Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Peter Feher ny assistenttræner

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Mit indtryk er at han er god i transitionen fra talent til etableret spiller. Jeg syntes det lyder fornuftigt. Jeg kan godt lide ham

    Nu mangler vi bare TB som direktør samt en 2-4 klassespillere
    Enig, syntes også det er et spændende valg
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

      Enig, syntes også det er et spændende valg
      Vi må se hvor godt det bliver på den korte bane. Det er stadig en trup i ubalance med masser af udfordringer der skal løses

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        Vi må se hvor godt det bliver på den korte bane. Det er stadig en trup i ubalance med masser af udfordringer der skal løses
        Havde jeg skullet fremlægge den strategi ville jeg have valgt en anden og mindre offensiv udmelding. Ville nok have meldt en 6 årig plan hvor de første to sæsoner ville være “omstillings sæsoner” hvor ambitionen skulle være integration af spillestil, træner og flere unge. Derfor ville det hedde top6 i de 4 sæsoner fordi de første to sæsoner skal være med forhåbninger om top 6 fremfor forventninger. Det ville lette presset give ro og der ville være en fair mulighed for at overraske positivt.


        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

          Havde jeg skullet fremlægge den strategi ville jeg have valgt en anden og mindre offensiv udmelding. Ville nok have meldt en 6 årig plan hvor de første to sæsoner ville være “omstillings sæsoner” hvor ambitionen skulle være integration af spillestil, træner og flere unge. Derfor ville det hedde top6 i de 4 sæsoner fordi de første to sæsoner skal være med forhåbninger om top 6 fremfor forventninger. Det ville lette presset give ro og der ville være en fair mulighed for at overraske positivt.

          OB har et af de største og mest involverede sponsornetværk i Danmark som skal passes og plejes. Samtidig skal der hentes mange flere millioner ind i sponsorer. Her passer en manglende Top 6 ambition bare ikke ind. Tror der vil blive stillet spørgsmål ved nogle nuværende sponsorater hvis det ikke var ambitionen
          Jeg ville måske have meldt “Top 6 i 4 ud af 5 sæsoner” ud. Så havde man haft lidt pusterum når man misser den næste sæson(mm man får et vanvittigt godt transfervindue)

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            OB har et af de største og mest involverede sponsornetværk i Danmark som skal passes og plejes. Samtidig skal der hentes mange flere millioner ind i sponsorer. Her passer en manglende Top 6 ambition bare ikke ind. Tror der vil blive stillet spørgsmål ved nogle nuværende sponsorater hvis det ikke var ambitionen
            Jeg ville måske have meldt “Top 6 i 4 ud af 5 sæsoner” ud. Så havde man haft lidt pusterum når man misser den næste sæson(mm man får et vanvittigt godt transfervindue)
            Tjaa jeg ville så være mere tilfreds som fan men i høj grad også som investor hvis meldinger og ambitioner var troværdige og ikke hvert år skulle høre på “undskyldninger” om hvorfor målsætningen igen ikke blev indfriet. Ville da være federe at komme til sæsonens sidste netværksmøde og blive mødt med glæde over at være landet over målsætningen og man kunne se forbedringerne.

            Jeg er helt med på det kæmpe netværk som OB har og at det er ufatteligt vigtigt, det er måske endda det der trækker investorer fremfor det der foregår på banen.
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              #21
              Vi har haft en god snak med den nye assistenttræner, Peter Feher. Han er ikke i tvivl om, hvad han kan bidrage med, og han har store ambitioner for hans tid i klubben.

              http://obstruktion.dk/feher-haaber-p...-masse-succes/

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                Vi har haft en god snak med den nye assistenttræner, Peter Feher. Han er ikke i tvivl om, hvad han kan bidrage med, og han har store ambitioner for hans tid i klubben.

                http://obstruktion.dk/feher-haaber-p...-masse-succes/
                Han virker som et udemærket match. Ved vi om han er flyttet til byen eller kører han helt fra Nordjylland hver dag?

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Han virker som et udemærket match. Ved vi om han er flyttet til byen eller kører han helt fra Nordjylland hver dag?
                  Mon ikke han får en pendlerlejlighed eller et hotelværelse stillet til rådighed, så han slipper for sådan en daglig køretur.

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                    Mon ikke han får en pendlerlejlighed eller et hotelværelse stillet til rådighed, så han slipper for sådan en daglig køretur.
                    Tjo. Lyder sandsynligt. Ville bare lige høre om de vidste det

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      Tjo. Lyder sandsynligt. Ville bare lige høre om de vidste det
                      Tror faktisk at han bor i Nærum, ikke Aalborg !

                      Comment


                        #26
                        Super godt Feher interview

                        https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/feher-...fed-fodboldby/

                        Comment


                          #27
                          Har Feher sagt op?

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Har Feher sagt op?
                            Hvorfor spørger du? Var han ikke med i går? Er i Ådalen og kan se om han er med til træningen.
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              #29
                              Se her!

                              https://fyens.dk/artikel/lidt-af-et-...rdig-i-klubben

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Oooops! Hvad skete der???
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X