Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ny træner Andreas Alm

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

    Off topic: Vurderer du at Aske og Grubbe kunne være tæt på startpladser snart?
    Åhhhhh det er svært at vurdere for mig. Jeg er Ikke sikker på at Grubbe er tæt på at slå Nico af. Men han er i kanon form og burde kunne spille på midten i 4-3-3

    Alle kan jo se at Aske kan noget og burde alle dage starte foran King som har 2.Div niveau. Om han kan slå Skjelvik af er svært at vurdere.
    Men de gjorde det begge godt igår. Specielt Aske

    Leave a comment:


  • Bobolarsen
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Alm var ellers i fint humør idag og rendte lidt rundt og havde det sjovt over alle de kamera hold og journalister der var dukket op.
    BW fra fraværende af personlige årsager siges det og træningen bestod af en masse fra U19 og reserver.

    Ellers skete der ikke noget interessant
    Off topic: Vurderer du at Aske og Grubbe kunne være tæt på startpladser snart?

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Alm var ellers i fint humør idag og rendte lidt rundt og havde det sjovt over alle de kamera hold og journalister der var dukket op.
    BW fra fraværende af personlige årsager siges det og træningen bestod af en masse fra U19 og reserver.

    Ellers skete der ikke noget interessant

    Leave a comment:


  • sinus
    replied
    Kan det tænkes at Alm godt kan se at hans system ikke virker, at han har talt med BW om på hvilke positioner holdet skal forstærkes, men at han langt fra er tilfreds med det BW er kommet op med. Og at han således går planken ud, på den mest fordelsagtige måde for sig selv. Nemlig med en fyring.

    Leave a comment:


  • Online
    replied
    Jeg har læst en svensk anmeldelse af AAs bog, som åbenbart er meget kritisk overfor fodboldverdenen.

    Den sidste sætning slog mig, at den passer godt på AAs situation i dag -

    "Dessutom riktar romanen modigt skarp kritik mot den professionella fotbollsvärlden och människorna som befolkar den: Talangen Patrik och tränaren Josef är huvudpersoner och tjänstgörande stereotyper, väl valda för syftet. En av dem är djupt ångestfylld men på väg mot ett stort kontrakt i Europa, den andre funderar över hur han ska optimera truppen, hanterar en klåfingrig klubbledning och kämpar för sitt jobb."

    https://www.expressen.se/kultur/bock...r-med-sin-bok/

    Leave a comment:


  • Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

    David som indpiskeren der kan få selv Kasper Larsen til at få vilje i øjnene.
    Frank H og Søren K som taktikere. Jeg kan godt se det for mig.
    Spørgsmålet er om David N kan.

    Og om halvandet års tid når David har kørt truppen træt, overtager Frank H.
    David var jo god i AGF så længe han havde de rigtige assistenter omkring sig .. de blev skiftet ud da PC tog til FCK og Bjørnebye overtog … Bjørnebye der i øvrigt har brugt utroligt mange penge på spillere de sidste sæsoner ..

    Leave a comment:


  • Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

    Tror Mucolli bevidst er købt til bredden. Man regner nok med at sælge Sabbi i nærmest fremtid, og kan næsten ikke forestille mig at Sander bliver. Så er vi pludselig tynde på kanterne. Og udfra de highlights jeg har set, så er Mucolli altså kant og ikke ti'er, som andre har påstået? Ved ikke om jeg har ret dog.
    Kunne forestille mig man kommer til at satse hovedsageligt på talenterne på kanterne. Det giver også god mening, da det er en af de positioner der er 'low risk - high reward'
    Som jeg forstod det er han hentet ind som Jebali’s afløser når han bliver solgt efter VM … om skader så sætter en stopper for deltagelse ved VM og manglende salg gør ham jo til breddespiller ..

    Leave a comment:


  • tOrnBjerg
    replied
    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

    Hvis vi henter Bo Henriksen skal det naturligvis være en længere aftale. Og ja taktikken vil så skulle justeres til en mere omstillingsbaseret tilgang , men det mener jeg faktisk også vil gavne os med det spillermateriale vi har og den måde vi historisk har haft mest succes som klub og jeg er også sikker på det vil matche meget mere den stil de kører på akademiet.

    Hvis vi fortsætter den taktik vi kører med nu, så rykker vi med stor sandsynlighed ned. Det er ikke kun Alms skyld men lige så meget de rammer han har fået at arbejde i. Giv Bo Henriksen 3-4 år som cheftræner med Frank H. og Søren K. som assistenter, samt et par justeringer af truppen efter hans ønske, så vil jeg vædde på vi vil få glæden tilbage både i truppen og på tribunerne.
    Jeg tror ikke der skal skiftes for meget spillestil. Det betyder så at der skal ændres i truppen igen. Ddt store problem er vel at man ikke får ryddet helt op. Det koster non en del, men at købe King og BP gør ingen forskel.

    Leave a comment:


  • Jungledyret
    replied
    Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

    Man kan lige så godt hævde, at Alm er meget medskyldig i, hvis arbejdsmaterialet, som du kalder det, ikke er godt nok. Jeg kan ikke mindes en anden træner end Alm, som lige fra sin tiltrædelse har udtalt, at han ikke vil "blande sig i transferarbejdet", men blot træne de spillere, han får stillet til rådighed af ledelsen !!!
    Efter min vurdering er det klart ansvarsfraskrivelse i jobbet, og skulle han i den nuværende situation blive fyret, har han ved gud selv "bedt om det".
    Og må vi så i stedet få en træner med røv i bukserne.
    Jeg er helt uenig. For mig er det den eneste rigtige fremgangsmåde, hvis man vil sikre sportslig kontinuitet i en klub. Trænere kommer og går.

    Ledelsen dikterer retning og transfers med et langsigtet blik. En træner koncentrerer sig om kommende kamp.

    Ikke at jeg bilder mig ind, at der er nogen i OB - fraset måske TH - der tænker langsigtet.

    Leave a comment:


  • pnl
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
    Lad os nu se om Alm rent faktisk bliver fyret. Jeg betvivler ikke rygterne, men i fald Alm fyres, så skal BW i hvert fald have en (selv)erkendelse af, at han på ingen måder har sikret Alm godt nok arbejdsmateriale.

    Der er hentet så meget ligegyldigt fyld på mærkelige pladser, at det er absurd.

    Jeg er ret overbevist om, at vi stiller anderledes op mod AGF. Lad os gøre status efter det.
    Man kan lige så godt hævde, at Alm er meget medskyldig i, hvis arbejdsmaterialet, som du kalder det, ikke er godt nok. Jeg kan ikke mindes en anden træner end Alm, som lige fra sin tiltrædelse har udtalt, at han ikke vil "blande sig i transferarbejdet", men blot træne de spillere, han får stillet til rådighed af ledelsen !!!
    Efter min vurdering er det klart ansvarsfraskrivelse i jobbet, og skulle han i den nuværende situation blive fyret, har han ved gud selv "bedt om det".
    Og må vi så i stedet få en træner med røv i bukserne.

    Leave a comment:


  • Jungledyret
    replied
    Lad os nu se om Alm rent faktisk bliver fyret. Jeg betvivler ikke rygterne, men i fald Alm fyres, så skal BW i hvert fald have en (selv)erkendelse af, at han på ingen måder har sikret Alm godt nok arbejdsmateriale.

    Der er hentet så meget ligegyldigt fyld på mærkelige pladser, at det er absurd.

    Jeg er ret overbevist om, at vi stiller anderledes op mod AGF. Lad os gøre status efter det.

    Leave a comment:


  • Online
    replied
    Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
    Lyder til Frank Hjortebjerg er dygtig, kender ham ikke, men kunne han ikke tage over i første omgang indtil vinter.......jeg vil vove den påstand at Jess Thorup snart er ledig, kunne han ikke være et bud ?
    JT hæver 10 millioner om året i løn...

    Leave a comment:


  • PPPP
    replied
    Jeg håber virkeligt ikke, at vi er helt derude, hvor vi skifter træner på nuværende tidspunkt - lad os nu se hvordan det går de næste par kampe.

    Men det er sjovt at èn mands ret usikre 3. hånds rygte næsten opfattes som en sandhed herinde....når bare det passer ind ens egen fortælling...

    P.S. Jeg tvivler ikke på den der har viderebragt rygtet herinde og syntes det er fedt at det bliver delt, når det nu er der...men derfra til at betragte indholdet i rygtet som sandt, der er et stykke.
    Last edited by PPPP; 03-08-2022, 10:40.

    Leave a comment:


  • Polle
    replied
    Lyder til Frank Hjortebjerg er dygtig, kender ham ikke, men kunne han ikke tage over i første omgang indtil vinter.......jeg vil vove den påstand at Jess Thorup snart er ledig, kunne han ikke være et bud ?

    Leave a comment:


  • Orskov
    replied
    Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

    Tror Mucolli bevidst er købt til bredden. Man regner nok med at sælge Sabbi i nærmest fremtid, og kan næsten ikke forestille mig at Sander bliver. Så er vi pludselig tynde på kanterne. Og udfra de highlights jeg har set, så er Mucolli altså kant og ikke ti'er, som andre har påstået? Ved ikke om jeg har ret dog.
    Kunne forestille mig man kommer til at satse hovedsageligt på talenterne på kanterne. Det giver også god mening, da det er en af de positioner der er 'low risk - high reward'
    Hvorfor dog ikke det?

    Leave a comment:

Working...
X