Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Jeg har svært ved at tro på, at en seriøs klub virkelig har scoutet Ryan og vil købe ham fri. Har de scoutet ham i stykerummet eller hvad.?

    Jeg synes vi skal sælge, hvis der er den mindste mulighed for at tjene en skilling. Men kun pga. hans konstante skader, og kun hvis vi får en anden hb ind. Og det er langt fra sikkert vi gør det, i min verden.

    Men hemme afviser formentlig buddet, fordi vi ikke kan finde en anden højre back og er FULDSTÆNDIG uforberedt

    Comment


      Har hørt det er oc sidste kamp, hvis han når den.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Tvedse Se indlæg
        Har hørt det er oc sidste kamp, hvis han når den.
        Kunne vel passe: superligadebut mod Brøndby og superligaafskedskamp mod Brøndby ..
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          Det er bare at sende ham afsted. Kan vi få lidt penge for ham er det imo. flot, men selv hvis vi bare kan frigøre lønkroner til en 1:1 erstatning vil det være en god aftale for OB. Desuden tror jeg vi vil få en ualmindeligt utilfreds spiller hvis vi på nogen måder stiller os på hælene hvis Ryan endelig har muligheden for det udenlands eventyr som hele tiden var aftalen mellem OB og Ryan da han forlængede kontrakten sidst.

          Kan godt forstå dem der undre sig over rygtet Ryans skadeshistorik in mente, men det faktum at han ikke vil tælle som en udenlandsk spiller i USA er et kæmpe plus for en mulig Amerikansk arbejdsgiver, så hvis ikke økonomien vil være alt for voldsomt kan det sagtens være et sats værd for en klub i staterne.

          Jeg håber virkelig at det er et reelt rygte for både Ryan og OB.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Tvedse Se indlæg
            Har hørt det er oc sidste kamp, hvis han når den.
            Det må gerne uddybes, tak

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Jonss Se indlæg

              Stop? Jeg har hele tiden været ret positiv over for at have Ryan i truppen og mener ikke, han har været på så lavt et niveau mange herinde bliver ved med at skrive om. Jeg er da helt enig i, det e uholdbart at have en spiller, der er så skadet som han har været i halvanden sæson, men han er hverken den første eller sidste spiller der har den slags perioder, og heller ikke den første der kommer igennem det.

              Jeg ved dog godt, det ikke er en særlig gennemgående mening herinde, hvor det meste er sort eller hvidt, men jeg håber vi beholder ham kontrakten ud. Hvis det viser sig, han ikke kommer tilbage, så er det jo fint, hans kontrakt udløber. Hvis han kommer fuldt tilbage har vi en HB af højere kvalitet end vi kan købe os til.

              Det er altså ikke særlig rabiat eller noget du skal bede mig stoppe med at mene.
              Sorry, hvis du føler dig ramt af min udtalelse, men det var mere ment som de generelle holdninger og udtalelser, det var rettet imod - ikke dig, for vi er mere eller mindre enige om sagens kerne. Der er efterhånden så mange indlæg om alt og intet, men få om “Rygter/Ønsker” til dette vindue.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Tvedse Se indlæg
                Har hørt det er oc sidste kamp, hvis han når den.
                Intet rygte, uden at uddybe, så vi kan se, det ikke er dn “and”…

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg

                  Intet rygte, uden at uddybe, så vi kan se, det ikke er dn “and”…
                  1 indlæg og oprettet i august som bruger......jeg tillader mig at slå koldt vand i blodet

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
                    Jeg har svært ved at tro på, at en seriøs klub virkelig har scoutet Ryan og vil købe ham fri. Har de scoutet ham i stykerummet eller hvad.?

                    Jeg synes vi skal sælge, hvis der er den mindste mulighed for at tjene en skilling. Men kun pga. hans konstante skader, og kun hvis vi får en anden hb ind. Og det er langt fra sikkert vi gør det, i min verden.

                    Men hemme afviser formentlig buddet, fordi vi ikke kan finde en anden højre back og er FULDSTÆNDIG uforberedt
                    det spiller åbenbart ind at han er halvt amerikaner - de har nok noget kvote på udlændinge i MLS

                    - og så er Ryan jo en rigtig god back - han er bare alt alt alt for ofte skadet

                    Men sælg da, dog med det forbehold at kan MH finde en ordenlig erstatning?

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                      det spiller åbenbart ind at han er halvt amerikaner - de har nok noget kvote på udlændinge i MLS

                      - og så er Ryan jo en rigtig god back - han er bare alt alt alt for ofte skadet

                      Men sælg da, dog med det forbehold at kan MH finde en ordenlig erstatning?
                      De HAR en kvote om udlændige :-)

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Tvedse Se indlæg
                        Har hørt det er oc sidste kamp, hvis han når den.
                        Altid troværdigt med et indlæg. Siger vi øf

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                          det spiller åbenbart ind at han er halvt amerikaner - de har nok noget kvote på udlændinge i MLS

                          - og så er Ryan jo en rigtig god back - han er bare alt alt alt for ofte skadet

                          Men sælg da, dog med det forbehold at kan MH finde en ordenlig erstatning?
                          Set kan formentligt ikke men det har vi jo heller ikke nu.. Robin gør hvad han kan, han er en god defensiv spiller men scoutet oh skolet anderledes ..
                          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                          Venter man for længe, får man ingenting ...

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                            det spiller åbenbart ind at han er halvt amerikaner - de har nok noget kvote på udlændinge i MLS

                            - og så er Ryan jo en rigtig god back - han er bare alt alt alt for ofte skadet

                            Men sælg da, dog med det forbehold at kan MH finde en ordenlig erstatning?
                            Ved nærmere eftertanke, tror jeg faktisk ikke Ryan vil blive erstattet, hvis han bliver solgt. Vi har østrøm og vi har Alexander juel. Og derefter har vi stadig 4 til at dække centerforsvaret og 2 til vb. Antalsmæssigt er der dobbeltdækning, selv med salg af Ryan.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                              Ved nærmere eftertanke, tror jeg faktisk ikke Ryan vil blive erstattet, hvis han bliver solgt. Vi har østrøm og vi har Alexander juel. Og derefter har vi stadig 4 til at dække centerforsvaret og 2 til vb. Antalsmæssigt er der dobbeltdækning, selv med salg af Ryan.
                              Det tror jeg du har ret i. Men hvad jeg frygter endnu mere er, at Hemme får den ide og forlænge med AJA. Håber ikke han når det inden Bjørn tiltræder.
                              OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                                Ved nærmere eftertanke, tror jeg faktisk ikke Ryan vil blive erstattet, hvis han bliver solgt. Vi har østrøm og vi har Alexander juel. Og derefter har vi stadig 4 til at dække centerforsvaret og 2 til vb. Antalsmæssigt er der dobbeltdækning, selv med salg af Ryan.
                                Selvom vi de facto har været uden en egentlig højre back i halvanden sæson grundet de mange skader til Ryan, kan jeg sagtens følge argumentet at det er svært at hente en ny højre back så længe man har Ryan, AJA og Østrøm i truppen.
                                Ender vi med at skille os af med Ryan kan jeg dog ikke forestille mig andet end at en ny back vil få topprioritet i den sidste bid af transfervinduet - vi må simpelthen ikke spille en efterårssæson uden en egentlig højreback i truppen, det vil være vanvid. Antalsmæssigt kan det godt være at vi har dem vi skal have, men vi vil stå tilbage med 4 rutinerede spillere i forsvaret resten vil være talenter med minimal førsteholds erfaring, det er altså også lige at stramme den.

                                Comment

                                Working...
                                X