Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Superligaen 2021/2022

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Magge
    replied
    Ha ha klasse af Hernings målmand …

Leave a comment:

• OBstruktion
    replied
    Mads Frøkjær er tilbage i træning med holdkammeraterne, efter han blev skadet på træningslejren i Tyrkiet. Han er dog ikke i spil til kampen mod AaB.

Frøkjær træner igen: Ikke i spil til kampen mod AaB - OBstruktion

Leave a comment:

• manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

Det er jo også en slags fremgang ;-)

Og så venter vi vel stadig på hvilken lam forklaring der kommer, når ledelsen bliver spurgt ind til de missede ambitioner.
    Det er jo nok BWs job at forklare det og jeg tror da han siger at det er niveauet pt, og at det skal forbedres når målsætningen ikke er opnået

Leave a comment:

• Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Og jeg frygter at næste sæson kun bliver marginalt bedre
    Det er jo også en slags fremgang ;-)

Og så venter vi vel stadig på hvilken lam forklaring der kommer, når ledelsen bliver spurgt ind til de missede ambitioner.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

Når vi er matematisk sikret, så skal Aja, kl, jørgen, kløve, bk, ikke have mere spilletid. Vil ikke blackliste JJ da han er klubmand. Det er kl vel også men bare for dårlig til start 11 og hans pige fornærmels når han er sat af gør at han ikke kan være trup spiller.
    Sådan fungerer det nok ikke i virkelighedens OB. Heller ikke med den nye strategi.

Men det er vildt at have 600.000/måned rendende rundt i de navne uden de bidrager med det helt store.
    Hvis Tverskov den elegante og Ivan den grusomme kan holde sig skadesfri tænker jeg heller ikke han bliver fast man mere denne sæson den kære KL. Ham og AJA bør begge være fortid i OB. Jørgen ligeså. Kløve og BK tror jeg ikke på forlader os

Leave a comment:

• fmprOB
    replied

Ja jeg er ret rolig omkring nedryknings faren. Men vi er heller ikke uheldige med at der hvert år er 2 hold som er pivringe.

Er helt enig i håbet om flere unge får mere spilletid.
    Og jeg frygter at næste sæson kun bliver marginalt bedre

Leave a comment:

• tOrnBjerg
    replied

Du er jo også af natur mere rolig omkring det end jeg er

Hvis vi vinder over Aab og Vejle taber er jeg der også. Så henter VB og Sdj ikke 12-13p på 11 kampe.
    Så håber jeg bare virkelig at vi går all in på ungdommen. Det vil sige at Breum spiller fast, Fenger spiller de fleste fra start, Tug og Kjerrumgaard får debut og at Østrøm kommer tættere på holdet end nu. Måske også lidt tid til Brems.
    Resten af dem tror jeg ikke på. Tarik og Vestergaard er alt for meget skadet og Khemdee skal nok bare sælges til sommer
    Når vi er matematisk sikret, så skal Aja, kl, jørgen, kløve, bk, ikke have mere spilletid. Vil ikke blackliste JJ da han er klubmand. Det er kl vel også men bare for dårlig til start 11 og hans pige fornærmels når han er sat af gør at han ikke kan være trup spiller.

Leave a comment:

• Magge
    replied

Hvis vi vinder over Aab og Vejle taber er jeg der også. Så henter VB og Sdj ikke 12-13p på 11 kampe.
    Så håber jeg bare virkelig at vi går all in på ungdommen. Det vil sige at Breum spiller fast, Fenger spiller de fleste fra start, Tug og Kjerrumgaard får debut og at Østrøm kommer tættere på holdet end nu. Måske også lidt tid til Brems.
    Resten af dem tror jeg ikke på. Tarik og Vestergaard er alt for meget skadet og Khemdee skal nok bare sælges til sommer
    Ja jeg er ret rolig omkring nedryknings faren. Men vi er heller ikke uheldige med at der hvert år er 2 hold som er pivringe.

Er helt enig i håbet om flere unge får mere spilletid.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied

Jeg syntes nu kun der har været et år hvor der har været grund til bekymring. Tværtimod syntes jeg det er røvsygt at vi nu i 9 af 11 sæsoner har udspillet vores rolle tidligt i sæsonen og dermed har en ørkenvandring af dræbende ligegyldige kampe. Lille lyspunkt i denne sæson er dog, at flere unge ser ud til at få noget spilletid.

Leave a comment:

• Magge
    replied

De skal rent faktisk hente 10p nu plus det vi evt henter på mandag, da vi har 9p plus en målscore de aldrig henter.

Men hvor er det da deprimerende at vi år efter år skal bruge foråret på at diskutere mulig nedrykning
    Jeg syntes nu kun der har været et år hvor der har været grund til bekymring. Tværtimod syntes jeg det er røvsygt at vi nu i 9 af 11 sæsoner har udspillet vores rolle tidligt i sæsonen og dermed har en ørkenvandring af dræbende ligegyldige kampe. Lille lyspunkt i denne sæson er dog, at flere unge ser ud til at få noget spilletid.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

Ja de gør det altså svært for sig selv sønderjyske. Deres defensiv laver målgivende fejl på ugebasis og så skal de sgu op og lave mange mål. Når fejlene er så udtalte, så ofte kan jeg ikke se dem overhale os. Der er markante ting som skal ændre sig, hvis de haler 8 point ind på os
    De skal rent faktisk hente 10p nu plus det vi evt henter på mandag, da vi har 9p plus en målscore de aldrig henter.

Men hvor er det da deprimerende at vi år efter år skal bruge foråret på at diskutere mulig nedrykning

Leave a comment:

• fmprOB
    replied

Selvom vi er stinkende ringe selv i perioder, så kan jeg ikke se nogle af de 3 hold under os skulle hente os.
    Jeg kan nemt se FCN gøre det.

Men perfekt resultat idag. Nu skal vi bare vinde over Aab. Så sover jeg roligt resten af sæsonen

Leave a comment:

• andlox
    replied
    Det slutter 1:1 i Farum. Klasse resultat for os.

Leave a comment:

• Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

Ja de gør det altså svært for sig selv sønderjyske. Deres defensiv laver målgivende fejl på ugebasis og så skal de sgu op og lave mange mål. Når fejlene er så udtalte, så ofte kan jeg ikke se dem overhale os. Der er markante ting som skal ændre sig, hvis de haler 8 point ind på os
    Selvom vi er stinkende ringe selv i perioder, så kan jeg ikke se nogle af de 3 hold under os skulle hente os.

Leave a comment:

• hankatten
    replied

1-1 nu

Leave a comment:

Working...
X