Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2021
Collapse
X
-
Men det vil sige at på hele Fyn findes der ikke en 15-20 årig der vil kunne gøre sig i Suppen …. Depri …"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Altså vi har jo Robin Østrøm der vil kunne gøre sig gældende hvis det er. Tror bare ikke det er meningen på den lange bane"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Enig … men alligevel meget at der ikke findes bare en enkelt hb på hele Fyn indenfor 5 år sigte .. AJA kan jo også bruges ..
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Enig … men alligevel meget at der ikke findes bare en enkelt hb på hele Fyn indenfor 5 år sigte .. AJA kan jo også bruges ..
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Aner ikke hvem det er. Men umiddelbart mangler vi jo kun en fodbolddirektør
https://www.herningfolkeblad.dk/arti...-b2b7de8338e0/
Comment
-
Ikke mange (hvis nogen) rygter i øjeblikket.... kan da ikke passe at EM skal være overstået før der sker noget
Ved godt, at jeg nok overfortolker lidt i disse tider, men satser vi på Steinn siden han er nævnt i nyheden "Striber i aktion for landshold" ?
Troede reelt, at han var stoppet efter sidste spillerunde, hvis Spezia satser på ham, så han kan være med i deres optaktsprogram.Last edited by Online; 07-06-2021, 14:42.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlægIkke mange (hvis nogen) rygter i øjeblikket.... kan da ikke passe at EM skal være overstået før der sker noget
Ved godt, at jeg nok overfortolker lidt i disse tider, men satser vi på Steinn siden han er nævnt i nyheden "Striber i aktion for landshold" ?
Troede reelt, at han var stoppet efter sidste spillerunde, hvis Spezia satser på ham, så han kan være med i deres optaktsprogram.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlægIkke mange (hvis nogen) rygter i øjeblikket.... kan da ikke passe at EM skal være overstået før der sker noget
Troede reelt, at han var stoppet efter sidste spillerunde, hvis Spezia satser på ham, så han kan være med i deres optaktsprogram.
Comment
-
- Likes 1
Comment
Comment