Oprindeligt indsendt af Jimmi1983
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2021
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
Sådan ser jeg det faktisk ikke. Jo jeg vil da også gerne have profiler, men hvis man rent faktisk kan finde en ung gut med stort udviklingspotentiale, som ikke spiller, primært fordi en aldrende HB står i vejen, synes jeg også det er helt fint.
Så gør vi ham til en profil og sælger ham videre om nogle år. Passer også med strategi
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
Tja, så synes jeg stadig vi har 1 højre back, og 2 nødløsninger. Østrøm og AJA kan godt stå en højre back, men det hæmmer jo vores spil helt enormt offensivt, Østrøms fremtid er for mig at se ikke derude, hvis han skal nå toppen af sin potentiale. Hvis nordmanden så kommer og lige skal bruge noget tid på at komme i gang, det er jo også længe siden, at han har spillet fast, så står vi fortsat i en skidt situation derude. Ryan skal kun afsted, hvis der kommer et fint bud, ellers så kan vi sagtens bruge ham de næste 6-12 måneder.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
Men kun hvis vi gør noget, ellers gør vi ikke noget!Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
Vil du have 2 højre backs i dette vindue så.?
tror nu vi er rimelig godt med, hvis vi har ny mand, østrøm og Aja der kan dække hbOB. På behørig afstand af egne ambitioner.
- Likes 3
Comment
-
Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
Jeg håber ikke OB ser Østrøm som back. Ligeledes håber jeg ikke, at klubben overvejer en forlængelse med AJA.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlægSpændende med et rygte. Det er jo helt uvant.
Synes han har en fed alder. Masser af udviklingspotentiale.
At han har spillet venstre back, er vel bare et plus. Så kan han dække begge sider, og måske kan han give Jørgen konkurrence på vb.
Selvom Brems kommer endnu længere væk, hvis ny mand er førstereserve til vb.
Tør man sammenligne med Ruud allerede Ej kender ham ikke, så kun ud fra position og nationalitet
spilletid?
Dew (se indlæg)
I dag kl. 13:59
Det kan fort være et veldig godt kjøp. Ble litt satt tilbake grunnet en skade, men er skadefri nå og har masse av potensiale. Nok til at jeg ikke blir overrasket om han en dag ender i en stor liga. Teknisk meget dyktig, bra begge veier, god intensitet og modig i sitt spill.
Lidt fra en Norsk bruger på bold.dk.OB. På behørig afstand af egne ambitioner.
- Likes 1
Comment
-
spilletid?
Dew (se indlæg)
Det kan fort være et veldig godt kjøp. Ble litt satt tilbake grunnet en skade, men er skadefri nå og har masse av potensiale. Nok til at jeg ikke blir overrasket om han en dag ender i en stor liga. Teknisk meget dyktig, bra begge veier, god intensitet og modig i sitt spill.
Lidt fra en Norsk bruger på bold.dk.
De har måske ikke altid de bedste vurderings forudsætninger men det er altid ærligt og lige fra hjertet. Ofte meget brugbar info
- Likes 1
Comment
-
spilletid?
Dew (se indlæg)
Lidt fra en Norsk bruger på bold.dk.
Vi må se hvad der sker.
Comment
Comment