Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Lad os nu se om Sander ikke kommer tilbage efter end lejeophold her 1. August. Efter Hylles skade tænker jeg at man ikke vil forlænge hans lejeophold. Hvis de vil have ham må de købe ham. Men jokeren i det her er nok Lieder og hvad der sker med ham.
    Men sådan som han har set ud i opstarten er jeg mest tilhænger af at han bliver
    Jo selvf., Sander regner jeg ikke som rigtig tilgang idet det at han jo blot er udlejet fra OB. Jeg har altid godt kunne li' Lieder som spiller og måske viser det sig i år hvor vigtigt det er at være helt skadefri, have kontinuitet. og tillid fra trænerne. Sandsynligheden for at Mart brænder ligaen af er ikke store, men mindre kan også gøre det så jeg synes også han skal blive. Jeg kan sagtens se 8-12 mål i sæsonen fra hans side og det vi absolut være go'kendt.

    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
      Jo selvf., Sander regner jeg ikke som rigtig tilgang idet det at han jo blot er udlejet fra OB. Jeg har altid godt kunne li' Lieder som spiller og måske viser det sig i år hvor vigtigt det er at være helt skadefri, have kontinuitet. og tillid fra trænerne. Sandsynligheden for at Mart brænder ligaen af er ikke store, men mindre kan også gøre det så jeg synes også han skal blive. Jeg kan sagtens se 8-12 mål i sæsonen fra hans side og det vi absolut være go'kendt.
      Har lieder nogensinde scoret 12 mål i en sæson? Ikke i Danmark i hvert fald.?
      Jeg ser ham ikke umiddelbart som en angriber der scorer mange mål, men måske mere som en, hvis force er at skabe plads for andre.

      Selvfølgelig vil det være mega fedt hvis han pludselig scorer 10+ mål, men tvivler på det. Også selvom han har haft en god opstart og har det skarp ud.

      Min frygt er så også, at han fortrænger Fenger,fordi mart er etableret og får en højere løn.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

        Har lieder nogensinde scoret 12 mål i en sæson? Ikke i Danmark i hvert fald.?
        Jeg ser ham ikke umiddelbart som en angriber der scorer mange mål, men måske mere som en, hvis force er at skabe plads for andre.

        Selvfølgelig vil det være mega fedt hvis han pludselig scorer 10+ mål, men tvivler på det. Også selvom han har haft en god opstart og har det skarp ud.

        Min frygt er så også, at han fortrænger Fenger,fordi mart er etableret og får en højere løn.
        Det havde Uhre vel heller ikke før sidste sæson På et offensivt OB hold med flere spillere der har potentiale til at score synes jeg det er svært at undlade at nævne Lieder, som er hurtig nok og har en go' fysik samt et godt skud. Fenger har vel i opstarten lignet en kantspiller, men det er jo klart nok Alms beslutning, men han har jo købt ind på strategien med spilletid til akademispillerne så jeg er ikke specielt bekymret på Fengers vejne. Han arbejder så hårdt både offensivt og defensivt at han er mere end vanskelig at komme udenom. Frøkjærs placering som central offensiv spiller er jeg mere tvivlsom på holder i kamp med Jebali, men han skal nok også få sine kampe i sæsonen.


        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
          Det havde Uhre vel heller ikke før sidste sæson På et offensivt OB hold med flere spillere der har potentiale til at score synes jeg det er svært at undlade at nævne Lieder, som er hurtig nok og har en go' fysik samt et godt skud. Fenger har vel i opstarten lignet en kantspiller, men det er jo klart nok Alms beslutning, men han har jo købt ind på strategien med spilletid til akademispillerne så jeg er ikke specielt bekymret på Fengers vejne. Han arbejder så hårdt både offensivt og defensivt at han er mere end vanskelig at komme udenom. Frøkjærs placering som central offensiv spiller er jeg mere tvivlsom på holder i kamp med Jebali, men han skal nok også få sine kampe i sæsonen.

          I opstarten har det bestemt ikke lignet at man skal være bekymret for Fengers spilletid. Han er måske den spiller der bliver brugt mest tid på i 1:1 coaching og han er startet inde i stort set alle kampe. Så han skal nok få alle muligheder for at vise sig frem

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

            Har lieder nogensinde scoret 12 mål i en sæson? Ikke i Danmark i hvert fald.?
            Jeg ser ham ikke umiddelbart som en angriber der scorer mange mål, men måske mere som en, hvis force er at skabe plads for andre.

            Selvfølgelig vil det være mega fedt hvis han pludselig scorer 10+ mål, men tvivler på det. Også selvom han har haft en god opstart og har det skarp ud.

            Min frygt er så også, at han fortrænger Fenger,fordi mart er etableret og får en højere løn.
            Det er jo klart frygten at han tager spilletid fra vores offensivt talenter. Jeg tror dog ikke der hersker nogen tvivl om at Lieder er motiveret af at spille sig til en kontrakt tættere på sin kone. Andet ville simpelthen være mystisk. Derfor tror jeg også han fiser stille og roligt ud, hvis ikke det lykkedes og så skal Fenger nok vise sig bedre. Jeg tror desuden rent systemmæssigt at Lieder skal kæmpe med Kadrii om 9'eren. De to "kanter" tror jeg ikke på Lieder er i spil til. Det tror jeg simpelthen ikke der er nok disciplin i Lieder til han kan spille. Det er dog en anden snak, hvis vi skifter til diamanten med to angribere, her er Lieder nok mere giftig som det forlyder pt.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af kyhn Se indlæg
              Vi skal også huske på at transfer vinduet lukker sent. Mener at det først er efter 7 spillerunde det lukker, så der kan nå at ske meget inden...
              Jeps vi kan fx stå i en situation hvor vi allerede er sat ift de 21 point der er at spille om de første 7 runder…
              Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg

                Jeps vi kan fx stå i en situation hvor vi allerede er sat ift de 21 point der er at spille om de første 7 runder…
                Det bliver en vanvittig tæt superliga i år. Og vi kan vel ligge alt fra 4-10 efter 7 runder. Jeg har ikke den store tiltro til at vi henter noget der styrker truppen radikalt.
                De resultater vi skal jagte, skal findes inden for den trup vi har nu. Og det tror jeg bliver svært. Så det ligner noget 8-10 igen

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Det bliver en vanvittig tæt superliga i år. Og vi kan vel ligge alt fra 4-10 efter 7 runder. Jeg har ikke den store tiltro til at vi henter noget der styrker truppen radikalt.
                  De resultater vi skal jagte, skal findes inden for den trup vi har nu. Og det tror jeg bliver svært. Så det ligner noget 8-10 igen
                  Enig. Og det kan vi vel i så fald dårligt bebrejde A.A for. Han har overtaget en trup, der i lang tid ikke har præsteret. Og så er der sagt farvel til et par rutinerede spillere, uden at A.A tilsyneladende får lov til at erstatte disse med bedre. Den her nye strategi, kan meget hurtigt, komme til at bide OB i haserne.
                  OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

                    Enig. Og det kan vi vel i så fald dårligt bebrejde A.A for. Han har overtaget en trup, der i lang tid ikke har præsteret. Og så er der sagt farvel til et par rutinerede spillere, uden at A.A tilsyneladende får lov til at erstatte disse med bedre. Den her nye strategi, kan meget hurtigt, komme til at bide OB i haserne.
                    Syntes nu Enrico har sagt tydeligt at man ikke skal forvente mirakler fra day 1. Og det forventer jeg heller ikke.

                    Men så blåøjet som jeg er, tror jeg mere på fremtiden end længe. Jeg tror på deres strategi og at de ting de gør uden for banen er rigtige. Jeg tror på at inden for 3-5 år er OSE en overskudsgivende forretning der giver os større økonomiske muskler end længe set og at vi vil begynde at se handler der ikke har været muligt siden 2010.
                    Hvor langt alt dette så rækker i en liga hvor andre hold har flere og flere penge og dygtigere folk bag scenen end os. Tja. Det må fremtiden så vise

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      Det bliver en vanvittig tæt superliga i år. Og vi kan vel ligge alt fra 4-10 efter 7 runder. Jeg har ikke den store tiltro til at vi henter noget der styrker truppen radikalt.
                      De resultater vi skal jagte, skal findes inden for den trup vi har nu. Og det tror jeg bliver svært. Så det ligner noget 8-10 igen
                      Det bliver sandsynligvis helt som du siger ufatteligt tæt igen i denne sæson, men OB kan jo passende sørge for at lave flere point mod "de små" hold som Sdr.Jyske, VFF og SIF, selvom de to sidstnævnte ser bedre ud end Lyngby og ACH. Så bliver det jo også spændende at se hvordan RFC tackler at spille euro-bold samtidig med SL.

                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                        Det bliver sandsynligvis helt som du siger ufatteligt tæt igen i denne sæson, men OB kan jo passende sørge for at lave flere point mod "de små" hold som Sdr.Jyske, VFF og SIF, selvom de to sidstnævnte ser bedre ud end Lyngby og ACH. Så bliver det jo også spændende at se hvordan RFC tackler at spille euro-bold samtidig med SL.
                        Præcis. Jeg kan godt acceptere en sæson mere i nedrykningsspillet, hvis ikke der sker noget nævneværdigt på Transfermarkedet og at den spilletid Drachmann og Oli har fået erstattes af nogen af de unge. Derudover skal vi som du siger også få et større udbytte imod de hold som vi altså bør være bedre end. Vejle skal ikke have tre sejre ud af fire mulige, en nedrykker som Lyngby i sidste sæson må ikke slå os på hjemmebane. Kampe imod de modstandere skal vi bare have mere ud af, for så selvom vi fortsat har så store problemer imod de øvrige midterhold vi budgetmæssigt lægger tæt at vi må rode rundt i nedrykningsspillet, så skulle vi gerne have skaffet så mange point imoe rækkens dårligste at vi ikke kommer i nedrykningsfare, men kan bygge på imod sæsonen 22/23, hvor jeg synes vi kan begynde at forvente målsætningerne skal indfries.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                          Præcis. Jeg kan godt acceptere en sæson mere i nedrykningsspillet, hvis ikke der sker noget nævneværdigt på Transfermarkedet og at den spilletid Drachmann og Oli har fået erstattes af nogen af de unge. Derudover skal vi som du siger også få et større udbytte imod de hold som vi altså bør være bedre end. Vejle skal ikke have tre sejre ud af fire mulige, en nedrykker som Lyngby i sidste sæson må ikke slå os på hjemmebane. Kampe imod de modstandere skal vi bare have mere ud af, for så selvom vi fortsat har så store problemer imod de øvrige midterhold vi budgetmæssigt lægger tæt at vi må rode rundt i nedrykningsspillet, så skulle vi gerne have skaffet så mange point imoe rækkens dårligste at vi ikke kommer i nedrykningsfare, men kan bygge på imod sæsonen 22/23, hvor jeg synes vi kan begynde at forvente målsætningerne skal indfries.
                          Det kan jeg også sagtens acceptere, og så håbe at det slår igennem at vi har en stærk trænerpersonlighed som leder os på rette vej, og at der opstår et stærkt samarbejde med Wesström, MH og AA som kan gøre 2+2 til 5½

                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            Slå koldt vand i blodet.

                            OB er ikke dem der starter dominospillet, men dem der slår mønt på det. Når EM er endegyldigt ovre og spillerne er tilbage i deres klubber så begynder spillet.

                            OB har jo indirekte sagt at de ikke vil købe bredde, men formentlig kun styrke toppen. Jeg tror de afventer situationen i nogle af de andre klubber, derfor bliver dette vindue et tålmodigt vindue, den eneste position, hvor det brænder lidt er på HB.

                            Du kan altid styrke bredden, toppen tager længere tid.

                            Comment


                              Daniel Obbekjær er til prøvetræning i Hobro

                              https://nordjyske.dk/nyheder/sport/f...3-189be2d85c63

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg
                                Daniel Obbekjær er til prøvetræning i Hobro

                                https://nordjyske.dk/nyheder/sport/f...3-189be2d85c63
                                Håber det bedste for ham

                                Comment

                                Working...
                                X