Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Superligaen 2021/2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • andlox
    replied
    Viborg-FCN 1:1
    Rigtig god for os.

    Leave a comment:


  • Lennon
    replied
    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

    Nej og spørgsmålet er om Østrøm nogensinde kommer i spil de CF.
    Det er jo ikke fordi de andre shiner ret meget.

    Jeg tror efterhånden at Robin er syltet så meget så det ikke sker i OB. Sker det overhovedet?
    kan jo være vi overvurderer ham, han har trods alt ikke brændt banen af, og man må jo mene der mangler noget når Ivan blev hentet.
    Eller måske følger man bare ikke de gode ting, man har sagt man vil udføre. Det er set før.

    Håber ikke Robins karriere ryger, fordi han ikke spillede seniorbold i sine unge år.

    Leave a comment:


  • tOrnBjerg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

    Tja, han ville vel være en pæn opgradering ift. Kasper. Alderen er lidt imod dog. Men et par år med Høegh ved siden af ivancevic, hvor Robin langsomt bliver kørt i stilling, kunne måske godt være noget.

    Jeg tror så ikke på det har været realistisk siden Hemmingsen end ikke havde tænkt tanken, da muligheden opstod. Og er det heller ikke nu
    Nej og spørgsmålet er om Østrøm nogensinde kommer i spil de CF.
    Det er jo ikke fordi de andre shiner ret meget.

    Jeg tror efterhånden at Robin er syltet så meget så det ikke sker i OB. Sker det overhovedet?
    kan jo være vi overvurderer ham, han har trods alt ikke brændt banen af, og man må jo mene der mangler noget når Ivan blev hentet.

    Leave a comment:


  • Lennon
    replied
    Tja, han ville vel være en pæn opgradering ift. Kasper. Alderen er lidt imod dog. Men et par år med Høegh ved siden af ivancevic, hvor Robin langsomt bliver kørt i stilling, kunne måske godt være noget.

    Jeg tror så ikke på det har været realistisk siden Hemmingsen end ikke havde tænkt tanken, da muligheden opstod. Og er det heller ikke nu

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...-et-godt-hold/

    Leave a comment:


  • Lennon
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Hasan Kurucay kommer med sviner til OB(JH specielt)

    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...ehandlet-i-ob/
    Vel nærmest en ikke-historie. Hvorfor kommer den først nu, 5 år efter.
    og med hvad formål, andet end lige at sige 'her er jeg, og jeg spiller godt lige nu'

    Delen om kontraktforholdene tror jeg ikke så meget på. Måske er der foregået mellem agenten og OB, som Hasan ikke har forstået eller haft indsigt i.

    Det med generel dårlig behandling af en ung spiller, tror jeg til gengæld er god nok. Det har man (også) hørt før. Og vi har en kultur, hvor vi nærmest behandler vores talenter som spedalske.

    Leave a comment:


  • ChrisOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Hasan Kurucay kommer med sviner til OB(JH specielt)

    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...ehandlet-i-ob/
    Normalt ville man sige "forsmået eksspiller", men lige når det gælder Jesper Hansen tror jeg ikke, at noget kan udelukkes. Den mand var en katastrofe for fodboldklubben OB.

    MvH ChrisOB

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Hasan Kurucay kommer med sviner til OB(JH specielt)

    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...ehandlet-i-ob/

    Leave a comment:


  • obcph
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

    Hvad er gennemsnittet i de samme kampe i grundspillet? Ikke at det er fuldstændig sammenligneligt men ..
    Skræmmende 0,9 point i snit i hele grundspillet. Hvis du mener imod de sammen modstandere, som vi møder i kvalifikationsspillet, så er det samlede snit 1,3 point i de 10 indbyrdes kampe (og 1,8 point i snit, hvis vi kun udvælger de tilsvarende 5 ude-/hjemmekampe). Så jeg er ikke i gang med at tale holdet op til at være top 6 materiale.

    Leave a comment:


  • Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af obcph Se indlæg
    Her er lidt statistik, som giver grund til optimisme.
    Vi er ubesejrede i kvalifikationsspillet og med et pointsnit på 2.2 point.
    3 af de resterende 5 kampe er på hjemmebane.
    Så hvis tendensen holder, bliver det meget tæt med Viborg.

    Viborg 8 point i 5 kampe snit 1,6

    OB 11 point i 5 kampe snit 2,2

    FCN 10 point i 5 kampe snit 2

    AGF 2 point i 5 kampe snit 0,4

    Vejle 6 point i 5 kampe snit 1,2

    SDR 4 point i 5 kampe snit 0,8

    I forrige sæson endte vi med 18 point i kvalifikationsspillet efter 10 kampe.
    Hvad er gennemsnittet i de samme kampe i grundspillet? Ikke at det er fuldstændig sammenligneligt men ..

    Leave a comment:


  • obcph
    replied
    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

    Det er set før at vi klare os ok i nedrykningsspillet, men det siger meget lidt om vores reelle styrke.
    Helt enig, vi har ikke holdet til at opfylde vores top 6 målsætning. Men i forhold til at vi var nervøse i forhold til at komme i nedrykningsfare, har vi jo præsteret fint. Og så er det ren statistik uden at kigge på, hvordan spillet rent faktisk har været.

    Leave a comment:


  • tOrnBjerg
    replied
    Oprindeligt indsendt af obcph Se indlæg
    Her er lidt statistik, som giver grund til optimisme.
    Vi er ubesejrede i kvalifikationsspillet og med et pointsnit på 2.2 point.
    3 af de resterende 5 kampe er på hjemmebane.
    Så hvis tendensen holder, bliver det meget tæt med Viborg.

    Viborg 8 point i 5 kampe snit 1,6

    OB 11 point i 5 kampe snit 2,2

    FCN 10 point i 5 kampe snit 2

    AGF 2 point i 5 kampe snit 0,4

    Vejle 6 point i 5 kampe snit 1,2

    SDR 4 point i 5 kampe snit 0,8

    I forrige sæson endte vi med 18 point i kvalifikationsspillet efter 10 kampe.
    Det er set før at vi klare os ok i nedrykningsspillet, men det siger meget lidt om vores reelle styrke.

    Leave a comment:


  • obcph
    replied
    Her er lidt statistik, som giver grund til optimisme.
    Vi er ubesejrede i kvalifikationsspillet og med et pointsnit på 2.2 point.
    3 af de resterende 5 kampe er på hjemmebane.
    Så hvis tendensen holder, bliver det meget tæt med Viborg.

    Viborg 8 point i 5 kampe snit 1,6

    OB 11 point i 5 kampe snit 2,2

    FCN 10 point i 5 kampe snit 2

    AGF 2 point i 5 kampe snit 0,4

    Vejle 6 point i 5 kampe snit 1,2

    SDR 4 point i 5 kampe snit 0,8

    I forrige sæson endte vi med 18 point i kvalifikationsspillet efter 10 kampe.

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Iøvrigt dejligt at se Klynge med en god kamp for Silkeborg.

    Leave a comment:


  • Bobolarsen
    replied
    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

    GF er for alvor i nedrykningfare hvis de ikke får point mod os. David har en klar spidskompetence-klar tale og spil til I dør. Hvis truppen er med David, så kommer vi til at møde et hold med ild i øjnene. Score de først bliver det svært.
    Jeg håber Alm og co er med på at vi i går blev trukket ind i nedrykningskampen igen.
    Hvis jeg var Vejle ville jeg droppe pokalen mod FCM. En kamp som Vejle selv med en fin indsats sandsynligs taber. Omvendt vil jeg ikke opgive pokalen kampen mod Haderslev, selvom vi taber til GF. Holdet må vise moral på 2 fronter, men men men, jeg har længe haft en bekymring om sidste kamp i Nørreskoven kan afgøre nedrykning. OB kan blive part i det drama, så håber drengene ikke undervurdere vigtigheden af kampen i Århus. Personligt sælger jeg den gerne for 0-0.
    Når vi ikke matematisk er ude af nedrykningsfare, så skal ligaen vægtest højest any day. I mine øjne i hvert fald.

    Leave a comment:

Working...
X