Oprindeligt indsendt af Online
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Ny træner Andreas Alm
Collapse
X
-
- Likes 4
-
Oprindeligt indsendt af Mfriise Se indlæghttps://bold.dk/fodbold/klubber/ifk-...fter-ydmygelse
Det går ikke super godt for vores svenske “ven”
Leave a comment:
-
https://bold.dk/fodbold/klubber/ifk-...fter-ydmygelse
Det går ikke super godt for vores svenske “ven”
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Leander Se indlægJeg er ikke overbevist om at vi havde ligget under stregen med Alm Bevares er med på at han var ringe og skulle væk, men ikke for at blive erstattet af en endnu dårligere, som endda allerede var en del af problemet...
Leave a comment:
-
Der er en grund til, at når andre klubber fyrer træneren, så ryger resten af staben typisk med samme vej.
Som jeg har nævnt i andre tråde - "det beskidte vasketøj"...
Men vi valgte den billige/lette løsning
- Likes 1
Leave a comment:
-
Jeg er ikke overbevist om at vi havde ligget under stregen med Alm Bevares er med på at han var ringe og skulle væk, men ikke for at blive erstattet af en endnu dårligere, som endda allerede var en del af problemet...
- Likes 3
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægAlm skulle slet ikke have været ansat i første omgang. Han var også det fuldstændig modsatte af hvad man meldte ud man gerne ville med OB.
Jeg kan slet ikke komme mig over, at vi betalte Gaarde og Co. for at anbefale ham.
Leave a comment:
-
Alm skulle slet ikke have været ansat i første omgang. Han var også det fuldstændig modsatte af hvad man meldte ud man gerne ville med OB.
Jeg kan slet ikke komme mig over, at vi betalte Gaarde og Co. for at anbefale ham.
- Likes 2
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
jeg er stadig glad for man skildte sig af med Alm - det kom aldrig til at virke. Men ansættelsen af Krogh ligner mere og mere en eklatant fejl
- Likes 1
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Memoryhof Se indlæg
Enig. Alm skulle væk. Der var bare to problemer, for det første skete det for sent, for det andet havde man ikke en kvalificeret afløser parat.
Hvis det er rigtigt at NT trumfede den igennem, saa er det lige gyldigt hvad der kommer til at ske, saa bliver det aldrig bedre.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
jeg er stadig glad for man skildte sig af med Alm - det kom aldrig til at virke.
Men ansættelsen af Krogh ligner mere og mere en eklatant fejl
- Likes 6
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlægMin gratis og bagkloge holdning er, at fyringen af en semikompetent træner - Alm - og indsættelsen af en uerfaren assistent - Krogh - i hans sted, er den største ledelsesfejl i denne sæson.
Det var utilfredsstillende under Alm, men det er blevet dårligere. Der er nogle mærkelige taktiske valg og valg af start-11, og spillerne virker endnu oftere i tvivl om, hvad de skal.
Jeg tror ikke vi havde været i denne situation med Alm. Krogh er uerfaren og dårligt rustet til denne slags nedrykningskamp.
Men ansættelsen af Krogh ligner mere og mere en eklatant fejl
- Likes 2
Leave a comment:
-
Min gratis og bagkloge holdning er, at fyringen af en semikompetent træner - Alm - og indsættelsen af en uerfaren assistent - Krogh - i hans sted, er den største ledelsesfejl i denne sæson.
Det var utilfredsstillende under Alm, men det er blevet dårligere. Der er nogle mærkelige taktiske valg og valg af start-11, og spillerne virker endnu oftere i tvivl om, hvad de skal.
Jeg tror ikke vi havde været i denne situation med Alm. Krogh er uerfaren og dårligt rustet til denne slags nedrykningskamp.
Leave a comment:
Leave a comment: