Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ny træner Andreas Alm

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    DN vil være et dårligt match for retningen i OB. Og det vil givetvis blive magtkampe mellem ham og BW om magten over truppen. Jeg tvivler ret meget på han vil indordne sig under en power boss som BW. Sekundært tvivler jeg også på BW vil have sådan en type ond. Han er en ret fantasiløs taktikker og vi har mindst et par stykker i klubben allerede, som er foran ham både i spillerudvikling og taktisk forståelse. Så meget hellere Hjortebjerg. David Nielsen kan opildne et hold til at kæmpe, som en rigtig dygtig assistent også formår. Men hans evner, når den plan ikke skaber resultater, er for dårlige til at kunne løfte OB.

    Comment


      Hell to the no. David Nielsen skal ikke i nærheden af OB. Fine resultater med gymnasterne, til lortet brændte sammen, men også aaaaalt for hypet af medierne, som slugte hver eneste bøvede sætning ud af hans mund.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

        Okay, vildt.
        Hvis den holder stik, må man godt nok sige Bjørn har forstået, at noget er galt, og han vil IKKE rykke ned.

        Det trøster mig at vi har en mand spidsen som ikke lukker øjnene og tænker det går nok.

        Lad os se hvad der sker
        Jeg er også selv spændt på om den holder stik. For jeg ved godt at man stikker snuden frem med sådan et rygte og hvis det ikke holder stik så mister man lidt “kredit” uden dog at der går “svinet” i det

        Men det er en rigtig god kontakt jeg har der skrev det til mig her i eftermiddags ud af den blå luft. Han har før haft ret om flere ting(mest uden for OB regi) da han mest færdes i agentkredse og i en anden dansk klub. Men jeg stoler 110% på ham. Han siger at det kommer fra mere end 1 person og det er idag at han har hørt det.

        Så vi må se. Men afløseren burde være klar. Han hedder Frank Hjortebjerg. Jeg er helt tosset med den måde han træner og kommunikerer på

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Jeg er også selv spændt på om den holder stik. For jeg ved godt at man stikker snuden frem med sådan et rygte og hvis det ikke holder stik så mister man lidt “kredit” uden dog at der går “svinet” i det

          Men det er en rigtig god kontakt jeg har der skrev det til mig her i eftermiddags ud af den blå luft. Han har før haft ret om flere ting(mest uden for OB regi) da han mest færdes i agentkredse og i en anden dansk klub. Men jeg stoler 110% på ham. Han siger at det kommer fra mere end 1 person og det er idag at han har hørt det.

          Så vi må se. Men afløseren burde være klar. Han hedder Frank Hjortebjerg. Jeg er helt tosset med den måde han træner og kommunikerer på
          Jeg tror sgu næppe du, af alle personer herinde, mister kredit...

          Jeg vil også varmt anbefale Frank Hjortebjerg. Har lidt kendskab til ham fra hans tid i en anden odenseansk klub. Han er yderst dygtig og sympatisk.

          Men er han klar til så presset en stilling?

          MvH ChrisOB


          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Jeg er også selv spændt på om den holder stik. For jeg ved godt at man stikker snuden frem med sådan et rygte og hvis det ikke holder stik så mister man lidt “kredit” uden dog at der går “svinet” i det

            Men det er en rigtig god kontakt jeg har der skrev det til mig her i eftermiddags ud af den blå luft. Han har før haft ret om flere ting(mest uden for OB regi) da han mest færdes i agentkredse og i en anden dansk klub. Men jeg stoler 110% på ham. Han siger at det kommer fra mere end 1 person og det er idag at han har hørt det.

            Så vi må se. Men afløseren burde være klar. Han hedder Frank Hjortebjerg. Jeg er helt tosset med den måde han træner og kommunikerer på
            Spændende og tak fordi du deler den. Frank H. vil også være fint med mig. Men jeg har altså et håb om at vi henter Bo Henriksen så Frank H. kan fortsætte som assistent nogle år mere . Jeg synes Bo Henriksen er en fantastisk træner både taktisk og hans mandskabsbehandling er i en klasse for sig. Og så taler han også samme sprog som Tonni Hermansen.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg

              Jeg tror sgu næppe du, af alle personer herinde, mister kredit...

              Jeg vil også varmt anbefale Frank Hjortebjerg. Har lidt kendskab til ham fra hans tid i en anden odenseansk klub. Han er yderst dygtig og sympatisk.

              Men er han klar til så presset en stilling?

              MvH ChrisOB

              Vi må se. Så må jeg leve med det. Lige denne her skulle bare ud

              Godt spørgsmål. Jeg ved det ikke. Men jeg føler mig overbevist om at vi i Hjortebjerg har en kommende toptræner og at vi nok skal værdsætte ham længst muligt da han med tiden 100% vil få tilbud fra højere hylder. Måske også fra DBU

              Comment


                Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                Spændende og tak fordi du deler den. Frank H. vil også være fint med mig. Men jeg har altså et håb om at vi henter Bo Henriksen så Frank H. kan fortsætte som assistent nogle år mere . Jeg synes Bo Henriksen er en fantastisk træner både taktisk og hans mandskabsbehandling er i en klasse for sig. Og så taler han også samme sprog som Tonni Hermansen.
                Igen - nu må vi se, hvad der reelt sker med Alm. Stiller han op på samme vis som tidligere mod AGF, så har jeg endegyldigt mistet tålmodigheden, trods jeg godt kan lide Alm, og jeg ikke tror på den store effekt af et trænerskifte i OB på langt sigt. Men her og nu skal der ske noget. Ellers rykker vi ned.

                Bo Henriksen? Jeg er, som med David Nielsen, i tvivl om det faglige niveau.

                På sigt håber jeg på FH, men det er måske et år eller to for tidligt aktuelt?

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                  Spændende og tak fordi du deler den. Frank H. vil også være fint med mig. Men jeg har altså et håb om at vi henter Bo Henriksen så Frank H. kan fortsætte som assistent nogle år mere . Jeg synes Bo Henriksen er en fantastisk træner både taktisk og hans mandskabsbehandling er i en klasse for sig. Og så taler han også samme sprog som Tonni Hermansen.
                  Jeg er lunken ved Bo. Syntes han har det hele i munden. Kan ikke holde ham ud under kampene
                  Men er sikker på at de fleste ville elske ham pga den person han er

                  Jeg tror dog han holder en lille pause og ryger direkte ind som kommentator igen. Enten for Viasat eller Tv2

                  Hjortebjerg som El Presidenté. Ja tak

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                    Spændende og tak fordi du deler den. Frank H. vil også være fint med mig. Men jeg har altså et håb om at vi henter Bo Henriksen så Frank H. kan fortsætte som assistent nogle år mere . Jeg synes Bo Henriksen er en fantastisk træner både taktisk og hans mandskabsbehandling er i en klasse for sig. Og så taler han også samme sprog som Tonni Hermansen.
                    Jeg har stor tiltro til FH, men der altså stor forskel på at være assisterende træner og på at være cheftræner. Som jeg har forstået rollefordelingen pt. er det FH der er ansvarlig for de fleste træningsøvelser og udførelsen af dem, og Alm der har et mere overordnet ansvar for udvikling af spilsystemer og taktiske oplæg. Det vil vel betyde rolleskift for FH hvis han skal være "chefen for det hele" sandsynligvis med en ny assistent som så skal overtage hans nuværende jobbeskrivelse. Bo er vel kendt for hans mandskabspleje med "kærlighed og tillid til alle " hvor han ofte har haft held med at løfte spillere der måske hænger med næbet som jeg tror er tilfældet i OB pt, men jeg har svært ved at se Bo i vores 4-2-3-1 en superoffensiv tilgang. Så jeg tror jeg vælger at have tillid til FH kan løfte opgaven så godt som BH kan, så hvis BW vurdere det er løsningen på kvalerne så er det nok den bedste løsning for OB. Iøvrigt taler FH samme dejlige sprog som både Tonny og Bo.

                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                      Jeg har stor tiltro til FH, men der altså stor forskel på at være assisterende træner og på at være cheftræner. Som jeg har forstået rollefordelingen pt. er det FH der er ansvarlig for de fleste træningsøvelser og udførelsen af dem, og Alm der har et mere overordnet ansvar for udvikling af spilsystemer og taktiske oplæg. Det vil vel betyde rolleskift for FH hvis han skal være "chefen for det hele" sandsynligvis med en ny assistent som så skal overtage hans nuværende jobbeskrivelse. Bo er vel kendt for hans mandskabspleje med "kærlighed og tillid til alle " hvor han ofte har haft held med at løfte spillere der måske hænger med næbet som jeg tror er tilfældet i OB pt, men jeg har svært ved at se Bo i vores 4-2-3-1 en superoffensiv tilgang. Så jeg tror jeg vælger at have tillid til FH kan løfte opgaven så godt som BH kan, så hvis BW vurdere det er løsningen på kvalerne så er det nok den bedste løsning for OB. Iøvrigt taler FH samme dejlige sprog som både Tonny og Bo.
                      Strategien tilskriver jo at vi skal spille i en offensivt indstillet spillestil. Det synes jeg lidt Bo H har bevist i FCM han ikke har fået til at fungere optimalt trods pæne arbejdsbetingelser. Jeg tror Bo H ville være god, hvis han fik lov at spille bundholdsfodbold. Han har Okosun og BP som er ønskespillere for ham, fordi han er dygtig til at få sit hold til at stå lavt, men samtidig investere med mange mand i feltet, når hans hold kommer frem over isen. Her er jeg ikke i tvivl om han nok skulle skrabe point nok sammen til overlevelse, om så Jebali, Sabbi og Ivan var ude i hele sæsonen. Jeg synes dog det er for tidligt at bryde helt med strategi og langsigtede ambitioner efter 3-4 runder. Her må kunne findes en bedre profil, som kan imødekomme lidt mere af det vi gerne vil, men som formår at få lidt mere ud af spillerne. Lige nu ligner det desværre Alm har tabt omklædningsrummet, når vi i flere kampe ikke ser nogen tage ansvar på banen når det ikke køre. I fcm-kampen var det Kadrii der pludselig indkaldte til krisemøde da fcm scorer til 4-1 eller måske først ved 5-1. Han har ellers på intet tidspunkt virket specielt begejstret for Alm, så det synes jeg var meget sigende.

                      Comment


                        Kan kun tilslutte mig “rygtet”. Hørte at Alm var dead man walking allerede i fredags. Rygtet kommer en i ledelsen i Dalum fodboldafdeling som åbenbart har lidt kendskab til miljøet i Odense….

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Hmic Se indlæg
                          Kan kun tilslutte mig “rygtet”. Hørte at Alm var dead man walking allerede i fredags. Rygtet kommer en i ledelsen i Dalum fodboldafdeling som åbenbart har lidt kendskab til miljøet i Odense….
                          Alligevel vildt hvis det er kommet så bredt ud allerede. Hmm. Vi ser nok inden for den næste uge om det passer

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                            Alligevel vildt hvis det er kommet så bredt ud allerede. Hmm. Vi ser nok inden for den næste uge om det passer
                            Det lyder sandsynligt, og jeg gætter at senest mandag formiddag hvis ikke AA har som minimum få sat en prop i defensiven på søndag mod GF .. det er muligt vi taber på søndag, men vi må ikke blive ydmyget på samme måde som dels 35 min. mod RFC og hele anden halvleg mod FCM.

                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              I fald Alm fyres, håber jeg, BW kigger indad. Han er lige så meget til eksamen. Han siger de rigtige ting, men har har ikke hentet én eneste spiller, der for alvor kan gøre en forskel.

                              JH og MH havde fået klø for sådan et transfervindue. Vi har lades os dupere af ord og attitude indtil videre.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Jeg er også selv spændt på om den holder stik. For jeg ved godt at man stikker snuden frem med sådan et rygte og hvis det ikke holder stik så mister man lidt “kredit” uden dog at der går “svinet” i det

                                Men det er en rigtig god kontakt jeg har der skrev det til mig her i eftermiddags ud af den blå luft. Han har før haft ret om flere ting(mest uden for OB regi) da han mest færdes i agentkredse og i en anden dansk klub. Men jeg stoler 110% på ham. Han siger at det kommer fra mere end 1 person og det er idag at han har hørt det.

                                Så vi må se. Men afløseren burde være klar. Han hedder Frank Hjortebjerg. Jeg er helt tosset med den måde han træner og kommunikerer på
                                Ingen vil mistænke dig for at minde det mindste om svinet.
                                that guy had issues.

                                Jeg er bare glad for du deler, når du har noget.

                                Frank H kunne være spændende, uden jeg lige har fingeren på pulsen.
                                Jeg er bare urolig over, at det heller ikke var denne træner der var den rigtige. Jeg tænker, hvorfor skulle det så være den næste.

                                Comment

                                Working...
                                X