Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ny træner Andreas Alm

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg

    Han besidder jo ikke situationsfornemmelse
    Præcis dette jeg mener…

    Leave a comment:


  • John Doe
    replied
    Enig, Leander.

    Leave a comment:


  • Leander
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Prøv lige at tjekke det her med Alm. Håbløst

    https://sport.tv2.dk/fodbold/2022-08...-2-lege-en-leg
    Han besidder jo ikke situationsfornemmelse

    Leave a comment:


  • Justesen
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Prøv lige at tjekke det her med Alm. Håbløst

    https://sport.tv2.dk/fodbold/2022-08...-2-lege-en-leg
    Jeg kan nu ikke rigtig se problemet i det.
    Skulle har have gået ud og tæsket reserverne og u 19 spillerne igennem en vildt hård træning, når de ikke har nogle store aktier i nederlaget i går?. Skulle han have tæsket start 11 igennem en hård træning og risikere flere skader? Skulle han have trænet taktik med nogle spillere der er hårdt ramt mentalt, og der er chance for de ikke lytter efter?.
    For mig er det da sådan en dag som i dag, hvor træningen kun går ud på at restituere, at man kunne få lidt humør ind i en mentalt ramt trup. Så lang tid de tager et evaluerings møde om kampen alvorligt, kan de for mig sagtens gå ud og have en hyggetræning og lave lidt sjov med journalisterne, så lang tid de møder op og arbejder koncenteret til næste træning.

    Jeg kan sagtens forstå meningerne med at det kan sende et forkert signal udadtil, men at han som leder viser overskud kan måske smitte af på spillerene i stedet for at gå og være indelukket.

    Leave a comment:


  • Jungledyret
    replied
    Det er nu dét, jeg godt kan lide ved Alm. Han er anderledes og ikke så ekstremt stereotyp fodbolddum.

    Var han så også en god træner, så ville det være perfekt, men man kan som bekendt ikke få i pose og sæk.

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

    Hmm det kan ikke rigtigt irritere mig. Jeg synes i hvert fald ikke, at man behøver at udstråle at man er totalt i underskud, bare fordi at resultaterne er dårlige. Det kan også blive for alvorligt og for surt nogle gange at være fodboldtræner.

    Det jeg igen undres over, som man jo også har set ved selvsyn og fra de mange referater herinde, er en træner der igen fremstår ret passiv i forhold til den daglige træning (nu handlede i dag så nok også mere om restitution), og som ikke bruger tiden derude til at sætte et mere tydeligt aftryk eller forsøge at sende et signal. Og så tænker man igen: Hvad er det reelt han job består i, når det ikke er ham der er den store leder på træningsbanen og tager hovedansvaret, for vi ved at det heller ikke er ham der så går ind efter træning og deltager i diskussionerne om de store linjer, strategi, trupsammensætning osv. Består han job af andet end at vælge de 11 der skal starte inde næste gang?
    Nu vil helt sikker ikke at han står grædende der og mumler hele tid "mea culpa, mea maxima culpa", men manden står der vel med den ringeste pointsnit en OB-træner nogensinde har leveret og som første nedrykningskandidat og en målsætning om Top 6.
    Kunne forstå hvis han ikke vil udtale sig med journalisterne men at spille sten-saks papir???
    Last edited by andlox; 15-08-2022, 17:59.

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Prøv lige at tjekke det her med Alm. Håbløst

    https://sport.tv2.dk/fodbold/2022-08...-2-lege-en-leg
    Hmm det kan ikke rigtigt irritere mig. Jeg synes i hvert fald ikke, at man behøver at udstråle at man er totalt i underskud, bare fordi at resultaterne er dårlige. Det kan også blive for alvorligt og for surt nogle gange at være fodboldtræner.

    Det jeg igen undres over, som man jo også har set ved selvsyn og fra de mange referater herinde, er en træner der igen fremstår ret passiv i forhold til den daglige træning (nu handlede i dag så nok også mere om restitution), og som ikke bruger tiden derude til at sætte et mere tydeligt aftryk eller forsøge at sende et signal. Og så tænker man igen: Hvad er det reelt han job består i, når det ikke er ham der er den store leder på træningsbanen og tager hovedansvaret, for vi ved at det heller ikke er ham der så går ind efter træning og deltager i diskussionerne om de store linjer, strategi, trupsammensætning osv. Består han job af andet end at vælge de 11 der skal starte inde næste gang?

    Leave a comment:


  • Superior
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Prøv lige at tjekke det her med Alm. Håbløst

    https://sport.tv2.dk/fodbold/2022-08...-2-lege-en-leg
    Helt ærlig, så virker AA lidt sær og underlig, når han på den måde stiller op til interview og vil “lege en leg”. Som om han er i en anden verden, eller bare er glad for, at det snart er forbi (underforstået: opsagt).
    Og hvis det ikke er det, er han dybt mærkelig og man kan næsten ikke blive forbavset over, hvem der dog fandt ham..! Og de skal også nu hjælpe FCM = OMG.
    Måske AA bare skal være forfatter, selvom hans bog jo også er dybt underlig.
    Hvad i alverden har OB dog gjort, siden vi skal straffes så meget..? Måske, slet ingen ting

    Leave a comment:


  • Memoryhof
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Prøv lige at tjekke det her med Alm. Håbløst

    https://sport.tv2.dk/fodbold/2022-08...-2-lege-en-leg
    Der er bare noget omkring timingen i denne situation, der ikke er god. Ligger man nummer 1, og alt kører for holdet, så virker det mere naturligt at pjatte lidt. men ligger man sidst, og intet fungerer, så forventer de fleste, at indstillingen er mere alvorlig, og at fokus er på kerneopgaven. AA virker ikke helt til at forstå situationens alvor. Desværre.

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Prøv lige at tjekke det her med Alm. Håbløst

    https://sport.tv2.dk/fodbold/2022-08...-2-lege-en-leg
    Der er ja sindsygt, men forklarer vel godt den én eller anden startopstilling: sten-saks-papir - vinderen må spille!

    Leave a comment:


  • Mwape
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Prøv lige at tjekke det her med Alm. Håbløst

    https://sport.tv2.dk/fodbold/2022-08...-2-lege-en-leg
    og pinligt. Fatter ikke, at han ikke er fyret endnu. Det er tegn på dårlig ledelse i mine øjne.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Prøv lige at tjekke det her med Alm. Håbløst

    https://sport.tv2.dk/fodbold/2022-08...-2-lege-en-leg

    Leave a comment:


  • Online
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

    Så er en vel enten eb god skuespiller eller tager lykkepiller. De her situation er bare så alvorligt at fint humør og at have det sjovt er helt ude af rækkevidde for mig
    ...eller coke som han selv nævner ! (ikke at jeg tror han gør det, men det nævnes i artiklen).

    "Det kan vara sömnlöshet, eller den plötsliga impulsen att ta fly, ta lite kokain och riskera allt, miljoner och löpsedlar. "

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

    Så er en vel enten eb god skuespiller eller tager lykkepiller. De her situation er bare så alvorligt at fint humør og at have det sjovt er helt ude af rækkevidde for mig
    Sjovt og sjovt. Han hyggede sig ihverfald over det kunne man se. Ligesom han havde vundet en sejr over de dumme medier og eksperter

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Alm var ellers i fint humør idag og rendte lidt rundt og havde det sjovt over alle de kamera hold og journalister der var dukket op.
    BW fra fraværende af personlige årsager siges det og træningen bestod af en masse fra U19 og reserver.

    Ellers skete der ikke noget interessant
    Så er en vel enten eb god skuespiller eller tager lykkepiller. De her situation er bare så alvorligt at fint humør og at have det sjovt er helt ude af rækkevidde for mig

    Leave a comment:

Working...
X