Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af koki66 Se indlæg

    Gæt eller viden?
    Kvalificeret gæt. Ved intet konkret, men det snakkes jo om flere talenter så der er råd til større profiler. Om det sker inden BW tiltræder er svært at svare på og det afhænger nok også af eventuelle salg. Men vi vil helt sikkert se indkøb i million klassen snart hvis man ikke kan hente tilstrækkeligt på fri transfers.
    Vi gav også 3 mill ca for KL så det er ikke fremmed

    Comment


      Oprindeligt indsendt af koki66 Se indlæg

      Gæt eller viden?
      Så vidt jeg ved har OB af flere gange selv meldt ud, at de kigger efter en hb.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg

        Så vidt jeg ved har OB af flere gange selv meldt ud, at de kigger efter en hb.
        Det har jeg ikke hørt officielt. Men mener at SFÅ havde hørt på vandrørene at backs havde 1. Prioritet

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Det er jeg helt sikker på vi gør inden for en kort tidshorisont
          Måske gør vi, jeg ved det ikke. Det er så heller ikke det vigtigste for mig, hvor meget vi bruger på en transfer. Jeg ser hellere scouting arbejdet i forhold til vores strategi og kultur er gjort ordentligt. Og den måde at se en transfer på, tror jeg er ret ny for os.

          Med høje transfersummer er der kortere til at kalde et indkøb for fiasko.

          Comment


            OC ikke til HSV

            https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...malmo-maalmand

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Oliver fortjener også bedre og jeg er sikker på han nok skal få sit udenlandseventyr. Han skal bare fortsætte det stærke arbejde i Odense, så skal der nok kommer langt større muligheder end fra et middelmådigt 2. bundesligahold som HSV .
              Han er i hvert fald vigtig for OB.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                Oliver fortjener også bedre og jeg er sikker på han nok skal få sit udenlandseventyr. Han skal bare fortsætte det stærke arbejde i Odense, så skal der nok kommer langt større muligheder end fra et middelmådigt 2. bundesligahold som HSV .
                Han er i hvert fald vigtig for OB.
                Total enig. Jeg kunne ikke sige det bedre.
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Det har jeg ikke hørt officielt. Men mener at SFÅ havde hørt på vandrørene at backs havde 1. Prioritet
                  https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...a-skadeslisten

                  med god grund ….
                  "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                  "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                  Venter man for længe, får man ingenting ...

                  Comment


                    Kan man få mere stats eller info nogetstedsfra ..

                    https://www.transfermarkt.com/hussei...spieler/585325

                    https://www.transfermarkt.com/valgei...spieler/571310

                    https://www.transfermarkt.com/alfons...spieler/332530

                    https://www.transfermarkt.com/nichol...spieler/430034

                    https://www.transfermarkt.com/julian...spieler/370789
                    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                    Venter man for længe, får man ingenting ...

                    Comment


                      Ja.

                      Hussein Ali er realistisk, men han er mere AJA end Ryan - Det skal man være indstillet på

                      Valgeir er mindre realistisk, han skiftede i Januar og har primært spillet VB - Han har kontrakt til dec 2024 - OB skal betale stort. Derudover er han 19 år, altså ligeså erfaren som Østrøm

                      Alfons Sampsted - Fast mand hos Bodø Glimt både i mestersskabssæsonen og i denne - Sker næppe, hvorfor skal han til OB, han har vundet mesterskab og spillet CL - Han sigter højere

                      Nicholas Mickelson har jeg selv kigget på, han er billig - men han er registeret som HB, men har han altså primært spillet det på norske ungdomslandshold ellers har han spillet VB - Desuden, hvis du kan lide Ryans skadeshistorik, så er NM lige noget for dig.- har allerede i alder af 22 haft 2 længerevarende skader (+3 måneder)

                      Julian Ryerson er også urealistisk - godt nok ikke fast mand - til første mand til at blive skiftet ind på et hold der spiller Bundesliga. Han kæmper med den alderende kaptajn om startpladsen på HB


                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg

                        Ja.

                        Hussein Ali er realistisk, men han er mere AJA end Ryan - Det skal man være indstillet på

                        Valgeir er mindre realistisk, han skiftede i Januar og har primært spillet VB - Han har kontrakt til dec 2024 - OB skal betale stort. Derudover er han 19 år, altså ligeså erfaren som Østrøm

                        Alfons Sampsted - Fast mand hos Bodø Glimt både i mestersskabssæsonen og i denne - Sker næppe, hvorfor skal han til OB, han har vundet mesterskab og spillet CL - Han sigter højere

                        Nicholas Mickelson har jeg selv kigget på, han er billig - men han er registeret som HB, men har han altså primært spillet det på norske ungdomslandshold ellers har han spillet VB - Desuden, hvis du kan lide Ryans skadeshistorik, så er NM lige noget for dig.- har allerede i alder af 22 haft 2 længerevarende skader (+3 måneder)

                        Julian Ryerson er også urealistisk - godt nok ikke fast mand - til første mand til at blive skiftet ind på et hold der spiller Bundesliga. Han kæmper med den alderende kaptajn om startpladsen på HB

                        der er sq ikke mange HB derude ..
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                        Venter man for længe, får man ingenting ...

                        Comment


                          Jeg var simpelthen nødt til at skrive af efter Hemmingsen her ... det er så vildt det han siger, undskyld men tænker at I fans også må kunne se det sjove i det :D.

                          "nej men det er jo sådan i de her transfervinduer her, der har man mulighed for og gerne skulle, hvis man gør noget, at forstærke holdet jo ... øøh og øhm ... det har vi jo et eller andet sted. historisk set, også gjort i OB ... øøøhm ... og hvis mulighederne er der, vi er jo stadigvæk, aah vi er måske til sidst i vinduet, men øøh, man ved jo aldrig i de her vinduer her og jeg synes også OB har vist, at man sagtens ku` finde på at gøre noget".

                          Totalt intetsigende ting, blandet med vrøvl, verdensklasse!
                          Last edited by Entusiastens; 09-08-2021, 23:14.
                          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                          Jeg er ikke fan.
                          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                            Jeg var simpelthen nødt til at skrive af efter Hemmingsen her ... det er så vildt det han siger, undskyld men tænker ajer fans også må kunne se det sjove i det :D.

                            "nej men det er jo sådan i de her transfervinduer her, der har man mulighed for og gerne skulle, hvis man gør noget, at forstærke holdet jo ... øøh og øhm ... det har vi jo et eller andet sted. historisk set, også gjort i OB ... øøøhm ... og hvis mulighederne er der, vi er jo stadigvæk, aah vi er måske til sidst i vinduet, men øøh, man ved jo aldrig i de her vinduer her og jeg synes også OB har vist, at man sagtens ku` finde på at gøre noget".

                            Totalt intetsigende ting, blandet med vrøvl, verdensklasse!
                            Det er lettere at forstå en fuld tandløs grønlænder med en promille på 4,47
                            Last edited by Magge; 10-08-2021, 05:24.
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              Selv de mest absurde gæster i Casper og Mandrilaftalen gav mere mening end Hemmingsen gør i en hvilken som helst stilling i fodboldfaget.

                              Den mand er denundenlyneme ikke vejen frem.
                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                                Selv de mest absurde gæster i Casper og Mandrilaftalen gav mere mening end Hemmingsen gør i en hvilken som helst stilling i fodboldfaget.

                                Den mand er denundenlyneme ikke vejen frem.
                                De ville have værdsat ham der, en fantastisk manuskriptforfatter!
                                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                                Jeg er ikke fan.
                                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                                Comment

                                Working...
                                X