godt blive neglebidende tæt i år

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      Alle kan drømme efter et par runder. Men jeg er da enig i at ikke mange hold imponerer. Men vi ved jo det udligner sig. Jeg ser os stadig ikke som et top 6 hold over 22 runder mm vi får et par gardine forstærkninger der kan træde ind og forstærke os fra start.
                      Men det kan godt blive neglebidende tæt i år
                      Hvor ville du forstærke os henne?

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                        Hvor ville du forstærke os henne?
                        Hvis jeg tænker kortsigtet, kun denne sæson og ikke på udvikling.. En kantspiller med masser af fart til at konkurrere med Fenger. Den ville jeg gerne se. Syntes vi mangler kvalitet derude selvom der er masser af muligheder. Og så en klasseback/centerback. Gerne med fart. Men nogle gange er positionen ikke så vigtig. Bare den man får ind er et niveau over den han afløser og kan være med til at løfte holdet. Så er alle jo velkommen

                        Comment


                          #57
                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                          Alle kan drømme efter et par runder. Men jeg er da enig i at ikke mange hold imponerer. Men vi ved jo det udligner sig. Jeg ser os stadig ikke som et top 6 hold over 22 runder mm vi får et par gardine forstærkninger der kan træde ind og forstærke os fra start.
                          Men det kan godt blive neglebidende tæt i år
                          Jeg er jo enig. Men vi laver en Leicester i år

                          Comment


                            #58
                            Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                            Hvor ville du forstærke os henne?
                            Højre back. Østrøm er ikke offensiv nok og Ryan for skadet ..
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                            Venter man for længe, får man ingenting ...

                            Comment


                              #59
                              Så er OBs nye app kommet i appstore

                              Comment


                                #60
                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Hvis jeg tænker kortsigtet, kun denne sæson og ikke på udvikling.. En kantspiller med masser af fart til at konkurrere med Fenger. Den ville jeg gerne se. Syntes vi mangler kvalitet derude selvom der er masser af muligheder. Og så en klasseback/centerback. Gerne med fart. Men nogle gange er positionen ikke så vigtig. Bare den man får ind er et niveau over den han afløser og kan være med til at løfte holdet. Så er alle jo velkommen
                                Jeg overvejede godt at Mathias Jørgensen ikke fungerer i The states, han kunne godt være et bud. Hurtig wing, der også kan spille 9'er.

                                Jeg må indrømme at jeg faktisk godt kunne tænke mig en pasningssikker gardering for JJ med playmaker kvaliteter. Jeg overvejede tidligere om man kunne smække Østrøm derind.

                                ​​​I drømmeverden så blev det kofoed fra FCN, men det bliver nok ved drømmen.

                                Kunne også godt være en højreback hvor jeg havde kig på anyembe men han er røget til Viborg.

                                Daniel Høegh i FCM, hvis han alligevel bare skal sidde på bænken i Herning.

                                ​​​​​​

                                ​​

                                Comment

                                Working...
                                X