Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ny træner Andreas Alm

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
    Jeg synes lige at Alm skal have et skud med på vejen ud af døren. På det på personlige plan er han den OB-træner, jeg har haft mest sympati for siden Troels Bech og Bruce Rioch. Han har svaret nuanceret og intelligent for sig i alle interviews jeg har set. Det kan man ikke sige om mange andre trænere i det hele taget.
    Han var desværre bare heller ikke den træner, der kunne ændre på noget i OB. Jeg håber for det bedste for ham. En rar fyr.
    Enig store mennesker behøver ikke være dygtige trænere. Det ses med både Alm og TB.
    De er begge teoretiske dygtige, men er lidt som underviseren på Uni, som du ved er klog, men som du har svært ved at følge.

    Comment


      https://www.bt.dk/fodbold/taler-ud-o...a-i-boernehave

      I vanlig stil skøjter Alm hen over eget ansvar. Du ville jo ikke have ansvar for transfers.
      OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
        https://www.bt.dk/fodbold/taler-ud-o...a-i-boernehave

        I vanlig stil skøjter Alm hen over eget ansvar. Du ville jo ikke have ansvar for transfers.
        Men han siger ikke noget forkert. Og taler ikke dårligt om nogen.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

          Men han siger ikke noget forkert. Og taler ikke dårligt om nogen.
          Næ. Jeg synes han giver et nogenlunde nuanceret billede af forholdene. Han brokker sig ikke over at der kom den store udskiftning, men han indrømmer til gengæld som jeg forstår det, at han til sidst ikke havde evnerne og måske heller ikke motivationen til at overbevise om sine ideer og måde at ville spille fodbold på. Han skyder mere på sig selv end på alle mulige andre, og det behøvede han overhovedet ikke.

          Comment


            Det må da være dejligt som træner, at have så mange spillere. Jeg kender adskillige serietrænere der kun har en 9-10 stykker, og de kan sagtens få dem til at spille fodbold.
            Alm er bare ikke dygtig nok, længere er den ikke.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
              Det må da være dejligt som træner, at have så mange spillere. Jeg kender adskillige serietrænere der kun har en 9-10 stykker, og de kan sagtens få dem til at spille fodbold.
              Alm er bare ikke dygtig nok, længere er den ikke.
              Selvfølgelig hård at stille et hold med kun 9 eller 10 mand. Men måske fint for spillere at have en startpladsgaranti. ;-)
              Alm var bare fejlcastet. Den inadvendte og emtional distancerede professor-style han har passede lige så lidt til klubben som hans spillesystem til truppen han havde til rådighed. Han var åbenbart ikke villig eller i stand at blande sig i trupsamnensætning og sparre med ledelsen om det hvad var nødvendigt. Han blev fyret et år for sent.
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment

              Working...
              X