Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Superligaen 2021/2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • pnl
    replied
    Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

    Jeg er slet ikke lun på KL som fast del af vores start-11. Lad mig understrege det.
    Kunne man skibbe ham til Sverige til sommer (hvor han trods alt må have et navn) så er jeg helt med på den.
    Det tror jeg bare ikke man kan.

    Ivancevic må være købt mhp. at skulle spille.

    Synes Tverskov på midten kommer mere til sin ret, end han gør i forsvaret. Hans blik for spillet er virkelig stærkt og samlet er han en opgradering i forhold til JJT.
    Men hans placering afhænger måske også af, om man kan finde en kvalitets 6'er eller cf.
    Når SJE rykker ned, så jeg gerne Gartenman som cf. i OB i stedet for Tver, som så skal frem på vores midtbane.

    Leave a comment:


  • Fergi
    replied

    Leave a comment:


  • Lennon
    replied
    Oprindeligt indsendt af Fergi Se indlæg

    Det var såmænd bare en kommentar til Bobolarsen der sagde at det var gennem det seneste årti at Silkeborg har overhalet os. De har trods alt været nede og vende i første division og var virkelig dårlige den sæson de rykkede ned.

    Men på strategidelen og nuværende placering og spil er der selvfølgelig ingen tvivl om vi ikke når dem til sokkeholderne
    Det er modtaget

    Faldt bare lige over, hvis der var tvivl om niveauforskellen mellem os og Sif. Så ville jeg da lige give mit besyv.

    Leave a comment:


  • Lennon
    replied
    Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg

    Silkeborg er også for nu længder foran os - For nu.

    Jeg er derfor virkelig spændt på hvad de gør i/efter sommerferien, jeg tror nemlig at de kan blive ofre for deres egen succes. De har 5-6 spillere som mange klubber vil være efter (Salquist, Carstensen, Brink og VHS) - Det er altså ret mange spillere at skulle erstatte og skal man være realistisk, så er det kun 2 af spillerne der kan indbringe store nok summere til at man kan erstatte 1-1.

    Derudover er jeg virkelig i tvivl om hvad de har på talentsiden, som kan gå ind - Frederik Carstensen og Pelle Mattson måske, men ellers skal de ud og rekruttere og det er der man får testet hvor holdbart ens koncept er - Der skal vi desuden have in mente at Silkeborg IKKE har tradition for at smide store summer og går meget op i at drive en sund forretning.
    Ja der må komme interesse for deres spillere til sommer. Det kan blive en udfordring for dem. Men Kent har åbenbart et eller andet trick for at udvikle og integrere nye spillere til fællesskabet. Spillere som ikke er dyrt indkøbte, vel at mærke.

    Så jeg tror nu ikke på de f.eks. kommer i nedrykningsfare. Men vi må se

    Leave a comment:


  • Fergi
    replied
    Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

    Svarer du ikke lidt selv på spørgsmålet?

    Silkeborg har et koncept som ALLE kender til husløshed. Det fungerer, om de er på hjemmebane, i Odense eller i parken. Og det er ikke det boldtrilleri vi så under Kent hos os.

    De har nogle stærke offensive profiler i vallys og seb. Jørgensen, og så har de en topscorer type i helenius, utroligt nok.! Brink, Carstensen og Nicolai L i målet er også solide.

    Men der hvor der nok er den største forskel på os og dem, det er, at sif lider ikke af det syndrom vi gør. At alt talent visner når det lander i Odense. Det virker omvendt i Silkeborg.
    Og sif opfinder spillere. Udvikler dem. Det gør vi satme ikke.

    Jeg ser Silkeborg som længder foran os.

    Måske det ændrer sig en smule næste sæson, hvor man må formode at alle hold tager dem mere alvorligt.
    Det var såmænd bare en kommentar til Bobolarsen der sagde at det var gennem det seneste årti at Silkeborg har overhalet os. De har trods alt været nede og vende i første division og var virkelig dårlige den sæson de rykkede ned.

    Men på strategidelen og nuværende placering og spil er der selvfølgelig ingen tvivl om vi ikke når dem til sokkeholderne

    Leave a comment:


  • Lennon
    replied
    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

    Det går ikke, hvis holdet skal være sikker på top6, så skal vi i top 4 budget og så er det en ny hylde, og den vil koste Kasper start 11.om Tver er god nok på midten sammen med Aron til at indfrie målene er tvivlsomt.
    Jeg er slet ikke lun på KL som fast del af vores start-11. Lad mig understrege det.
    Kunne man skibbe ham til Sverige til sommer (hvor han trods alt må have et navn) så er jeg helt med på den.
    Det tror jeg bare ikke man kan.

    Ivancevic må være købt mhp. at skulle spille.

    Synes Tverskov på midten kommer mere til sin ret, end han gør i forsvaret. Hans blik for spillet er virkelig stærkt og samlet er han en opgradering i forhold til JJT.
    Men hans placering afhænger måske også af, om man kan finde en kvalitets 6'er eller cf.

    Leave a comment:


  • bjerghest
    replied
    Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

    Svarer du ikke lidt selv på spørgsmålet?

    Silkeborg har et koncept som ALLE kender til husløshed. Det fungerer, om de er på hjemmebane, i Odense eller i parken. Og det er ikke det boldtrilleri vi så under Kent hos os.

    De har nogle stærke offensive profiler i vallys og seb. Jørgensen, og så har de en topscorer type i helenius, utroligt nok.! Brink, Carstensen og Nicolai L i målet er også solide.

    Men der hvor der nok er den største forskel på os og dem, det er, at sif lider ikke af det syndrom vi gør. At alt talent visner når det lander i Odense. Det virker omvendt i Silkeborg.
    Og sif opfinder spillere. Udvikler dem. Det gør vi satme ikke.

    Jeg ser Silkeborg som længder foran os.

    Måske det ændrer sig en smule næste sæson, hvor man må formode at alle hold tager dem mere alvorligt.
    Silkeborg er også for nu længder foran os - For nu.

    Jeg er derfor virkelig spændt på hvad de gør i/efter sommerferien, jeg tror nemlig at de kan blive ofre for deres egen succes. De har 5-6 spillere som mange klubber vil være efter (Salquist, Carstensen, Brink og VHS) - Det er altså ret mange spillere at skulle erstatte og skal man være realistisk, så er det kun 2 af spillerne der kan indbringe store nok summere til at man kan erstatte 1-1.

    Derudover er jeg virkelig i tvivl om hvad de har på talentsiden, som kan gå ind - Frederik Carstensen og Pelle Mattson måske, men ellers skal de ud og rekruttere og det er der man får testet hvor holdbart ens koncept er - Der skal vi desuden have in mente at Silkeborg IKKE har tradition for at smide store summer og går meget op i at drive en sund forretning.

    Leave a comment:


  • Fergi
    replied
    Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

    Hovedsagligt på strategisiden. Hvor de jo har et klart koncept som pryder hele organisationen. Boldbesiddelse, højt pres. Og dertil har man holdt linjen ift. strategi ved at benytte sig af en kunstgræsbane som passer perfekt til den spillestil. OB har vadet rundt i ti år nu og har kun for nyligt fundet ud af at en strategi er en god ting at have
    Man kunne også nævne deres stadion i den sammenhæng, som er lysår foran vores
    Ja der har de været dygtige. Trist at se sig overhalet af "små" klubber, men desværre helt fortjent.

    Leave a comment:


  • Lennon
    replied
    Oprindeligt indsendt af Fergi Se indlæg

    På hvilke parametre mener du at Silkeborg har overhalet os, enig i at de gør det fremragende i denne sæson
    Svarer du ikke lidt selv på spørgsmålet?

    Silkeborg har et koncept som ALLE kender til husløshed. Det fungerer, om de er på hjemmebane, i Odense eller i parken. Og det er ikke det boldtrilleri vi så under Kent hos os.

    De har nogle stærke offensive profiler i vallys og seb. Jørgensen, og så har de en topscorer type i helenius, utroligt nok.! Brink, Carstensen og Nicolai L i målet er også solide.

    Men der hvor der nok er den største forskel på os og dem, det er, at sif lider ikke af det syndrom vi gør. At alt talent visner når det lander i Odense. Det virker omvendt i Silkeborg.
    Og sif opfinder spillere. Udvikler dem. Det gør vi satme ikke.

    Jeg ser Silkeborg som længder foran os.

    Måske det ændrer sig en smule næste sæson, hvor man må formode at alle hold tager dem mere alvorligt.

    Leave a comment:


  • Bobolarsen
    replied
    Oprindeligt indsendt af Fergi Se indlæg

    På hvilke parametre mener du at Silkeborg har overhalet os, enig i at de gør det fremragende i denne sæson
    Hovedsagligt på strategisiden. Hvor de jo har et klart koncept som pryder hele organisationen. Boldbesiddelse, højt pres. Og dertil har man holdt linjen ift. strategi ved at benytte sig af en kunstgræsbane som passer perfekt til den spillestil. OB har vadet rundt i ti år nu og har kun for nyligt fundet ud af at en strategi er en god ting at have
    Man kunne også nævne deres stadion i den sammenhæng, som er lysår foran vores
    Last edited by Bobolarsen; 19-04-2022, 19:44.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

    Udlejning til Norge ville være fantastisk. Så mangler vi dog lidt en mand i truppen.. Hvornår er Vestergaard klar igen?
    Godt spørgsmål. Har ikke været i Ådalen et stykke tid så ved det ikke. Men ser ingen mulighed for at han får spilletid i denne sæson uanset hvad

    Leave a comment:


  • Fergi
    replied
    Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

    Tror bare problemet ligger i at de andre top-seks aspiranter hele tiden opruster og bliver bedre og bedre. Bare se hold som Randers og Silkeborg f.eks. som på mange parametre har overhalet os drastisk det seneste årti
    På hvilke parametre mener du at Silkeborg har overhalet os, enig i at de gør det fremragende i denne sæson

    Leave a comment:


  • tOrnBjerg
    replied
    Oprindeligt indsendt af kentini Se indlæg

    Jeg synes tit, at man herinde gør de andre hold bedre end de er. Afstanden til top 6 er minimal IMO.
    Bold er ikke kun evner på banen, det er også kultur. Vi har simpelthen ikke nok spillere der virkelig vil vinde.
    Jeg spåede en 8. Plads da sæsonnen startede og de øvrige år har jeg ca ramt placering. De er ikke meget bedre, men skal di sikkert i top 6, så er det ikke nok at have 6-10 bedste trup. Vi skal mindst have den 4. Bedste trup for nogenlunde at være sikker på top 6.
    Den nuværende trup kan komme i top 6 i et af fem år.

    Leave a comment:


  • Bobolarsen
    replied
    Oprindeligt indsendt af kentini Se indlæg

    Jeg synes tit, at man herinde gør de andre hold bedre end de er. Afstanden til top 6 er minimal IMO.
    Tror bare problemet ligger i at de andre top-seks aspiranter hele tiden opruster og bliver bedre og bedre. Bare se hold som Randers og Silkeborg f.eks. som på mange parametre har overhalet os drastisk det seneste årti
    Last edited by Bobolarsen; 19-04-2022, 19:08.

    Leave a comment:


  • kentini
    replied
    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

    Det går ikke, hvis holdet skal være sikker på top6, så skal vi i top 4 budget og så er det en ny hylde, og den vil koste Kasper start 11.om Tver er god nok på midten sammen med Aron til at indfrie målene er tvivlsomt.
    Jeg synes tit, at man herinde gør de andre hold bedre end de er. Afstanden til top 6 er minimal IMO.

    Leave a comment:

Working...
X