Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Ligner at vi gør noget nu hvis vi gør noget

    Comment


      Spændende. Og giver vel mening, da vi ikke har et talent på hb i egne rækker. Men hvis Ryan ryger til USA, er vi stadig svagt besat på den plads.
      Last edited by sinus; 26-08-2021, 12:15.
      OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

        Spændende. Og giver vel mening, da vi ikke har et talent på hb i egne rækker. Men hvis Ryan ryger til USA, er vi stadig svagt besat på den plads.
        han har mest spillet Vb og er ikke i start 11 pt.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

          han har mest spillet Vb og er ikke i start 11 pt.
          Fordi han ikke træner med jo…..

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Ligner at vi gør noget nu hvis vi gør noget
            tja jo næppe det der for alvor rykker ifht de der tossede top 6 "ambitioner"

            - men ville dog være rart at få en rigtig højreback ind, en der ikke er så ofte skadet

            Så få nu sendt Ryan afsted på hans eventyr

            Comment


              Spændende. 2 ting bekymrer mig lidt. Dels har han primært spillet venstre back, dels har han åbenbart meget svært ved at få spilletid for et midterhold i Norge. Det lyder ikke som noget fra en særlig høj hylde eller som en klar forstærkning. Når det så er sagt, så er det da interessant, at man kigger på noget lidt yngre, og forhåbentligt har fundet noget talent, som man har en klar idé om, at man kan forædle bedre, end man åbenbart kan oppe i Norge. Men det er godt nok en lidt anden hylde end folk som Drachmann, Bashkim og Leeuwin, som Michelsen fik tilført i sit første vindue.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                Spændende. 2 ting bekymrer mig lidt. Dels har han primært spillet venstre back, dels har han åbenbart meget svært ved at få spilletid for et midterhold i Norge. Det lyder ikke som noget fra en særlig høj hylde eller som en klar forstærkning. Når det så er sagt, så er det da interessant, at man kigger på noget lidt yngre, og forhåbentligt har fundet noget talent, som man har en klar idé om, at man kan forædle bedre, end man åbenbart kan oppe i Norge. Men det er godt nok en lidt anden hylde end folk som Drachmann, Bashkim og Leeuwin, som Michelsen fik tilført i sit første vindue.
                Ja det ligner lidt et udviklingsprojekt. Men det kan jo også være man vælger ikke at satse på ham når han ikke vil forlænge.
                Men “Norsk U21 landsholdsspiller” lyder da bedre end “reserve på et norsk midterhold”

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

                  Spændende. Og giver vel mening, da vi ikke har et talent på hb i egne rækker. Men hvis Ryan ryger til USA, er vi stadig svagt besat på den plads.
                  Vil du have 2 højre backs i dette vindue så.?

                  tror nu vi er rimelig godt med, hvis vi har ny mand, østrøm og Aja der kan dække hb

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Ja det ligner lidt et udviklingsprojekt. Men det kan jo også være man vælger ikke at satse på ham når han ikke vil forlænge.
                    Men “Norsk U21 landsholdsspiller” lyder da bedre end “reserve på et norsk midterhold”
                    Bestemt, jeg skal ikke kunne sige, hvad der ligger bag, at han ikke spiller, men jeg kan se, at det er en 32-årig spiller der lige nu står i vejen for ham, så det kan jo være, at de bare helt kynisk tænker, at den 32-årig er lidt foran lige nu med sin erfaring, og så vil de hellere dyrke det end at lade den unge udvikle sig, det kender vi jo om nogen også her. Set i det lys, kan det jo godt være smart at tage chancen på en yngre spiller der endnu ikke har fået chancen for alvor, og når han har fået det, har det mest været i den forkerte side.

                    Comment


                      Spændende med et rygte. Det er jo helt uvant.

                      Synes han har en fed alder. Masser af udviklingspotentiale.
                      At han har spillet venstre back, er vel bare et plus. Så kan han dække begge sider, og måske kan han give Jørgen konkurrence på vb.
                      Selvom Brems kommer endnu længere væk, hvis ny mand er førstereserve til vb.

                      Tør man sammenligne med Ruud allerede Ej kender ham ikke, så kun ud fra position og nationalitet

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                        Vil du have 2 højre backs i dette vindue så.?

                        tror nu vi er rimelig godt med, hvis vi har ny mand, østrøm og Aja der kan dække hb
                        Enig. Havde dog bare håbet på et mere profileret indkøb. Specielt hvis der kommer 22 mill i kassen snart

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                          Bestemt, jeg skal ikke kunne sige, hvad der ligger bag, at han ikke spiller, men jeg kan se, at det er en 32-årig spiller der lige nu står i vejen for ham, så det kan jo være, at de bare helt kynisk tænker, at den 32-årig er lidt foran lige nu med sin erfaring, og så vil de hellere dyrke det end at lade den unge udvikle sig, det kender vi jo om nogen også her. Set i det lys, kan det jo godt være smart at tage chancen på en yngre spiller der endnu ikke har fået chancen for alvor, og når han har fået det, har det mest været i den forkerte side.
                          Vi må se. Jeg forholder mig reserveret optimist mht denne handel

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                            Ligner at vi gør noget nu hvis vi gør noget
                            Men kun hvis vi gør noget, ellers gør vi ikke noget!

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                              Vil du have 2 højre backs i dette vindue så.?

                              tror nu vi er rimelig godt med, hvis vi har ny mand, østrøm og Aja der kan dække hb
                              Tja, så synes jeg stadig vi har 1 højre back, og 2 nødløsninger. Østrøm og AJA kan godt stå en højre back, men det hæmmer jo vores spil helt enormt offensivt, Østrøms fremtid er for mig at se ikke derude, hvis han skal nå toppen af sin potentiale. Hvis nordmanden så kommer og lige skal bruge noget tid på at komme i gang, det er jo også længe siden, at han har spillet fast, så står vi fortsat i en skidt situation derude. Ryan skal kun afsted, hvis der kommer et fint bud, ellers så kan vi sagtens bruge ham de næste 6-12 måneder.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Enig. Havde dog bare håbet på et mere profileret indkøb. Specielt hvis der kommer 22 mill i kassen snart
                                Sådan ser jeg det faktisk ikke. Jo jeg vil da også gerne have profiler, men hvis man rent faktisk kan finde en ung gut med stort udviklingspotentiale, som ikke spiller, primært fordi en aldrende HB står i vejen, synes jeg også det er helt fint.

                                Så gør vi ham til en profil og sælger ham videre om nogle år. Passer også med strategi

                                Comment

                                Working...
                                X