Kvalificeret gæt. Ved intet konkret, men det snakkes jo om flere talenter så der er råd til større profiler. Om det sker inden BW tiltræder er svært at svare på og det afhænger nok også af eventuelle salg. Men vi vil helt sikkert se indkøb i million klassen snart hvis man ikke kan hente tilstrækkeligt på fri transfers.
Vi gav også 3 mill ca for KL så det er ikke fremmed
Det er jeg helt sikker på vi gør inden for en kort tidshorisont
Måske gør vi, jeg ved det ikke. Det er så heller ikke det vigtigste for mig, hvor meget vi bruger på en transfer. Jeg ser hellere scouting arbejdet i forhold til vores strategi og kultur er gjort ordentligt. Og den måde at se en transfer på, tror jeg er ret ny for os.
Med høje transfersummer er der kortere til at kalde et indkøb for fiasko.
Oliver fortjener også bedre og jeg er sikker på han nok skal få sit udenlandseventyr. Han skal bare fortsætte det stærke arbejde i Odense, så skal der nok kommer langt større muligheder end fra et middelmådigt 2. bundesligahold som HSV .
Han er i hvert fald vigtig for OB.
Oliver fortjener også bedre og jeg er sikker på han nok skal få sit udenlandseventyr. Han skal bare fortsætte det stærke arbejde i Odense, så skal der nok kommer langt større muligheder end fra et middelmådigt 2. bundesligahold som HSV .
Han er i hvert fald vigtig for OB.
Total enig. Jeg kunne ikke sige det bedre.
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Hussein Ali er realistisk, men han er mere AJA end Ryan - Det skal man være indstillet på
Valgeir er mindre realistisk, han skiftede i Januar og har primært spillet VB - Han har kontrakt til dec 2024 - OB skal betale stort. Derudover er han 19 år, altså ligeså erfaren som Østrøm
Alfons Sampsted - Fast mand hos Bodø Glimt både i mestersskabssæsonen og i denne - Sker næppe, hvorfor skal han til OB, han har vundet mesterskab og spillet CL - Han sigter højere
Nicholas Mickelson har jeg selv kigget på, han er billig - men han er registeret som HB, men har han altså primært spillet det på norske ungdomslandshold ellers har han spillet VB - Desuden, hvis du kan lide Ryans skadeshistorik, så er NM lige noget for dig.- har allerede i alder af 22 haft 2 længerevarende skader (+3 måneder)
Julian Ryerson er også urealistisk - godt nok ikke fast mand - til første mand til at blive skiftet ind på et hold der spiller Bundesliga. Han kæmper med den alderende kaptajn om startpladsen på HB
Hussein Ali er realistisk, men han er mere AJA end Ryan - Det skal man være indstillet på
Valgeir er mindre realistisk, han skiftede i Januar og har primært spillet VB - Han har kontrakt til dec 2024 - OB skal betale stort. Derudover er han 19 år, altså ligeså erfaren som Østrøm
Alfons Sampsted - Fast mand hos Bodø Glimt både i mestersskabssæsonen og i denne - Sker næppe, hvorfor skal han til OB, han har vundet mesterskab og spillet CL - Han sigter højere
Nicholas Mickelson har jeg selv kigget på, han er billig - men han er registeret som HB, men har han altså primært spillet det på norske ungdomslandshold ellers har han spillet VB - Desuden, hvis du kan lide Ryans skadeshistorik, så er NM lige noget for dig.- har allerede i alder af 22 haft 2 længerevarende skader (+3 måneder)
Julian Ryerson er også urealistisk - godt nok ikke fast mand - til første mand til at blive skiftet ind på et hold der spiller Bundesliga. Han kæmper med den alderende kaptajn om startpladsen på HB
der er sq ikke mange HB derude ..
"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Jeg var simpelthen nødt til at skrive af efter Hemmingsen her ... det er så vildt det han siger, undskyld men tænker at I fans også må kunne se det sjove i det :D.
"nej men det er jo sådan i de her transfervinduer her, der har man mulighed for og gerne skulle, hvis man gør noget, at forstærke holdet jo ... øøh og øhm ... det har vi jo et eller andet sted. historisk set, også gjort i OB ... øøøhm ... og hvis mulighederne er der, vi er jo stadigvæk, aah vi er måske til sidst i vinduet, men øøh, man ved jo aldrig i de her vinduer her og jeg synes også OB har vist, at man sagtens ku` finde på at gøre noget".
Totalt intetsigende ting, blandet med vrøvl, verdensklasse!
Jeg var simpelthen nødt til at skrive af efter Hemmingsen her ... det er så vildt det han siger, undskyld men tænker ajer fans også må kunne se det sjove i det :D.
"nej men det er jo sådan i de her transfervinduer her, der har man mulighed for og gerne skulle, hvis man gør noget, at forstærke holdet jo ... øøh og øhm ... det har vi jo et eller andet sted. historisk set, også gjort i OB ... øøøhm ... og hvis mulighederne er der, vi er jo stadigvæk, aah vi er måske til sidst i vinduet, men øøh, man ved jo aldrig i de her vinduer her og jeg synes også OB har vist, at man sagtens ku` finde på at gøre noget".
Totalt intetsigende ting, blandet med vrøvl, verdensklasse!
Det er lettere at forstå en fuld tandløs grønlænder med en promille på 4,47
Comment