Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Jimmi1983 Se indlæg

    Mon ikke Sander dukker op om en uges tid, det er sikkert noget med karantæne

    Khemdee er et monster, jeg glæder mig til at se ham noget mere på banen

    du ved ikke OC var i styrkerummet eller?
    Der er ikke karantæne mellem Danmark og Norge !

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

      Sådan ser jeg det faktisk ikke. Jo jeg vil da også gerne have profiler, men hvis man rent faktisk kan finde en ung gut med stort udviklingspotentiale, som ikke spiller, primært fordi en aldrende HB står i vejen, synes jeg også det er helt fint.

      Så gør vi ham til en profil og sælger ham videre om nogle år. Passer også med strategi
      En lidt større profil kan vel også godt være ung og have videresalgs potentiale? Dyrere ja… Men kvalitet koster lidt. Det så vi i AGF da de spenderede boksen på Kahl. Der må kunne findes en gylden mellemvej.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

        Der er ikke karantæne mellem Danmark og Norge !
        Jeg hørte også forleden at han “havde fået ferie” Hvad det så end betyder

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

          Tja, så synes jeg stadig vi har 1 højre back, og 2 nødløsninger. Østrøm og AJA kan godt stå en højre back, men det hæmmer jo vores spil helt enormt offensivt, Østrøms fremtid er for mig at se ikke derude, hvis han skal nå toppen af sin potentiale. Hvis nordmanden så kommer og lige skal bruge noget tid på at komme i gang, det er jo også længe siden, at han har spillet fast, så står vi fortsat i en skidt situation derude. Ryan skal kun afsted, hvis der kommer et fint bud, ellers så kan vi sagtens bruge ham de næste 6-12 måneder.
          Helt enig. Jeg ser faktisk ingen grund til at lade Ryan gå, med mindre der er rigtige penge involveret. Det kan KUN blive et plus i forhold til den nuværende situation og dermed intet at tabe. Men hent da for pokker gerne en ung spiller med potentiale. Hvis han er bedre end hvad vi har, er det jo positivt. Hvis Ryan er klar og rammer sit niveau, er det kun positivt.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

            Men kun hvis vi gør noget, ellers gør vi ikke noget!
            Historien har jo vist at I gør noget når i gør det, hvis så fremt i fald at det er det i vil, når i kan det!
            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

            Jeg er ikke fan.
            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

              Historien har jo vist at I gør noget når i gør det, hvis så fremt i fald at det er det i vil, når i kan det!

              Comment


                Kan man forløse Mickelsons potentiale, så vil fansene blive glade for ham. Han er hurtig og udfordrende i hans spil, men en skade har hindret hans udvikling en smule. Han er skadesfri nu.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                  Vil du have 2 højre backs i dette vindue så.?

                  tror nu vi er rimelig godt med, hvis vi har ny mand, østrøm og Aja der kan dække hb
                  Jeg håber ikke OB ser Østrøm som back. Ligeledes håber jeg ikke, at klubben overvejer en forlængelse med AJA.
                  OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                    Historien har jo vist at I gør noget når i gør det, hvis så fremt i fald at det er det i vil, når i kan det!
                    Du lyder som Jesper petesen fra Socialdemokratiet. Det er muligvis rigtigt, det du måske siger, hvis du siger det.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

                      Jeg håber ikke OB ser Østrøm som back. Ligeledes håber jeg ikke, at klubben overvejer en forlængelse med AJA.
                      Derfor håber jeg også man udlejer Vestergaard eller Khemdee så de kan vende tilbage om 1 år med noget hård på brystet og klar til at overtage for AJA

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
                        Spændende med et rygte. Det er jo helt uvant.

                        Synes han har en fed alder. Masser af udviklingspotentiale.
                        At han har spillet venstre back, er vel bare et plus. Så kan han dække begge sider, og måske kan han give Jørgen konkurrence på vb.
                        Selvom Brems kommer endnu længere væk, hvis ny mand er førstereserve til vb.

                        Tør man sammenligne med Ruud allerede Ej kender ham ikke, så kun ud fra position og nationalitet


                        spilletid?


                        Dew (se indlæg)
                        I dag kl. 13:59

                        Det kan fort være et veldig godt kjøp. Ble litt satt tilbake grunnet en skade, men er skadefri nå og har masse av potensiale. Nok til at jeg ikke blir overrasket om han en dag ender i en stor liga. Teknisk meget dyktig, bra begge veier, god intensitet og modig i sitt spill.

                        Lidt fra en Norsk bruger på bold.dk.
                        OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg



                          spilletid?


                          Dew (se indlæg)
                          I dag kl. 13:59

                          Det kan fort være et veldig godt kjøp. Ble litt satt tilbake grunnet en skade, men er skadefri nå og har masse av potensiale. Nok til at jeg ikke blir overrasket om han en dag ender i en stor liga. Teknisk meget dyktig, bra begge veier, god intensitet og modig i sitt spill.

                          Lidt fra en Norsk bruger på bold.dk.
                          Lækkert. Altid bedst at høre det fra fans.
                          De har måske ikke altid de bedste vurderings forudsætninger men det er altid ærligt og lige fra hjertet. Ofte meget brugbar info

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Tvedse
                            Har hørt at Andreas Søndergaard måske kommer når Oliver er væk.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Tvedse Se indlæg

                              Har hørt at Andreas Søndergaard måske kommer når Oliver er væk.
                              Whaaaaaat… Den tror jeg ikke på.

                              HC bliver ny 1. Målmand i OB

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg



                                spilletid?


                                Dew (se indlæg)
                                I dag kl. 13:59

                                Det kan fort være et veldig godt kjøp. Ble litt satt tilbake grunnet en skade, men er skadefri nå og har masse av potensiale. Nok til at jeg ikke blir overrasket om han en dag ender i en stor liga. Teknisk meget dyktig, bra begge veier, god intensitet og modig i sitt spill.

                                Lidt fra en Norsk bruger på bold.dk.
                                Lyder da spændende. Tak for info

                                Vi må se hvad der sker.

                                Comment

                                Working...
                                X