Viborg-FCN 1:1
Rigtig god for os.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Superligaen 2021/2022
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
Nej og spørgsmålet er om Østrøm nogensinde kommer i spil de CF.
Det er jo ikke fordi de andre shiner ret meget.
Jeg tror efterhånden at Robin er syltet så meget så det ikke sker i OB. Sker det overhovedet?
kan jo være vi overvurderer ham, han har trods alt ikke brændt banen af, og man må jo mene der mangler noget når Ivan blev hentet.
Håber ikke Robins karriere ryger, fordi han ikke spillede seniorbold i sine unge år.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
Tja, han ville vel være en pæn opgradering ift. Kasper. Alderen er lidt imod dog. Men et par år med Høegh ved siden af ivancevic, hvor Robin langsomt bliver kørt i stilling, kunne måske godt være noget.
Jeg tror så ikke på det har været realistisk siden Hemmingsen end ikke havde tænkt tanken, da muligheden opstod. Og er det heller ikke nu
Det er jo ikke fordi de andre shiner ret meget.
Jeg tror efterhånden at Robin er syltet så meget så det ikke sker i OB. Sker det overhovedet?
kan jo være vi overvurderer ham, han har trods alt ikke brændt banen af, og man må jo mene der mangler noget når Ivan blev hentet.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
Jeg tror så ikke på det har været realistisk siden Hemmingsen end ikke havde tænkt tanken, da muligheden opstod. Og er det heller ikke nu
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægHasan Kurucay kommer med sviner til OB(JH specielt)
https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...ehandlet-i-ob/
og med hvad formål, andet end lige at sige 'her er jeg, og jeg spiller godt lige nu'
Delen om kontraktforholdene tror jeg ikke så meget på. Måske er der foregået mellem agenten og OB, som Hasan ikke har forstået eller haft indsigt i.
Det med generel dårlig behandling af en ung spiller, tror jeg til gengæld er god nok. Det har man (også) hørt før. Og vi har en kultur, hvor vi nærmest behandler vores talenter som spedalske.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægHasan Kurucay kommer med sviner til OB(JH specielt)
MvH ChrisOB
- Likes 2
Leave a comment:
-
Hasan Kurucay kommer med sviner til OB(JH specielt)
- Likes 1
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Hvad er gennemsnittet i de samme kampe i grundspillet? Ikke at det er fuldstændig sammenligneligt men ..
- Likes 1
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af obcph Se indlægHer er lidt statistik, som giver grund til optimisme.
Vi er ubesejrede i kvalifikationsspillet og med et pointsnit på 2.2 point.
3 af de resterende 5 kampe er på hjemmebane.
Så hvis tendensen holder, bliver det meget tæt med Viborg.
Viborg 8 point i 5 kampe snit 1,6
OB 11 point i 5 kampe snit 2,2
FCN 10 point i 5 kampe snit 2
AGF 2 point i 5 kampe snit 0,4
Vejle 6 point i 5 kampe snit 1,2
SDR 4 point i 5 kampe snit 0,8
I forrige sæson endte vi med 18 point i kvalifikationsspillet efter 10 kampe.
Leave a comment:
-
Det er set før at vi klare os ok i nedrykningsspillet, men det siger meget lidt om vores reelle styrke.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af obcph Se indlægHer er lidt statistik, som giver grund til optimisme.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Her er lidt statistik, som giver grund til optimisme.
- Likes 1
Leave a comment:
-
GF er for alvor i nedrykningfare hvis de ikke får point mod os. David har en klar spidskompetence-klar tale og spil til I dør. Hvis truppen er med David, så kommer vi til at møde et hold med ild i øjnene. Score de først bliver det svært.
Jeg håber Alm og co er med på at vi i går blev trukket ind i nedrykningskampen igen.
Hvis jeg var Vejle ville jeg droppe pokalen mod FCM. En kamp som Vejle selv med en fin indsats sandsynligs taber. Omvendt vil jeg ikke opgive pokalen kampen mod Haderslev, selvom vi taber til GF. Holdet må vise moral på 2 fronter, men men men, jeg har længe haft en bekymring om sidste kamp i Nørreskoven kan afgøre nedrykning. OB kan blive part i det drama, så håber drengene ikke undervurdere vigtigheden af kampen i Århus. Personligt sælger jeg den gerne for 0-0.
Leave a comment:
Leave a comment: