Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ny træner Andreas Alm

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

    Strategien tilskriver jo at vi skal spille i en offensivt indstillet spillestil. Det synes jeg lidt Bo H har bevist i FCM han ikke har fået til at fungere optimalt trods pæne arbejdsbetingelser. Jeg tror Bo H ville være god, hvis han fik lov at spille bundholdsfodbold. Han har Okosun og BP som er ønskespillere for ham, fordi han er dygtig til at få sit hold til at stå lavt, men samtidig investere med mange mand i feltet, når hans hold kommer frem over isen. Her er jeg ikke i tvivl om han nok skulle skrabe point nok sammen til overlevelse, om så Jebali, Sabbi og Ivan var ude i hele sæsonen. Jeg synes dog det er for tidligt at bryde helt med strategi og langsigtede ambitioner efter 3-4 runder. Her må kunne findes en bedre profil, som kan imødekomme lidt mere af det vi gerne vil, men som formår at få lidt mere ud af spillerne. Lige nu ligner det desværre Alm har tabt omklædningsrummet, når vi i flere kampe ikke ser nogen tage ansvar på banen når det ikke køre. I fcm-kampen var det Kadrii der pludselig indkaldte til krisemøde da fcm scorer til 4-1 eller måske først ved 5-1. Han har ellers på intet tidspunkt virket specielt begejstret for Alm, så det synes jeg var meget sigende.
    jeg er helt enig i at de seneste 6 mdr. har vist at Bo ikke helt magter den del af spillet med offensiv tilgang. Jeg synes dog at han i sin første tid lykkedes fint med at løfte bl.a. Evander der havde det svært med Priskes noget tilknappede facon. Så på den korte bane tror jeg Bo kunne være god, men han vil jo ikke nøjes med en aftale indtil nytår, og langsigtede løsninger er (plejer at være) de mest holdbare.

    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
      I fald Alm fyres, håber jeg, BW kigger indad. Han er lige så meget til eksamen. Han siger de rigtige ting, men har har ikke hentet én eneste spiller, der for alvor kan gøre en forskel.

      JH og MH havde fået klø for sådan et transfervindue. Vi har lades os dupere af ord og attitude indtil videre.
      Helt enig. Hemmingsen var blevet korsfæstet for at hente bjørn p og mucolli.
      Men Bjørn wess har alligevel fået ryddet en del op, og har vidst selv sagt, at det vil tage nogle vinduer for ham, at få truppen på plads.
      Jeg stoler på ham.

      Min største anke er, at alt er lagt på, at Bjørn lykkes. Jeg synes det virker for spinkelt.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
        jeg er helt enig i at de seneste 6 mdr. har vist at Bo ikke helt magter den del af spillet med offensiv tilgang. Jeg synes dog at han i sin første tid lykkedes fint med at løfte bl.a. Evander der havde det svært med Priskes noget tilknappede facon. Så på den korte bane tror jeg Bo kunne være god, men han vil jo ikke nøjes med en aftale indtil nytår, og langsigtede løsninger er (plejer at være) de mest holdbare.
        Endnu en kortsigtet løsning ville være håbløst, imo. Det har vi haft nok af med JM, som man beholdte selvom alle vidste, han snart var fortid, og MHs vikartjans, hvor man af en eller anden grund ikke hentede Alm ind med det samme.
        Af andre løsninger kunne Ole Tobiasen vel snildt være et bud igen, og ellers er det vel ikke usandsynligt at BW kigger hinsidan.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
          jeg er helt enig i at de seneste 6 mdr. har vist at Bo ikke helt magter den del af spillet med offensiv tilgang. Jeg synes dog at han i sin første tid lykkedes fint med at løfte bl.a. Evander der havde det svært med Priskes noget tilknappede facon. Så på den korte bane tror jeg Bo kunne være god, men han vil jo ikke nøjes med en aftale indtil nytår, og langsigtede løsninger er (plejer at være) de mest holdbare.
          Hvis vi henter Bo Henriksen skal det naturligvis være en længere aftale. Og ja taktikken vil så skulle justeres til en mere omstillingsbaseret tilgang , men det mener jeg faktisk også vil gavne os med det spillermateriale vi har og den måde vi historisk har haft mest succes som klub og jeg er også sikker på det vil matche meget mere den stil de kører på akademiet.

          Hvis vi fortsætter den taktik vi kører med nu, så rykker vi med stor sandsynlighed ned. Det er ikke kun Alms skyld men lige så meget de rammer han har fået at arbejde i. Giv Bo Henriksen 3-4 år som cheftræner med Frank H. og Søren K. som assistenter, samt et par justeringer af truppen efter hans ønske, så vil jeg vædde på vi vil få glæden tilbage både i truppen og på tribunerne.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

            Helt enig. Hemmingsen var blevet korsfæstet for at hente bjørn p og mucolli.
            Men Bjørn wess har alligevel fået ryddet en del op, og har vidst selv sagt, at det vil tage nogle vinduer for ham, at få truppen på plads.
            Jeg stoler på ham.

            Min største anke er, at alt er lagt på, at Bjørn lykkes. Jeg synes det virker for spinkelt.
            Vi skal også lige lade ham køre vinduet helt i mål. Det er nok sidst i vinduet en ligegyldig klub som OB kan komme i betragtning til de gode spillere.
            jeg forstår stadig ikke rigtig transfers som Mucolli og King, men kan han trylle to store profiler op af hatten her i slutningen af vinduet, så er det jo bedre end han går ud nu og finder spillere på den sædvanlige hylde.
            Forhåbentlig får sådan en frygtelig start her også øjnene op hos Thorborg for at der ikke kun skal investere i store hoteller, hvis han skal holde ud at se fodbold i weekenden.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

              Vi skal også lige lade ham køre vinduet helt i mål. Det er nok sidst i vinduet en ligegyldig klub som OB kan komme i betragtning til de gode spillere.
              jeg forstår stadig ikke rigtig transfers som Mucolli og King, men kan han trylle to store profiler op af hatten her i slutningen af vinduet, så er det jo bedre end han går ud nu og finder spillere på den sædvanlige hylde.
              Forhåbentlig får sådan en frygtelig start her også øjnene op hos Thorborg for at der ikke kun skal investere i store hoteller, hvis han skal holde ud at se fodbold i weekenden.
              Tror Mucolli bevidst er købt til bredden. Man regner nok med at sælge Sabbi i nærmest fremtid, og kan næsten ikke forestille mig at Sander bliver. Så er vi pludselig tynde på kanterne. Og udfra de highlights jeg har set, så er Mucolli altså kant og ikke ti'er, som andre har påstået? Ved ikke om jeg har ret dog.
              Kunne forestille mig man kommer til at satse hovedsageligt på talenterne på kanterne. Det giver også god mening, da det er en af de positioner der er 'low risk - high reward'

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

                Tror Mucolli bevidst er købt til bredden. Man regner nok med at sælge Sabbi i nærmest fremtid, og kan næsten ikke forestille mig at Sander bliver. Så er vi pludselig tynde på kanterne. Og udfra de highlights jeg har set, så er Mucolli altså kant og ikke ti'er, som andre har påstået? Ved ikke om jeg har ret dog.
                Kunne forestille mig man kommer til at satse hovedsageligt på talenterne på kanterne. Det giver også god mening, da det er en af de positioner der er 'low risk - high reward'
                Hvorfor dog ikke det?

                Comment


                  Lyder til Frank Hjortebjerg er dygtig, kender ham ikke, men kunne han ikke tage over i første omgang indtil vinter.......jeg vil vove den påstand at Jess Thorup snart er ledig, kunne han ikke være et bud ?

                  Comment


                    Jeg håber virkeligt ikke, at vi er helt derude, hvor vi skifter træner på nuværende tidspunkt - lad os nu se hvordan det går de næste par kampe.

                    Men det er sjovt at èn mands ret usikre 3. hånds rygte næsten opfattes som en sandhed herinde....når bare det passer ind ens egen fortælling...

                    P.S. Jeg tvivler ikke på den der har viderebragt rygtet herinde og syntes det er fedt at det bliver delt, når det nu er der...men derfra til at betragte indholdet i rygtet som sandt, der er et stykke.
                    Last edited by PPPP; 03-08-2022, 10:40.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                      Lyder til Frank Hjortebjerg er dygtig, kender ham ikke, men kunne han ikke tage over i første omgang indtil vinter.......jeg vil vove den påstand at Jess Thorup snart er ledig, kunne han ikke være et bud ?
                      JT hæver 10 millioner om året i løn...

                      Comment


                        Lad os nu se om Alm rent faktisk bliver fyret. Jeg betvivler ikke rygterne, men i fald Alm fyres, så skal BW i hvert fald have en (selv)erkendelse af, at han på ingen måder har sikret Alm godt nok arbejdsmateriale.

                        Der er hentet så meget ligegyldigt fyld på mærkelige pladser, at det er absurd.

                        Jeg er ret overbevist om, at vi stiller anderledes op mod AGF. Lad os gøre status efter det.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                          Lad os nu se om Alm rent faktisk bliver fyret. Jeg betvivler ikke rygterne, men i fald Alm fyres, så skal BW i hvert fald have en (selv)erkendelse af, at han på ingen måder har sikret Alm godt nok arbejdsmateriale.

                          Der er hentet så meget ligegyldigt fyld på mærkelige pladser, at det er absurd.

                          Jeg er ret overbevist om, at vi stiller anderledes op mod AGF. Lad os gøre status efter det.
                          Man kan lige så godt hævde, at Alm er meget medskyldig i, hvis arbejdsmaterialet, som du kalder det, ikke er godt nok. Jeg kan ikke mindes en anden træner end Alm, som lige fra sin tiltrædelse har udtalt, at han ikke vil "blande sig i transferarbejdet", men blot træne de spillere, han får stillet til rådighed af ledelsen !!!
                          Efter min vurdering er det klart ansvarsfraskrivelse i jobbet, og skulle han i den nuværende situation blive fyret, har han ved gud selv "bedt om det".
                          Og må vi så i stedet få en træner med røv i bukserne.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

                            Man kan lige så godt hævde, at Alm er meget medskyldig i, hvis arbejdsmaterialet, som du kalder det, ikke er godt nok. Jeg kan ikke mindes en anden træner end Alm, som lige fra sin tiltrædelse har udtalt, at han ikke vil "blande sig i transferarbejdet", men blot træne de spillere, han får stillet til rådighed af ledelsen !!!
                            Efter min vurdering er det klart ansvarsfraskrivelse i jobbet, og skulle han i den nuværende situation blive fyret, har han ved gud selv "bedt om det".
                            Og må vi så i stedet få en træner med røv i bukserne.
                            Jeg er helt uenig. For mig er det den eneste rigtige fremgangsmåde, hvis man vil sikre sportslig kontinuitet i en klub. Trænere kommer og går.

                            Ledelsen dikterer retning og transfers med et langsigtet blik. En træner koncentrerer sig om kommende kamp.

                            Ikke at jeg bilder mig ind, at der er nogen i OB - fraset måske TH - der tænker langsigtet.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                              Hvis vi henter Bo Henriksen skal det naturligvis være en længere aftale. Og ja taktikken vil så skulle justeres til en mere omstillingsbaseret tilgang , men det mener jeg faktisk også vil gavne os med det spillermateriale vi har og den måde vi historisk har haft mest succes som klub og jeg er også sikker på det vil matche meget mere den stil de kører på akademiet.

                              Hvis vi fortsætter den taktik vi kører med nu, så rykker vi med stor sandsynlighed ned. Det er ikke kun Alms skyld men lige så meget de rammer han har fået at arbejde i. Giv Bo Henriksen 3-4 år som cheftræner med Frank H. og Søren K. som assistenter, samt et par justeringer af truppen efter hans ønske, så vil jeg vædde på vi vil få glæden tilbage både i truppen og på tribunerne.
                              Jeg tror ikke der skal skiftes for meget spillestil. Det betyder så at der skal ændres i truppen igen. Ddt store problem er vel at man ikke får ryddet helt op. Det koster non en del, men at købe King og BP gør ingen forskel.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

                                Tror Mucolli bevidst er købt til bredden. Man regner nok med at sælge Sabbi i nærmest fremtid, og kan næsten ikke forestille mig at Sander bliver. Så er vi pludselig tynde på kanterne. Og udfra de highlights jeg har set, så er Mucolli altså kant og ikke ti'er, som andre har påstået? Ved ikke om jeg har ret dog.
                                Kunne forestille mig man kommer til at satse hovedsageligt på talenterne på kanterne. Det giver også god mening, da det er en af de positioner der er 'low risk - high reward'
                                Som jeg forstod det er han hentet ind som Jebali’s afløser når han bliver solgt efter VM … om skader så sætter en stopper for deltagelse ved VM og manglende salg gør ham jo til breddespiller ..
                                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                                Venter man for længe, får man ingenting ...

                                Comment

                                Working...
                                X