Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Peter Feher ny assistenttræner

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

    Oooops! Hvad skete der???
    Godt spørgsmål. Spørgsmålet er om den nye konstellation med ham og Krogh ikke virker? Om han er blevet 2.assistent og er utilfreds?
    Ved det ikke

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

      Oooops! Hvad skete der???
      https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...m-ob-assistent

      Lidt flere ord på sagen her.
      OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

      Comment


        #33
        Står her at han er fyret

        https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...-ob-assistent/

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Det er interessant hvad det går ud på. Er det mon Alm der er gået til Bjørn? Er Feher skuffet over ikke at være tredjehjul ved ansættelsen af Krogh? Har Feher forbudt sig imod et eller andet?
          Vi bliver forhåbentligt klogere.

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Godt spørgsmål. Spørgsmålet er om den nye konstellation med ham og Krogh ikke virker? Om han er blevet 2.assistent og er utilfreds?
            Ved det ikke
            Eller at BW ikke har vurderet, at han er den rigtige?
            Uanset hvad så er det da noget af en overraskelse at starte ugen på.

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

              Det er interessant hvad det går ud på. Er det mon Alm der er gået til Bjørn? Er Feher skuffet over ikke at være tredjehjul ved ansættelsen af Krogh? Har Feher forbudt sig imod et eller andet?
              Vi bliver forhåbentligt klogere.
              Altså min teori er at han er fyret fordi han for et lille stykke tid siden kaldte mig og OBstruktion de gamle gnavne mænd fra Muppet Show + kammerat. Det tænker jeg ikke er gået uhørt hen og at de gode drenge fra OBstruktion har vist hvem der bestemmer i Ådalen

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                Eller at BW ikke har vurderet, at han er den rigtige?
                Uanset hvad så er det da noget af en overraskelse at starte ugen på.
                Der skal alligevel lidt til at fyre en mand der har 28 måneder tilbage af sin kontrakt

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Der skal alligevel lidt til at fyre en mand der har 28 måneder tilbage af sin kontrakt
                  Men Bjørn har jo indikeret at der kan komme til at ske ændringer i det sportslige setup

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af Kadrii-Kanonen Se indlæg

                    Men Bjørn har jo indikeret at der kan komme til at ske ændringer i det sportslige setup
                    Ja. Og vi er nogle der forventede at det ville starte ved Hemmingsen. Tænker stadig at der må ligge en episode bag. Syntes han har virket yderst kompetent til træninger jeg har set

                    Comment


                      #40
                      Jeg har arbejdet sammen med Peter i FC Helsingør, da han var cheftræner der. Han er en meget kompetent taktiker, og god til mandskabsbehandlingen.

                      Han kan dog være noget kantet i sin personlighed, og han er brysk og resolut omkring hvordan tingene skal være. Jeg kunne rigtigt godt li' ham, men hans omgangstone kan være speciel, og hans humor svær at tolke til tider.

                      Hvis der har været fundamentale modsætninger mellem ham og Alm, eller ham og Krogh, om hvordan træning og taktik skal foregå, eller han er blevet lovet noget man ikke har kunnet holde omkring ansvarsområder og lignende, kan jeg ikke forestille mig at han har lagt sig fladt ned. Han er ikke den store diplomat. Jeg ville ikke være overrasket hvis det var sådan noget, der var i spil.
                      "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                      Kluden Krew - O'ense Internationals

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Altså min teori er at han er fyret fordi han for et lille stykke tid siden kaldte mig og OBstruktion de gamle gnavne mænd fra Muppet Show + kammerat. Det tænker jeg ikke er gået uhørt hen og at de gode drenge fra OBstruktion har vist hvem der bestemmer i Ådalen
                        Det forklarer jo hele miseren

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                          Jeg har arbejdet sammen med Peter i FC Helsingør, da han var cheftræner der. Han er en meget kompetent taktiker, og god til mandskabsbehandlingen.

                          Han kan dog være noget kantet i sin personlighed, og han er brysk og resolut omkring hvordan tingene skal være. Jeg kunne rigtigt godt li' ham, men hans omgangstone kan være speciel, og hans humor svær at tolke til tider.

                          Hvis der har været fundamentale modsætninger mellem ham og Alm, eller ham og Krogh, om hvordan træning og taktik skal foregå, eller han er blevet lovet noget man ikke har kunnet holde omkring ansvarsområder og lignende, kan jeg ikke forestille mig at han har lagt sig fladt ned. Han er ikke den store diplomat. Jeg ville ikke være overrasket hvis det var sådan noget, der var i spil.
                          Det lyder sandsynligt, tænker jeg. Krog burde han dog vel kende ret godt i forvejen - har de ikke fælles fortid både i FCN og Aab?

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                            Det lyder sandsynligt, tænker jeg. Krog burde han dog vel kende ret godt i forvejen - har de ikke fælles fortid både i FCN og Aab?
                            Jo, men jeg ved ikke noget om deres indbyrdes forhold.
                            "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                            Kluden Krew - O'ense Internationals

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg

                              Jo, men jeg ved ikke noget om deres indbyrdes forhold.
                              Men sjovt, at SK sagde "ja tak" til jobbet i Ådalen, hvis han har et dårligt forhold til PF

                              Comment


                                #45
                                Det er i øvrigt i min optik dybt besynderligt, at sådan en nyhed kommer via en "pressen erfarer", frem for en udmelding fra klubben selv. Det er altså ikke normalt (eller optimalt) man fyrer en assistent efter så kort tid uden at have forberedt et eller andet kommunikationsmæssigt.
                                "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                                Kluden Krew - O'ense Internationals

                                Comment

                                Working...
                                X