Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ny træner Andreas Alm

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

    David som indpiskeren der kan få selv Kasper Larsen til at få vilje i øjnene.
    Frank H og Søren K som taktikere. Jeg kan godt se det for mig.
    Spørgsmålet er om David N kan.

    Og om halvandet års tid når David har kørt truppen træt, overtager Frank H.
    David var jo god i AGF så længe han havde de rigtige assistenter omkring sig .. de blev skiftet ud da PC tog til FCK og Bjørnebye overtog … Bjørnebye der i øvrigt har brugt utroligt mange penge på spillere de sidste sæsoner ..
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    Comment


      Jeg har læst en svensk anmeldelse af AAs bog, som åbenbart er meget kritisk overfor fodboldverdenen.

      Den sidste sætning slog mig, at den passer godt på AAs situation i dag -

      "Dessutom riktar romanen modigt skarp kritik mot den professionella fotbollsvärlden och människorna som befolkar den: Talangen Patrik och tränaren Josef är huvudpersoner och tjänstgörande stereotyper, väl valda för syftet. En av dem är djupt ångestfylld men på väg mot ett stort kontrakt i Europa, den andre funderar över hur han ska optimera truppen, hanterar en klåfingrig klubbledning och kämpar för sitt jobb."

      https://www.expressen.se/kultur/bock...r-med-sin-bok/

      Comment


        Kan det tænkes at Alm godt kan se at hans system ikke virker, at han har talt med BW om på hvilke positioner holdet skal forstærkes, men at han langt fra er tilfreds med det BW er kommet op med. Og at han således går planken ud, på den mest fordelsagtige måde for sig selv. Nemlig med en fyring.
        OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

        Comment


          Alm var ellers i fint humør idag og rendte lidt rundt og havde det sjovt over alle de kamera hold og journalister der var dukket op.
          BW fra fraværende af personlige årsager siges det og træningen bestod af en masse fra U19 og reserver.

          Ellers skete der ikke noget interessant

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Alm var ellers i fint humør idag og rendte lidt rundt og havde det sjovt over alle de kamera hold og journalister der var dukket op.
            BW fra fraværende af personlige årsager siges det og træningen bestod af en masse fra U19 og reserver.

            Ellers skete der ikke noget interessant
            Off topic: Vurderer du at Aske og Grubbe kunne være tæt på startpladser snart?

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

              Off topic: Vurderer du at Aske og Grubbe kunne være tæt på startpladser snart?
              Åhhhhh det er svært at vurdere for mig. Jeg er Ikke sikker på at Grubbe er tæt på at slå Nico af. Men han er i kanon form og burde kunne spille på midten i 4-3-3

              Alle kan jo se at Aske kan noget og burde alle dage starte foran King som har 2.Div niveau. Om han kan slå Skjelvik af er svært at vurdere.
              Men de gjorde det begge godt igår. Specielt Aske

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Alm var ellers i fint humør idag og rendte lidt rundt og havde det sjovt over alle de kamera hold og journalister der var dukket op.
                BW fra fraværende af personlige årsager siges det og træningen bestod af en masse fra U19 og reserver.

                Ellers skete der ikke noget interessant
                Så er en vel enten eb god skuespiller eller tager lykkepiller. De her situation er bare så alvorligt at fint humør og at have det sjovt er helt ude af rækkevidde for mig
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                  Så er en vel enten eb god skuespiller eller tager lykkepiller. De her situation er bare så alvorligt at fint humør og at have det sjovt er helt ude af rækkevidde for mig
                  Sjovt og sjovt. Han hyggede sig ihverfald over det kunne man se. Ligesom han havde vundet en sejr over de dumme medier og eksperter

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                    Så er en vel enten eb god skuespiller eller tager lykkepiller. De her situation er bare så alvorligt at fint humør og at have det sjovt er helt ude af rækkevidde for mig
                    ...eller coke som han selv nævner ! (ikke at jeg tror han gør det, men det nævnes i artiklen).

                    "Det kan vara sömnlöshet, eller den plötsliga impulsen att ta fly, ta lite kokain och riskera allt, miljoner och löpsedlar. "

                    Comment


                      Prøv lige at tjekke det her med Alm. Håbløst

                      https://sport.tv2.dk/fodbold/2022-08...-2-lege-en-leg

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Prøv lige at tjekke det her med Alm. Håbløst

                        https://sport.tv2.dk/fodbold/2022-08...-2-lege-en-leg
                        og pinligt. Fatter ikke, at han ikke er fyret endnu. Det er tegn på dårlig ledelse i mine øjne.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Prøv lige at tjekke det her med Alm. Håbløst

                          https://sport.tv2.dk/fodbold/2022-08...-2-lege-en-leg
                          Der er ja sindsygt, men forklarer vel godt den én eller anden startopstilling: sten-saks-papir - vinderen må spille!
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Prøv lige at tjekke det her med Alm. Håbløst

                            https://sport.tv2.dk/fodbold/2022-08...-2-lege-en-leg
                            Der er bare noget omkring timingen i denne situation, der ikke er god. Ligger man nummer 1, og alt kører for holdet, så virker det mere naturligt at pjatte lidt. men ligger man sidst, og intet fungerer, så forventer de fleste, at indstillingen er mere alvorlig, og at fokus er på kerneopgaven. AA virker ikke helt til at forstå situationens alvor. Desværre.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Prøv lige at tjekke det her med Alm. Håbløst

                              https://sport.tv2.dk/fodbold/2022-08...-2-lege-en-leg
                              Helt ærlig, så virker AA lidt sær og underlig, når han på den måde stiller op til interview og vil “lege en leg”. Som om han er i en anden verden, eller bare er glad for, at det snart er forbi (underforstået: opsagt).
                              Og hvis det ikke er det, er han dybt mærkelig og man kan næsten ikke blive forbavset over, hvem der dog fandt ham..! Og de skal også nu hjælpe FCM = OMG.
                              Måske AA bare skal være forfatter, selvom hans bog jo også er dybt underlig.
                              Hvad i alverden har OB dog gjort, siden vi skal straffes så meget..? Måske, slet ingen ting

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Prøv lige at tjekke det her med Alm. Håbløst

                                https://sport.tv2.dk/fodbold/2022-08...-2-lege-en-leg
                                Hmm det kan ikke rigtigt irritere mig. Jeg synes i hvert fald ikke, at man behøver at udstråle at man er totalt i underskud, bare fordi at resultaterne er dårlige. Det kan også blive for alvorligt og for surt nogle gange at være fodboldtræner.

                                Det jeg igen undres over, som man jo også har set ved selvsyn og fra de mange referater herinde, er en træner der igen fremstår ret passiv i forhold til den daglige træning (nu handlede i dag så nok også mere om restitution), og som ikke bruger tiden derude til at sætte et mere tydeligt aftryk eller forsøge at sende et signal. Og så tænker man igen: Hvad er det reelt han job består i, når det ikke er ham der er den store leder på træningsbanen og tager hovedansvaret, for vi ved at det heller ikke er ham der så går ind efter træning og deltager i diskussionerne om de store linjer, strategi, trupsammensætning osv. Består han job af andet end at vælge de 11 der skal starte inde næste gang?

                                Comment

                                Working...
                                X