Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ny træner Andreas Alm

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Tåhyler
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

    Strategien er vel ikke at bruge en stor andel af "egne unge" fra dag 1, men et mål at vi gør det i løbet af de kommende fem år... eller har jeg misforstået strategien
    Ikke alle talentfulde unge i OB kan lære og udvikle sig nok til at hurtigt at blive en gevinst i Superligaen. De unge i klubben skal stadig kunne lege og improvisere sig op gennem årgangene. Ellers får vi uduelige soldater, læs Ordinære Boldflyttere.
    Ser ud til at Alm har noget af den rette forståelse men den er især vigtig fra U-14 og op.
    Hjulmand skrev sammen med Bordinggård om dette til DBU i 2005.

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

    Strategien er vel ikke at bruge en stor andel af "egne unge" fra dag 1, men et mål at vi gør det i løbet af de kommende fem år... eller har jeg misforstået strategien
    Og det er fint nok, men så meget desto mere grund er der vel også til at afvente og se hvilke valg der bliver truffet, inden vi begynder at læse alt ind i en forholdsvis luftig strategi. Det har været strategien at satse på egne unge i 10 år nu, så der er jo ikke noget for alvor nyt under solen på den front, endnu.

    Leave a comment:


  • Online
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

    Skal vi nu ikke lige vente og se, inden vi snakker om "den store satsning på egne unge". Foreløbigt ligner det, at vi arbejder ud fra en idealopstilling med 2 egenudviklede spillere under 25. Er Frøkjær, Østrøm og Vestergaard kommet meget tættere på vigtige roller, end de var det i sidste sæson? Hvis det er lig med en stor satsning på egne unge, så tror jeg at vi kan finde 10-11 Superligahold, der satser stort på egne talenter.
    Strategien er vel ikke at bruge en stor andel af "egne unge" fra dag 1, men et mål at vi gør det i løbet af de kommende fem år... eller har jeg misforstået strategien

    Leave a comment:


  • Bobolarsen
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Som jeg hører det bliver der bestemt ikke sparet på budgettet i Ådalen. Nærmere omvendt. “Problemet” er at pengene bruges på ekstra trænere, Digital Marketing Manager,App, akademiet og en kommende direktør samt andre ting som ikke skinner igennem på banen. Så der bliver bestemt brugt flere penge i OBs samlede budget. Bare ikke i spillerbudgettet for superligaen
    Overraskende mange som spinner dette til noget negativt desværre..

    Leave a comment:


  • Online
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Som jeg hører det bliver der bestemt ikke sparet på budgettet i Ådalen. Nærmere omvendt. “Problemet” er at pengene bruges på ekstra trænere, Digital Marketing Manager,App, akademiet og en kommende direktør samt andre ting som ikke skinner igennem på banen. Så der bliver bestemt brugt flere penge i OBs samlede budget. Bare ikke i spillerbudgettet for superligaen
    Hellere få fundamentet på plads lige nu end at lave en "Bjelland" !

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
    Det er i hvert fald meget godt i tråd med, hvad der i øvrigt er sket i vinduet: vi skal satse på egne unge, og sidenhen sikkert også på uslebne diamanter, som de to svenskere finder.
    Det lyder måske ikke meget som top 6; mere som om der skal spares. Det er fint m mig; vil hellere se flere Olli'er end satse på at blive nr 7 fremfor 9.
    Skal vi nu ikke lige vente og se, inden vi snakker om "den store satsning på egne unge". Foreløbigt ligner det, at vi arbejder ud fra en idealopstilling med 2 egenudviklede spillere under 25. Er Frøkjær, Østrøm og Vestergaard kommet meget tættere på vigtige roller, end de var det i sidste sæson? Hvis det er lig med en stor satsning på egne unge, så tror jeg at vi kan finde 10-11 Superligahold, der satser stort på egne talenter.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
    Det er i hvert fald meget godt i tråd med, hvad der i øvrigt er sket i vinduet: vi skal satse på egne unge, og sidenhen sikkert også på uslebne diamanter, som de to svenskere finder.
    Det lyder måske ikke meget som top 6; mere som om der skal spares. Det er fint m mig; vil hellere se flere Olli'er end satse på at blive nr 7 fremfor 9.
    Som jeg hører det bliver der bestemt ikke sparet på budgettet i Ådalen. Nærmere omvendt. “Problemet” er at pengene bruges på ekstra trænere, Digital Marketing Manager,App, akademiet og en kommende direktør samt andre ting som ikke skinner igennem på banen. Så der bliver bestemt brugt flere penge i OBs samlede budget. Bare ikke i spillerbudgettet for superligaen

    Leave a comment:


  • nixcha
    replied
    Det er i hvert fald meget godt i tråd med, hvad der i øvrigt er sket i vinduet: vi skal satse på egne unge, og sidenhen sikkert også på uslebne diamanter, som de to svenskere finder.
    Det lyder måske ikke meget som top 6; mere som om der skal spares. Det er fint m mig; vil hellere se flere Olli'er end satse på at blive nr 7 fremfor 9.

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    En rigtig, rigtig sympatisk fyr! Og en træner som ved hvad han vil og sikker ved at kigge på de emotionale parametre. Hvis det var Gaarde som fandt ham så var det rigtig godt investeret penge. :-)

    Leave a comment:


  • QuesT
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

    Rigtig god og sympatisk video.... jeg er mere fortrøstningsfuld end i de sidste 10 år
    Helt enig.

    Han virker som en virkelig skarp træner.

    Leave a comment:


  • Online
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Rigtig god og sympatisk video.... jeg er mere fortrøstningsfuld end i de sidste 10 år

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Super interview med AA

    https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/taet-paa-alm/

    Leave a comment:


  • OBstruktion
    replied
    Efter dagens træning fik vi en snak med Andreas Alm om hans første korte tid i OB.

    http://obstruktion.dk/alm-fortaeller...rste-tid-i-ob/

    Leave a comment:


  • Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
    Fcm har valgt Bo Henriksen. De plejer at vide hvad de gør. Måske var vi mange der tog fejl.
    De har brug for en motivator .. der er styr på det øvrige … det kan OB ikke ligefrem sige …

    Leave a comment:


  • Superior
    replied
    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

    Spørgsmålet er om BH ville have en chance. Han fortalte jo næsten i direkte tale at MH er underfrankeret.
    Hvorfor skal vi diskutere BH i et indlæg om AA...?

    Leave a comment:

Working...
X