Oprindeligt indsendt af stonebear
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Ny træner Andreas Alm
Collapse
X
-
Last edited by Superior; 29-11-2021, 16:49.
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlægJeg formoder, at der er en god dialog i trænerteamet, så det ikke ensidigt er AA's holdning, selvom han naturligvis træffer beslutningerne i den sidste ende. HH er jo genganger, fra da MH og JM også mest brugte de gamle. Vi kan vel ikke udelukke at der er en romantisering af de unges reelle styrke?
Hvis opgaven for Alm i stedet hed, “byg et hold op over de næste 2 år, målet er at slås med om europa i 23/24”, kan jeg sagtens forestille mig at vi havde set flere minutter til talenterne i indeværende sæson, for nok er Vestergaard og Østrøm pt. ikke bedre end AJA, men jeg er ikke i tvivl om at de ville blive det hvis bare de fik spilletid til at udvikle sig.
Jeg finder det latterligt at så meget spilletid pt. går til spillere som dels ikke passer ind i Alms system, og dels ikke har nogen som helst form for langsigtet sportslig eller økonomisk potentiale, blot fordi at de her og nu, i et virkelig tyndt felt, er bedste mand til pladsen. Det er et strategisk selvmål, som oven i købet ikke får os i top 6. Lose-lose-lose
- Likes 2
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
Hvis Alm helt bevidst har gået efter at se hvilke etablerede spillere der kunne gøre sig på holdet, og derfor har syltet nogle af de unge, så kan han jo ikke samtidig have skelet til at stille stærkeste start 11 hver gang. Jeg tror ikke det er sådan han har tænkt.
Alm er ansat til at nå top 6 i denne sæson. Derfor tror jeg helt bestemt han har stillet, med hvad han mente var stærkeste hold hver gang. Efter hans mening som oftest folk omkring 30.
I din logik, vil han vel så bruge de unge mere i foråret?
Det tror jeg kun kommer til at ske, hvis de ældre alternativer bliver fjernet fra truppen.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
Enig. Jeg føler først det er fra det nye års begyndelse, at vi for alvor kan begynde at bedømme ham. Især hvis Hemmes ord om seriøse forstærkninger allerede fra nytår holder.
Lige om lidt bliver det godt.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg
Har et håb om at man har erkendt at der skal en ny sportsdirektør til for at tage de rigtige beslutninger, også et håb om at Alm, har brugt denne halvsæson til at afprøve de etablerede spillere og dannet sig et overblik over hvem han kan bruge i fremtiden.
Det har så gået ud over nogle af de unge spillere, forhåbentlig ser vi noget andet sidste halvdel af denne sæson.
Vil vente med at bedømme Alm før sæsonen er slut. Ligenu er der mange kampe til papirkurven, og indimellem enkelte gode, ala igår hvor en mere skarphed specielt fra Baskim kunne have givet en storsejr.
Alm er ansat til at nå top 6 i denne sæson. Derfor tror jeg helt bestemt han har stillet, med hvad han mente var stærkeste hold hver gang. Efter hans mening som oftest folk omkring 30.
I din logik, vil han vel så bruge de unge mere i foråret?
Det tror jeg kun kommer til at ske, hvis de ældre alternativer bliver fjernet fra truppen.
Leave a comment:
-
På trods af, at BW stadigvæk er lønnet i AIK, er jeg sikker på at han og Alm har haft en løbende dialog her i efteråret. Han har garanteret set alle kampe og fået en fornemmelse af / ideer til, hvordan truppen skal sammensættes, så strategien følges fremadrettet (indenfor de rammer han er blevet lovet).
Tror vi mere eller mindre ser en reaktion fra hans første arbejdsdage og ikke først i slutningen af vintervinduet (bare min egen mavefornemmelse).
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af obcph Se indlæg
Jeg synes dog, at det er uambitiøst at hyre en ny træner uden at kaste nogle penge til indkøb efter projektet. Især i et sommervindue, som traditionelt er der man handler mest.
Det har så gået ud over nogle af de unge spillere, forhåbentlig ser vi noget andet sidste halvdel af denne sæson.
Vil vente med at bedømme Alm før sæsonen er slut. Ligenu er der mange kampe til papirkurven, og indimellem enkelte gode, ala igår hvor en mere skarphed specielt fra Baskim kunne have givet en storsejr.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
Det er totalt uambitiøst, derfor er jeg også langt henad vejen villig til at give Alm fripas for den her sæson. Han har overtaget en dårligt sammensat trup med spillere i toppen af hierarkiet der ikke passer ind i det han vil, og en trup som mangler ledere og helt sikkert ikke er sat i forhold til kulturen. Der skulle et lille mirakel til, hvis den her sæson skulle ende med at blive god.
Leave a comment:
-
Det er totalt uambitiøst, derfor er jeg også langt henad vejen villig til at give Alm fripas for den her sæson. Han har overtaget en dårligt sammensat trup med spillere i toppen af hierarkiet der ikke passer ind i det han vil, og en trup som mangler ledere og helt sikkert ikke er sat i forhold til kulturen. Der skulle et lille mirakel til, hvis den her sæson skulle ende med at blive god.
Leave a comment:
-
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af obcph Se indlæg
Jeg synes dog, at det er uambitiøst at hyre en ny træner uden at kaste nogle penge til indkøb efter projektet. Især i et sommervindue, som traditionelt er der man handler mest.
- Likes 4
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af jojo Se indlægAndreas Alm er i OB fordi han ikke er bedre, men at han er så langt væk som han er overrasker. Han er leverpostej, den billige. Hvorfor er det OB der hyrer sådan en træner?
Hvis ledelsen har bare en lille smule fodboldforstand, så ville de kunne se meget store taktiske mangler hos ham.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
Han blev valgt fordi han ikke blander sig i indkøb.
Det kan være en kvalitet hvis man havde et godt team til den disciplin. Det har vi så langt fra, så…,,
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af jojo Se indlægAndreas Alm er i OB fordi han ikke er bedre, men at han er så langt væk som han er overrasker. Han er leverpostej, den billige. Hvorfor er det OB der hyrer sådan en træner?
Hvis ledelsen har bare en lille smule fodboldforstand, så ville de kunne se meget store taktiske mangler hos ham.
Det kan være en kvalitet hvis man havde et godt team til den disciplin. Det har vi så langt fra, så…,,
- Likes 1
Leave a comment:
-
Andreas Alm er i OB fordi han ikke er bedre, men at han er så langt væk som han er overrasker. Han er leverpostej, den billige. Hvorfor er det OB der hyrer sådan en træner?
Leave a comment:
Leave a comment: