Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

    midten trænger helt sikkert til en upgrade....men er prip det???

    Lad os håbe på en and eller en AAB signing, for håber da på ambitionsniveauet er bare en kende højere
    Det syntes jeg virkelig ikke han er. Har set næsten samtlige Horsens kampe i 2021 og han kan ikke flytte os nogen som helst steder

    Comment


      Jeg kan ikke tro på, at vores første sommersigning bliver en spiller til i hvert fald et par millioner, som spiller den samme position som ham der var vores store sommersigning sidste sommer, da han fik en 4-årig kontrakt til en kongeløn. Held og ulykke til Prip i AaB.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg
        Louka Prip præsenteres i OB eller AaB indenfor 24 timer.
        https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-interesse-ham

        Comment


          håber på Aalborg. Vi har rigeligt med hullahop spiller i Sabbi og til dels Frø

          Comment


            Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg
            Louka Prip præsenteres i OB eller AaB indenfor 24 timer.
            Jeg magter det ikke mere hvis han ender i Odense.. al den tomme snak.. Prip kommer ikke til at løfte os på nogen måde, han er ikke engang god nok til at være starter for os...
            Igen.. ligegyldigt fyld der kommer til at modarbejde strategien om spilletid til unge spillere.. suk

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

              Jeg magter det ikke mere hvis han ender i Odense.. al den tomme snak.. Prip kommer ikke til at løfte os på nogen måde, han er ikke engang god nok til at være starter for os...
              Igen.. ligegyldigt fyld der kommer til at modarbejde strategien om spilletid til unge spillere.. suk
              ACH-profil bekræfter AaB-snak: Rigtig fed klub (bold.dk) Krydser fingre for at der kommer mere ud af det frieri.
              OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

                ACH-profil bekræfter AaB-snak: Rigtig fed klub (bold.dk) Krydser fingre for at der kommer mere ud af det frieri.
                Med de her udtalelser af Prip bliver helt roligt. Så skulle han ikke være et emne i OB.
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                  Med de her udtalelser af Prip bliver helt roligt. Så skulle han ikke være et emne i OB.
                  jeg håber så at det ikke er verdens ældste forhandlingstrick. Det er før set, at en spiller melder om flere interesser

                  Comment


                    Men at hylde og rise AaB på den måde imat komme til OB? Det bliver svært at formidle.
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      Jeg forstår slet ikke den snak om en HB. Vi står vel ret beset i en ret god situation med Ryan, som på sit topniveau er fremragende og på sit bundniveau stadig er solid i defensiven. Som back-up er Robin klar og selvom han ret beset ikke har spillet mere end én rigtig god kamp, og han nok er bedre på def midt eller centralt i forsvaret, kan han med Ryans skader få en del spilletid.

                      Upsiden med Ryan kan være er at han efter en lang pause rammer niveauet og undgår skader. Worst case er at Ryan spiller solidt i halvdelen af kampene og resten får Robin vigtig spilletid i. Med AJA som back-up.

                      Jeg synes ikke vi skal bruge ressourcer på endnu en potentiel HB ind i truppen. Så skal vi i hvert fald sælge Ryan og/eller AJA.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Jonss Se indlæg
                        Jeg forstår slet ikke den snak om en HB. Vi står vel ret beset i en ret god situation med Ryan, som på sit topniveau er fremragende og på sit bundniveau stadig er solid i defensiven. Som back-up er Robin klar og selvom han ret beset ikke har spillet mere end én rigtig god kamp, og han nok er bedre på def midt eller centralt i forsvaret, kan han med Ryans skader få en del spilletid.

                        Upsiden med Ryan kan være er at han efter en lang pause rammer niveauet og undgår skader. Worst case er at Ryan spiller solidt i halvdelen af kampene og resten får Robin vigtig spilletid i. Med AJA som back-up.

                        Jeg synes ikke vi skal bruge ressourcer på endnu en potentiel HB ind i truppen. Så skal vi i hvert fald sælge Ryan og/eller AJA.
                        Enig, jeg forstår heller ikke helt hvorfor HB bliver kørt op som en position hvor det er afgørende at vi forstærker os. En solid og holdbar langtidsløsning på højre back vil naturligvis være fint med Ryans skades historik og kontraktlængde in mente, ligesom det generelt vil være dejligt hvis vi begynder at udvise rettidig omhu og henter erstatningerne i god tid med mulighed for at køre dem i stilling. Det sagt ser jeg andre positioner hvor det er langt mere presserende at vi forstærker os end HB, og hvis man skal prioritere ud fra et begrænset økonomisk rådighedsbeløb håber jeg at man fokusere på at finde en kvalitetsspiller til midtbanen.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Jonss Se indlæg
                          Jeg forstår slet ikke den snak om en HB. Vi står vel ret beset i en ret god situation med Ryan, som på sit topniveau er fremragende og på sit bundniveau stadig er solid i defensiven. Som back-up er Robin klar og selvom han ret beset ikke har spillet mere end én rigtig god kamp, og han nok er bedre på def midt eller centralt i forsvaret, kan han med Ryans skader få en del spilletid.

                          Upsiden med Ryan kan være er at han efter en lang pause rammer niveauet og undgår skader. Worst case er at Ryan spiller solidt i halvdelen af kampene og resten får Robin vigtig spilletid i. Med AJA som back-up.

                          Jeg synes ikke vi skal bruge ressourcer på endnu en potentiel HB ind i truppen. Så skal vi i hvert fald sælge Ryan og/eller AJA.
                          Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

                          Enig, jeg forstår heller ikke helt hvorfor HB bliver kørt op som en position hvor det er afgørende at vi forstærker os. En solid og holdbar langtidsløsning på højre back vil naturligvis være fint med Ryans skades historik og kontraktlængde in mente, ligesom det generelt vil være dejligt hvis vi begynder at udvise rettidig omhu og henter erstatningerne i god tid med mulighed for at køre dem i stilling. Det sagt ser jeg andre positioner hvor det er langt mere presserende at vi forstærker os end HB, og hvis man skal prioritere ud fra et begrænset økonomisk rådighedsbeløb håber jeg at man fokusere på at finde en kvalitetsspiller til midtbanen.
                          Og jeg forstår slet ikke at i ikke kan se at det måske er vores klart svageste position på banen pt og når man som os jagter de små marginaler så er det da soleklart et sted at opgradere sig. Prøv at se Sønderjyske efter Bah rejste… Se FCK efter Ankersen kom tilbage.. Se i Aab hvor meget point givende der kommer fra Ahlmanns side og hvor lidt der kommer fra deres højreside ift…
                          Jeg vil våge den påstand at hvis du fandt en kvalitetsspiller til højreback som kunne holde til 30+ kampe på højt niveau og beholdt nuværende trup ville vi spille meget bedre fodbold og være rigtig tæt på Top 6. Alle kan jo godt lure der ikke kommer meget fra højre og lukker mere sammen centralt hvor vi er bedst.

                          Selvfølgelig er en central midtbanespiller vigtig men det burde altså være muligt at hente 2 spillere i et vindue hvor vi nok siger farvel til Oli Lund,Drachmann,Lieder,Sveinn og måske sælger en enkelt. Der er rigeligt lønkroner til de 2 positioner.

                          Østrøm kan sagtens være vikar og skal selvfølgelig have kampe. Men vi skal da ikke undgå at forstærke en åbenlys position fordi vi har et talent vi gerne vil give spilletid ude af position. Det er uambitiøst.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg



                            Og jeg forstår slet ikke at i ikke kan se at det måske er vores klart svageste position på banen pt og når man som os jagter de små marginaler så er det da soleklart et sted at opgradere sig. Prøv at se Sønderjyske efter Bah rejste… Se FCK efter Ankersen kom tilbage.. Se i Aab hvor meget point givende der kommer fra Ahlmanns side og hvor lidt der kommer fra deres højreside ift…
                            Jeg vil våge den påstand at hvis du fandt en kvalitetsspiller til højreback som kunne holde til 30+ kampe på højt niveau og beholdt nuværende trup ville vi spille meget bedre fodbold og være rigtig tæt på Top 6. Alle kan jo godt lure der ikke kommer meget fra højre og lukker mere sammen centralt hvor vi er bedst.

                            Selvfølgelig er en central midtbanespiller vigtig men det burde altså være muligt at hente 2 spillere i et vindue hvor vi nok siger farvel til Oli Lund,Drachmann,Lieder,Sveinn og måske sælger en enkelt. Der er rigeligt lønkroner til de 2 positioner.

                            Østrøm kan sagtens være vikar og skal selvfølgelig have kampe. Men vi skal da ikke undgå at forstærke en åbenlys position fordi vi har et talent vi gerne vil give spilletid ude af position. Det er uambitiøst.
                            Jeg må også tilslutte mig at jeg glæder mig vildt over, hvis der er hold i rygterne om at en ny hb har førsteprioritet.
                            Jeg synes jo på den ene side det er fantastisk at en spiller som Østrøm får spilletid, men på den anden side er det bare for ringe at man må hente en skolet midtstopper/Def midt op fra akademiet til at vikariere for en spiller, som oveni købet har en gigantisk skadeshistorik. Det er virkelig langt fra noget som giver anelser om top 6-ambitioner.
                            Nu har OB så proklameret at de vil spille dynamisk og fremadrettet. Det vil klinge hult at gøre det med en midtstopper på højre back. Han må overtage tjansen som polyvant reserve, hvis vi virkelig får skader og ellers tage kampen om midtstopperpladserne. Vi skal have minimum et supplement til ryan og gerne en som har kvliatet til at tage kampen op til en plads i start-11'eren. Den HB skal være dynamisk og fremadrettet, for det står i strategien og jeg kan i hvert fald sagtens se vi savner det. I bund og grund skal vi også have en ny VB, da Jørgen ligeledes tiltrækker sig mange skader.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg



                              Og jeg forstår slet ikke at i ikke kan se at det måske er vores klart svageste position på banen pt og når man som os jagter de små marginaler så er det da soleklart et sted at opgradere sig. Prøv at se Sønderjyske efter Bah rejste… Se FCK efter Ankersen kom tilbage.. Se i Aab hvor meget point givende der kommer fra Ahlmanns side og hvor lidt der kommer fra deres højreside ift…
                              Jeg vil våge den påstand at hvis du fandt en kvalitetsspiller til højreback som kunne holde til 30+ kampe på højt niveau og beholdt nuværende trup ville vi spille meget bedre fodbold og være rigtig tæt på Top 6. Alle kan jo godt lure der ikke kommer meget fra højre og lukker mere sammen centralt hvor vi er bedst.

                              Selvfølgelig er en central midtbanespiller vigtig men det burde altså være muligt at hente 2 spillere i et vindue hvor vi nok siger farvel til Oli Lund,Drachmann,Lieder,Sveinn og måske sælger en enkelt. Der er rigeligt lønkroner til de 2 positioner.

                              Østrøm kan sagtens være vikar og skal selvfølgelig have kampe. Men vi skal da ikke undgå at forstærke en åbenlys position fordi vi har et talent vi gerne vil give spilletid ude af position. Det er uambitiøst.
                              Ahlmann er god, men jeg vil påpege at 2020/2021 sæsonen er hans bedste nogensinde! 50% af hans superligamål er scoret i denne sæson og det samme gælder 20% af hans assists, hans højeste nogensinde. Så ja han er god, men det er primært i år at han har været pointgivende.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg

                                Ahlmann er god, men jeg vil påpege at 2020/2021 sæsonen er hans bedste nogensinde! 50% af hans superligamål er scoret i denne sæson og det samme gælder 20% af hans assists, hans højeste nogensinde. Så ja han er god, men det er primært i år at han har været pointgivende.
                                Jeg har altid haft et godt øje til ham.
                                Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                                OB - engang var vi gode

                                Comment

                                Working...
                                X