Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Peter Feher ny assistenttræner

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
    Det er i øvrigt i min optik dybt besynderligt, at sådan en nyhed kommer via en "pressen erfarer", frem for en udmelding fra klubben selv. Det er altså ikke normalt (eller optimalt) man fyrer en assistent efter så kort tid uden at have forberedt et eller andet kommunikationsmæssigt.
    Særligt hvis det, som artiklen indikerer, har stået på i et par dage, hvor han har været fraværende i et par dage.

    Men ja, meget mærkeligt det der foregår, og det bliver da spændende hvad det hele skyldes, samt om vi erstatter ham med en ny, eller om det er som led i en organisatorisk omstrukturering. OB har jo tidligere nævnt det her med, at det var vigtigt at have flere assistenter, blandt andet da Henrik Hansen tog til Sønderjyske.

    Comment


      #47
      Sært forløb. Endnu særere kommunikation. OB er virkelig ikke ret… elegante på dét punkt.

      Feher kan jeg ikke udtale mig om. Ved intet om hans kompetencer.

      Håber, vi finder en god erstatning. Gerne et yngre træbertalent.

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
        Det er i øvrigt i min optik dybt besynderligt, at sådan en nyhed kommer via en "pressen erfarer", frem for en udmelding fra klubben selv. Det er altså ikke normalt (eller optimalt) man fyrer en assistent efter så kort tid uden at have forberedt et eller andet kommunikationsmæssigt.
        Tja tjo. Altså nu må vi se hvad det er. Der kan jo være nogen ting omkring situationen der skal undersøges, hvortil en dygtig journalist fra fyens så har opsnuset noget er i gærde, hvorefter en frustreret Feher har ageret for åbenmundet da han blev kontaktet. Men ja. Det er typisk OB at skulle agere på bagkant, så det vil ikke forbavse mig, vi igen har taklet en situation på akavet vis

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Altså min teori er at han er fyret fordi han for et lille stykke tid siden kaldte mig og OBstruktion de gamle gnavne mænd fra Muppet Show + kammerat. Det tænker jeg ikke er gået uhørt hen og at de gode drenge fra OBstruktion har vist hvem der bestemmer i Ådalen
          Man skulle bare ikke wrestle med de store bjørne. ;-)
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            #50
            Vildt nok. Jeg begynder snart at tænke "galehus" om hvad der foregår dernede. Kunne der ikke snart komme noget ro på, så man kan arbejde fremad.

            OBs kommunikation minder jo om noget man så i sovjet i 80'erne.: "Så længe ingen opdager det, siger vi ikke noget".

            Og så den vilde teori:

            Fyringen af Feher er da for at gøre plads til Hemmingsen som assistent.
            Tænker det sagtens kan forsvares udadtil med, at opstod en mulighed og han savner 'savsmulden' i manegen.

            Comment


              #51
              virker umiddelbart som endnu et tilfælde af sløjt kommunikationsarbejde fra OBs side.....MEN det kunne jo være at man stadig er ved at forhandle ( om en evt fratrædelsesordning eller lign) og at der derfor ikke er noget endeligt at melde ud.

              Det kommer bare til at se skidt ud når det når ud til offentligheden inden OB kommer på banen

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
                Vildt nok. Jeg begynder snart at tænke "galehus" om hvad der foregår dernede. Kunne der ikke snart komme noget ro på, så man kan arbejde fremad.

                OBs kommunikation minder jo om noget man så i sovjet i 80'erne.: "Så længe ingen opdager det, siger vi ikke noget".

                Og så den vilde teori:

                Fyringen af Feher er da for at gøre plads til Hemmingsen som assistent.
                Tænker det sagtens kan forsvares udadtil med, at opstod en mulighed og han savner 'savsmulden' i manegen.
                Ja der er mange bud, når OB ikke melder noget ud. Mit bud er at han har forhandlet med AAB, uden at fortælle det til ledelsen
                OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

                  Ja der er mange bud, når OB ikke melder noget ud. Mit bud er at han har forhandlet med AAB, uden at fortælle det til ledelsen
                  Det er ikke specielt sympatisk at beskylde folk for illoyalitet, hvis du ikke har noget at bakke det op med, imo...
                  "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                  Kluden Krew - O'ense Internationals

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

                    Ja der er mange bud, når OB ikke melder noget ud. Mit bud er at han har forhandlet med AAB, uden at fortælle det til ledelsen
                    Den vil jeg rigtig gerne aflive. Det var AaB der ikke ville forlænge med PF i første omgang, hvorfor skulle de så ville have ham nu og hvorfor skulle PF være interesseret i vikariat der ikke kan veksles til en cheftrænerstilling.

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
                      Vildt nok. Jeg begynder snart at tænke "galehus" om hvad der foregår dernede. Kunne der ikke snart komme noget ro på, så man kan arbejde fremad.

                      OBs kommunikation minder jo om noget man så i sovjet i 80'erne.: "Så længe ingen opdager det, siger vi ikke noget".

                      Og så den vilde teori:

                      Fyringen af Feher er da for at gøre plads til Hemmingsen som assistent.
                      Tænker det sagtens kan forsvares udadtil med, at opstod en mulighed og han savner 'savsmulden' i manegen.
                      Jeg tror på, at Hemme bliver "forfremmet" til assistenttræner uanset, om han er den bedst kvalificerede eller ej. Derved løses NT`s udfordring med MH`s overflødige sportschef titel.
                      Last edited by pnl; 28-02-2022, 15:06.

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

                        Jeg tror på, at Hemme bliver "forfremmet" til assistenttræner uanset, om han er den bedst kvalificerede eller ej. Derved løses NT`s udfordring med MH`s overflødige sportschef titel.
                        Synes det går bare ikke. Som sportschef har Hemmingsen ansat Alm om at blive hans assistent nu? Umuligt.
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          #57
                          Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                          Det er i øvrigt i min optik dybt besynderligt, at sådan en nyhed kommer via en "pressen erfarer", frem for en udmelding fra klubben selv. Det er altså ikke normalt (eller optimalt) man fyrer en assistent efter så kort tid uden at have forberedt et eller andet kommunikationsmæssigt.
                          Hvornår har vi sidst set OSE håndtere noget kommunikativt med elegance, eller troværdighed?
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            #58
                            Så røg MH !

                            Beklager, kan se den er meldt i en anden tråd !
                            Last edited by Online; 28-02-2022, 18:15.

                            Comment


                              #59
                              Oprindeligt indsendt af Kadrii-Kanonen Se indlæg

                              Men Bjørn har jo indikeret at der kan komme til at ske ændringer i det sportslige setup
                              Der er sket et eller andet gevaldigt i Bjørns perspektiv fra før turen til Tyrkiet og nu. Før turen talte han i alle fora og medieoptrædener om at setuppet var godt og han så værdi i alle de folk, der ombord - en/to uger efter hjemkomsten taler han i Mediano om nødvendighed af omstrukturering tydeligvis henvist til Hemmingsen m.fl.

                              Comment


                                #60
                                Han har vel bare set ordenligt på rigets tilstand og konkluderet at de ikke var dygtige nok.

                                Comment

                                Working...
                                X