Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ny træner Andreas Alm

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

    Hmm det kan ikke rigtigt irritere mig. Jeg synes i hvert fald ikke, at man behøver at udstråle at man er totalt i underskud, bare fordi at resultaterne er dårlige. Det kan også blive for alvorligt og for surt nogle gange at være fodboldtræner.

    Det jeg igen undres over, som man jo også har set ved selvsyn og fra de mange referater herinde, er en træner der igen fremstår ret passiv i forhold til den daglige træning (nu handlede i dag så nok også mere om restitution), og som ikke bruger tiden derude til at sætte et mere tydeligt aftryk eller forsøge at sende et signal. Og så tænker man igen: Hvad er det reelt han job består i, når det ikke er ham der er den store leder på træningsbanen og tager hovedansvaret, for vi ved at det heller ikke er ham der så går ind efter træning og deltager i diskussionerne om de store linjer, strategi, trupsammensætning osv. Består han job af andet end at vælge de 11 der skal starte inde næste gang?
    Nu vil helt sikker ikke at han står grædende der og mumler hele tid "mea culpa, mea maxima culpa", men manden står der vel med den ringeste pointsnit en OB-træner nogensinde har leveret og som første nedrykningskandidat og en målsætning om Top 6.
    Kunne forstå hvis han ikke vil udtale sig med journalisterne men at spille sten-saks papir???
    Last edited by andlox; 15-08-2022, 17:59.
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      Det er nu dét, jeg godt kan lide ved Alm. Han er anderledes og ikke så ekstremt stereotyp fodbolddum.

      Var han så også en god træner, så ville det være perfekt, men man kan som bekendt ikke få i pose og sæk.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Prøv lige at tjekke det her med Alm. Håbløst

        https://sport.tv2.dk/fodbold/2022-08...-2-lege-en-leg
        Jeg kan nu ikke rigtig se problemet i det.
        Skulle har have gået ud og tæsket reserverne og u 19 spillerne igennem en vildt hård træning, når de ikke har nogle store aktier i nederlaget i går?. Skulle han have tæsket start 11 igennem en hård træning og risikere flere skader? Skulle han have trænet taktik med nogle spillere der er hårdt ramt mentalt, og der er chance for de ikke lytter efter?.
        For mig er det da sådan en dag som i dag, hvor træningen kun går ud på at restituere, at man kunne få lidt humør ind i en mentalt ramt trup. Så lang tid de tager et evaluerings møde om kampen alvorligt, kan de for mig sagtens gå ud og have en hyggetræning og lave lidt sjov med journalisterne, så lang tid de møder op og arbejder koncenteret til næste træning.

        Jeg kan sagtens forstå meningerne med at det kan sende et forkert signal udadtil, men at han som leder viser overskud kan måske smitte af på spillerene i stedet for at gå og være indelukket.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Prøv lige at tjekke det her med Alm. Håbløst

          https://sport.tv2.dk/fodbold/2022-08...-2-lege-en-leg
          Han besidder jo ikke situationsfornemmelse

          Comment


            Enig, Leander.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg

              Han besidder jo ikke situationsfornemmelse
              Præcis dette jeg mener…

              Comment


                Det er så malplaceret og vanvittigt et optrin. Komplet ude af trit med virkelighedens alvor.
                Han prøver at udstille pressen og ender med at fremstå som en mand der har sprunget alle sikringer og iøvrigt ved at han er DMW.
                Samtidig gør han det med klubbens logo på brystet. Utilgiveligt.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg

                  Han besidder jo ikke situationsfornemmelse
                  Ikke i det mindste. Synes han pisser der på alle som er i alvorligt bekymring om situationen og klubben. Fatter han det ikke? Eller er han fuldstændig ligegyldigt med det?
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                    Ikke i det mindste. Synes han pisser der på alle som er i alvorligt bekymring om situationen og klubben. Fatter han det ikke? Eller er han fuldstændig ligegyldigt med det?
                    Sammenholdt med, at han står bag en bog, der for så vidt jeg er orienteret, ikke ligefrem ser positivt på fodboldverdenen, tegner det et problematisk billede af AA, set fra et arbejdsgiverstandpunkt. Og slet ikke noget, vi har behov for lige nu. Dermed ikke sagt, at han ikke har sin ytringsfrihed, for det har han selvfølgelig.

                    Comment


                      Tjaa, hvis ikke han kan finde ud af andet, så kan han i hvert fald finde af at styre journalisterne.
                      Han er i fuld kontrol med det der foregår, og giver dem heller ingenting i selve interviewet.

                      Det synes jeg er fint til en træning i Ådalen.


                      ​​​​​
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af John Doe Se indlæg
                        Det er så malplaceret og vanvittigt et optrin. Komplet ude af trit med virkelighedens alvor.
                        Han prøver at udstille pressen og ender med at fremstå som en mand der har sprunget alle sikringer og iøvrigt ved at han er DMW.
                        Samtidig gør han det med klubbens logo på brystet. Utilgiveligt.
                        Det kan du sige. Men i sidste ende er det BW/NT der har valgt at trække tiden.
                        undre mig over BW. Han ville ikke tale i går og var væk i dag.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                          Det kan du sige. Men i sidste ende er det BW/NT der har valgt at trække tiden.
                          undre mig over BW. Han ville ikke tale i går og var væk i dag.
                          Gad vide om BW er på vej til selv at forlade den synkende skude pga. skuffelse over NT`s manglende vilje til at financiere nødvendige spillerindkøb fra øverste hylde. Et løfte som BW jo tidligere har givet i medierne, men ikke indtil nu har opfyldt med sine indkøb. - måske fordi NT sidder for hårdt på pengekassen !!!
                          Så står OB tilbage med AA og uden BW, og nedturen vil være total.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                            Det kan du sige. Men i sidste ende er det BW/NT der har valgt at trække tiden.
                            undre mig over BW. Han ville ikke tale i går og var væk i dag.
                            Nogen skal jo tage ansvaret. Jeg er da ikke overbevist om hverken Hjortebjerg eller Krog bare griber taktstokken. Jeg er heller ikke sikker på BW mener det rækker med en af de to som omstændighederne er. Det er trods alt to personer spillerne er vant til at se i øjnene hver dag, og det er ikke sikkert det giver den vitaminindsprøjtning der er brug for, selvom især hjortebjerg lyder til at være et stort trænertalent.
                            Når BW agerer som han gør, så virker det som om beslutningen er taget. Det er nok også det Alm fornemmer siden han render rundt og spiller komedie. Han har set presset ud og bidt af stort set samtlige medier de seneste uger, men nu ligner han mere en mand der resignerer og forsøger at kickstarte brænderen under hans trænersæde.

                            Comment


                              Skulle det tænkelig ske og vi rykker i 1 Division, så køber jeg ikke et sæsonkort før NT enten ændre holdning til klubben eller sælger den, kan ikke støtte op omkring en ledelse der siger et, men gør intet i retningen der blev lovet/talt om. 10 år med en målsætning om top 6 og kun indfriet engang, det holder ikke og kan kun se en måde at melde min utilfredshed og det er at blive væk.

                              Lige nu ligner Alm ikke en træner de kunne få os i toppen af 1 Division, det ser jo dårligere og dårligere ud fra Kamp til Kamp.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

                                Gad vide om BW er på vej til selv at forlade den synkende skude pga. skuffelse over NT`s manglende vilje til at financiere nødvendige spillerindkøb fra øverste hylde. Et løfte som BW jo tidligere har givet i medierne, men ikke indtil nu har opfyldt med sine indkøb. - måske fordi NT sidder for hårdt på pengekassen !!!
                                Så står OB tilbage med AA og uden BW, og nedturen vil være total.
                                Stiften siger han skulle passe børn, og senere til møder i KBH. Men har han et par profiler ell tre med hjem ville det ikke gøre noget.
                                OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                                Comment

                                Working...
                                X