Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Peter Feher ny assistenttræner

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Jeg tænker også, det er ganske udramatisk. BW har bare set, at der skal dygtigere folk til. OB har jo åbenlyst ikke fulgt med tiden.

    Fra OB.dk:

    ‘OB vil vi nu igangsætte et rekrutteringsforløb efter en ny assistenttræner, hvor vi søger klare kompetencer omkring objektive og datadrevne analyser i kombination med de øvrige træneropgaver.’

    En af mine kæpheste. Bedre sent end aldrig.

    Comment


      #62
      Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

      Jeg tror på, at Hemme bliver "forfremmet" til assistenttræner uanset, om han er den bedst kvalificerede eller ej. Derved løses NT`s udfordring med MH`s overflødige sportschef titel.
      Godt gættet hehe

      Comment


        #63
        Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
        Jeg tænker også, det er ganske udramatisk. BW har bare set, at der skal dygtigere folk til. OB har jo åbenlyst ikke fulgt med tiden.

        Fra OB.dk:

        ‘OB vil vi nu igangsætte et rekrutteringsforløb efter en ny assistenttræner, hvor vi søger klare kompetencer omkring objektive og datadrevne analyser i kombination med de øvrige træneropgaver.’

        En af mine kæpheste. Bedre sent end aldrig.
        Så er det bare mærkeligt at han ikke har været at finde den seneste uge uden der er meldt noget ud. Hvis det bare er det, så var det vel ganske ukompliceret at strikke en pressemeddelelse sammen og så venter vi spændt på den nye. Det er en mystisk måde at gribe tingene an på, at man pludselig skal sætte Feher i forlegenhed ved, at en journalist har lugtet lunten og han pludselig skal forholde sig til det, imens han i forvejen ligger ned.

        Comment


          #64
          Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

          Så er det bare mærkeligt at han ikke har været at finde den seneste uge uden der er meldt noget ud. Hvis det bare er det, så var det vel ganske ukompliceret at strikke en pressemeddelelse sammen og så venter vi spændt på den nye. Det er en mystisk måde at gribe tingene an på, at man pludselig skal sætte Feher i forlegenhed ved, at en journalist har lugtet lunten og han pludselig skal forholde sig til det, imens han i forvejen ligger ned.
          Jeg går altid ud fra, at OB håndterer disse sager mærkværdigt ;).

          Comment


            #65
            Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
            Jeg tænker også, det er ganske udramatisk. BW har bare set, at der skal dygtigere folk til. OB har jo åbenlyst ikke fulgt med tiden.

            Fra OB.dk:

            ‘OB vil vi nu igangsætte et rekrutteringsforløb efter en ny assistenttræner, hvor vi søger klare kompetencer omkring objektive og datadrevne analyser i kombination med de øvrige træneropgaver.’

            En af mine kæpheste. Bedre sent end aldrig.
            Er OBs nuværende "dataanalytiker" ikke en SDU-studerende ?

            Comment


              #66
              Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

              Er OBs nuværende "dataanalytiker" ikke en SDU-studerende ?
              Jo.

              Comment


                #67
                Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg

                Der er sket et eller andet gevaldigt i Bjørns perspektiv fra før turen til Tyrkiet og nu. Før turen talte han i alle fora og medieoptrædener om at setuppet var godt og han så værdi i alle de folk, der ombord - en/to uger efter hjemkomsten taler han i Mediano om nødvendighed af omstrukturering tydeligvis henvist til Hemmingsen m.fl.
                Ved ikke om der er sket noget gevaldigt. Synes hele tiden han (og andre) har haft lidt uld i mund når de har omtalt arbejdsfordelingen. Men i sidste ende ligger det jo på Bjørns bord. Nu har han så været her i to måneder og han har haft lidt tid til at danne sig sit eget indtryk at rigets tilstand. Ligesom både transfervindue og træningslejr (begge dele har Hemmingsen nok været meget indblandet i planlægningen af) overstået.

                Comment


                  #68
                  Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                  Jo.
                  Tænker også der er forskel på at være data-analytiker på den måde han er - og så på at være en assistenttræner med fokus på de data ift. træningen og oplæg til kampene. Der kan givetvis nok være plads til begge roller.

                  Comment


                    #69
                    Feher har ikke de store kommentarer til fyringen

                    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-hans-reaktion

                    Comment


                      #70
                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Feher har ikke de store kommentarer til fyringen

                      https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-hans-reaktion
                      det er vel ikke så underligt - der er vel lavet en fratrædelsesaftale - og mon ikke der forudsættes at man taler pænt om hinanden og ikke lufter det beskidte undertøj i offentligheden

                      Comment


                        #71
                        Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

                        Jeg tror på, at Hemme bliver "forfremmet" til assistenttræner uanset, om han er den bedst kvalificerede eller ej. Derved løses NT`s udfordring med MH`s overflødige sportschef titel.
                        Jeg er meget glad for at jeg ikke fik ret i, at MH skulle være ny assistenttræner. Min tillid til BW`s kvalifikationer og selvstændighed i forhold til NT er stærkt
                        stigende. Det kan være rigtig godt for OB`s fremtid.

                        Comment


                          #72
                          Vi har snakket med Peter Feher, der slår fast, at hans afsked i OB er meget udramatisk. Klubben ønskede en anden profil end hans.

                          Ingen dramatik i Feher-afsked: - OB ønskede en anden profil end min - OBstruktion

                          Comment


                            #73
                            Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                            Vi har snakket med Peter Feher, der slår fast, at hans afsked i OB er meget udramatisk. Klubben ønskede en anden profil end hans.

                            Ingen dramatik i Feher-afsked: - OB ønskede en anden profil end min - OBstruktion
                            Godt der bliver lagt låg på. Nogen af os blev vidst drevet lidt af en journalist der havde fundet en god historie. Nu skulle MH med i faldet i samme ombæring og det forklare, hvorfor man ikke offentliggjorde fyringen noget før.
                            jeg tror på det er forløbet ganske udramatisk og det er lykkedes OB at skille sig af med to nøglemedarbejdere uden der for alvor skabes negative historier omkring klubben, så det virker ok håndteret i denne omgang.
                            jeg er spændt på hvem vores nye assistent bliver og forhåbentlig få uddybet hans arbejdsopgaver sammenlignet Søren Kroghs

                            Comment


                              #74
                              Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                              Godt der bliver lagt låg på. Nogen af os blev vidst drevet lidt af en journalist der havde fundet en god historie. Nu skulle MH med i faldet i samme ombæring og det forklare, hvorfor man ikke offentliggjorde fyringen noget før.
                              jeg tror på det er forløbet ganske udramatisk og det er lykkedes OB at skille sig af med to nøglemedarbejdere uden der for alvor skabes negative historier omkring klubben, så det virker ok håndteret i denne omgang.
                              jeg er spændt på hvem vores nye assistent bliver og forhåbentlig få uddybet hans arbejdsopgaver sammenlignet Søren Kroghs
                              Ja penge og lang opsigelse løser mange problemer

                              Comment


                                #75
                                Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                                Ja penge og lang opsigelse løser mange problemer
                                Det skal være dem vel undt. Særligt Feher, som er ansat under helt andre præmisser end dem BW nu ønsker assistent 2 skal ansættes under. MH får lidt af det tilbage han burde have fået som spiller, hvor han nok misunder den generation af talentløshed der tjener mærkbart mere end han selv gjorde som general. Han fortjener hver en krone qua sin fortid. Det er selvfølgelig ikke en måde at drive forretning på, men sådan må man forsøge at se lyst på det

                                Comment

                                Working...
                                X