Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

    Tror ikke vi skal være så helvedes bange for at der er særlig stor interesse for at købe Tver, han er absolut en god spiller men der findes rigelig spillere rundt omkring på hans niveau så med mindre han insisterer på at komme væk så tror jeg han bliver i OB for jeg tror ikke der er den vilde transfersum at hente for OB og derfor er OB heller ikke helvedes pissetrængende for at sælge.
    Nej, jeg tror heller ikke at det er fordi vi vil af med ham. Som jeg husker det så var det dog planen da han sigende sidst.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

      Nej, jeg tror heller ikke at det er fordi vi vil af med ham. Som jeg husker det så var det dog planen da han sigende sidst.
      Det tror jeg også var planen, men bla Corona har dæmpet købelysten rundt omkring så tror ganske enkelt ikke vi får et bud der vil gøre det interessant for os at sælge
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        Sander starter igen inde i Odds sejren på 3-2 og laver 1 assist. De er nu med i kampen om europæiske pladser. Spændende at se om de vil beholde ham

        Comment


          Det bliver ikke Desler der kommer til at forstærke os

          https://www.bt.dk/fodbold/bt-afsloer...il-toulouse-fc

          Mon ikke vi får lidt %`er i kassen?

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
            Jeg synes man skulle kigge på Daniel Anyembe fra Efb.

            Tidligere u-21 landsholdsspiller med god fart, 22 r gammel, højreback, kontaktudløb i 2022 og mon ikke han både gerne vil spille SL og væk fra galehuset.

            Og så tror jeg at det her er vinduet hvor Tverskov tager til udlandet.
            Så røg Daniel A til Viborg, enig i ham kunne vi godt have brugt.

            Comment


              https://m.bild.de/sport/fussball/fus...ildMobile.html

              Ifølge Bild er der forhandlinger med HSV om Oliver Christensen.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af StevenG Se indlæg
                https://m.bild.de/sport/fussball/fus...ildMobile.html

                Ifølge Bild er der forhandlinger med HSV om Oliver Christensen.
                Hvis der er hold i rygterne omkring prisen, lyder det vel som en udmærket pris, hvis jeg læser det rigtigt vil OB gerne have 3 mio euro, men HSV mener de kan få prisen ned på 2,5 mio euro, det kan vel næsten blive det andet største salg i klubben efter salget af Djiby Fall, som vel er det største..

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Justesen Se indlæg

                  Hvis der er hold i rygterne omkring prisen, lyder det vel som en udmærket pris, hvis jeg læser det rigtigt vil OB gerne have 3 mio euro, men HSV mener de kan få prisen ned på 2,5 mio euro, det kan vel næsten blive det andet største salg i klubben efter salget af Djiby Fall, som vel er det største..
                  Per P røg for 25 mill
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    Spændende med rygter - MEN - hvor seriøst skal man tage de rygter når Bild nævner at det er OCs stærke spil med fødderne, der har gjort ham interessant for HSV?

                    Det er jo lige præcis DETTE, som alle OB-fans har kritiseret ham for.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg
                      Spændende med rygter - MEN - hvor seriøst skal man tage de rygter når Bild nævner at det er OCs stærke spil med fødderne, der har gjort ham interessant for HSV?

                      Det er jo lige præcis DETTE, som alle OB-fans har kritiseret ham for.
                      Det var jo faktisk også det der var skudsmålet om ham da han kom op fra ungdomsrækkerne. Jeg synes faktisk han har bevist det seneste års tid, at hans afspil er blevet markant bedre, selv i pressede situationer.

                      Jeg vil dog både være bekymret for om vi har et forhandlingsteam, der kan få den bedste pris og hvor lang tid der vil gå før vi har en erstatning i samme kvalitet.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg

                        Det var jo faktisk også det der var skudsmålet om ham da han kom op fra ungdomsrækkerne. Jeg synes faktisk han har bevist det seneste års tid, at hans afspil er blevet markant bedre, selv i pressede situationer.

                        Jeg vil dog både være bekymret for om vi har et forhandlingsteam, der kan få den bedste pris og hvor lang tid der vil gå før vi har en erstatning i samme kvalitet.
                        Der skal vi vel forvente at Mande eller Bernard tager over og med en oprykning af talent .. så kan pengene bruges andetsteds …
                        måske Gryte retur .. han samler splinter i FCK …
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                        Venter man for længe, får man ingenting ...

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                          Der skal vi vel forvente at Mande eller Bernard tager over og med en oprykning af talent .. så kan pengene bruges andetsteds …
                          måske Gryte retur .. han samler splinter i FCK …

                          håber da de satser på Bernard…

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                            Der skal vi vel forvente at Mande eller Bernard tager over og med en oprykning af talent .. så kan pengene bruges andetsteds …
                            måske Gryte retur .. han samler splinter i FCK …
                            Oprindeligt indsendt af andreaslange Se indlæg


                            håber da de satser på Bernard…
                            Skal vi ikke bare kalde ham Bernat. Som han nu hedder

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Justesen Se indlæg

                              Hvis der er hold i rygterne omkring prisen, lyder det vel som en udmærket pris, hvis jeg læser det rigtigt vil OB gerne have 3 mio euro, men HSV mener de kan få prisen ned på 2,5 mio euro, det kan vel næsten blive det andet største salg i klubben efter salget af Djiby Fall, som vel er det største..
                              2,5-3 mill euro ville være et fantastisk salg og jeg håber inderligt for alle parter at det lykkedes. Syntes det ville være et super godt skifte for OC

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg



                                Skal vi ikke bare kalde ham Bernat. Som han nu hedder
                                Det kan vi sku da godt gøre.. :D

                                Comment

                                Working...
                                X