Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Jeg orker ikke at finde svaret i en eller anden tråd, men ved en af jer om Bjørn W. får frie hænder eller er underlagt det sportslige udvalg. Med andre ord om det ser lysere ud fremover?

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Fergi Se indlæg
      Jeg orker ikke at finde svaret i en eller anden tråd, men ved en af jer om Bjørn W. får frie hænder eller er underlagt det sportslige udvalg. Med andre ord om det ser lysere ud fremover?
      Det er nok det tætteste vi kommer på frie hænder i OB med Thorborg ved roret. Tænker han får et lønbudget han 100% råder over. Men det bliver nok interessant når han kommer til det sportslige udvalg og vil have 5 mill til en ny forsvarsspiller

      Comment


        Okay tak for svar, håber at de har forventningsafstemt, ellers er han måske hurtigt væk igen.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Fergi Se indlæg
          Okay tak for svar, håber at de har forventningsafstemt, ellers er han måske hurtigt væk igen.
          Det tror jeg de har. Spørgsmålet er om de overholder det når store beslutninger skal tages. Det han har bygget op i Sverige ser ihverfald bæredygtigt ud.

          Men det bliver spændende at se om han får lidt økonomisk råderum. For de 250.000kr at Hemmingsen brugte i vinduet er ihverfald et tydeligt tegn på at han er fjernet fra det strategiske og opbyggende arbejde der nu begynder i 2026 strategien. Han bliver linket mellem BW og hvad der sker på banen. En der kommer til at lave noget fodarbejde og aflaste BW i forskellige opgaver.
          For sportslige beslutninger kommer han ikke længere til at tage. Vi kan så også bare håbe man fjerner ham fra spotlyset

          Comment


            Det hjalp lidt på humøret så er der kun tilbage at håbe

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Fergi Se indlæg
              Det hjalp lidt på humøret så er der kun tilbage at håbe
              Det er jo bare min personlige vurdering. Og så må vi se hvad udgangspunktet bliver for ham.
              Et hold omkring Top 6 eller et der er endt i et drabligt nedryknings ræs

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Thomas Graversen mener at OB havde det dårligste transfervindue i superligaen

                https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...t-u17-spillere

                Jeg synes, at Michael Hemmingsen har handlet for lidt. Det er Superliga-klub, der skal nyt ind. De har fået penge for Oliver Christensen, men jeg synes, at hver gang han (Hemmingsen, red) har været på skærmen, har han haft en lang snak med sig selv om, at "vi skal nok", og "vi skal derhen", men i sidste ende skete der ingenting i OB, siger Gravesen.
                Morten Bruun og Flemming Poulsen er enig med Graversen. OB havde det dårligste transfervindue i superligaen

                https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...vaerste-vindue

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Morten Bruun og Flemming Poulsen er enig med Graversen. OB havde det dårligste transfervindue i superligaen

                  https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...vaerste-vindue
                  For tiende år i træk

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Morten Bruun og Flemming Poulsen er enig med Graversen. OB havde det dårligste transfervindue i superligaen

                    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...vaerste-vindue
                    Mon se så revurderer efter at have set HCB?
                    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                    Venter man for længe, får man ingenting ...

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                      Mon se så revurderer efter at have set HCB?
                      Synes det er nogen billige point Flemming og Morten tager hjem. Det er okay at satse på HC og egen ungdom. Vi kunne godt have brugt 1 eller 2 klasse tilgange, når vi nu fik penge for Oliver, men vi balancerer forhåbentlig på kanten af top 6 med det vi har. Vi skal ikke panik hente, men en super venstrekant eller en super def. midt, jo dehhh kan da bruges.

                      Edit: Jeg synes bestemt heller ikke vores vindue har været fantastisk.
                      Last edited by Polle; 14-09-2021, 10:54.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg

                        Synes det er nogen billige point Flemming og Morten tager hjem. Det er okay at satse på HC og egen ungdom. Vi kunne godt have brugt 1 eller 2 klasse tilgange, når vi nu fik penge for Oliver, men vi balancerer forhåbentlig på kanten af top 6 med det vi har. Vi skal ikke panik hente, men en super venstrekant eller en super def. midt, jo dehhh kan da bruges.

                        Edit: Jeg synes bestemt heller ikke vores vindue har været fantastisk.
                        Helt enig. Jeg tror sagtens det kan forsvares at kalde OBs vindue for det dårligste i ligaen, men at Bruun - som jeg ellers normalvis synes er ganske saglig - begrunder det med, at han havde forventet, vi ville hente Grytebust, virker godt nok lidt mærkeligt. Dels fordi det hele tiden var udmeldingen, at OC ville blive erstattet internt, hvis han blev solgt, og dels fordi OC netop er blevet så stort et salgsobjekt og en profil, fordi han fik tilliden i en situation meget lig Bernats nuværende.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                          For tiende år i træk
                          På kontinuitetens vegne...
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                            Helt enig. Jeg tror sagtens det kan forsvares at kalde OBs vindue for det dårligste i ligaen, men at Bruun - som jeg ellers normalvis synes er ganske saglig - begrunder det med, at han havde forventet, vi ville hente Grytebust, virker godt nok lidt mærkeligt. Dels fordi det hele tiden var udmeldingen, at OC ville blive erstattet internt, hvis han blev solgt, og dels fordi OC netop er blevet så stort et salgsobjekt og en profil, fordi han fik tilliden i en situation meget lig Bernats nuværende.


                            Lige mine tanker, bort set fra at jeg plejer at være uening med Morten Bruun

                            OB er kendt for evnen til at uddanne dygtige målmænd, det giver slet ikke mening at købe gryte tilbage i en situation hvor klubben er godt dækket ind af egne talenter, både OB og Gryte skal videre

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              Morten Bruun og Flemming Poulsen er enig med Graversen. OB havde det dårligste transfervindue i superligaen

                              https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...vaerste-vindue
                              "Eksperter" uden nogen form for indsigt i OB. Ind ad det ene øre og ud ad det andet.

                              Vidst så har OBs vindue da været forfærdelig kedeligt. Og kommunikationen om det endnu værre.

                              Men hvad var alternativet? I mine øjne var det at hente mere ligegyldigt pladder ind. DET havde været endnu værre. Så havde jeg sgu taget en pause.

                              Hvis man kunne køre fm manager stilen og afskibbe det lige gyldige fyld i truppen, og erstatte med enkelte virkelige profiler, så havde det selvfølgelig været at foretrække. Men sådan er virkeligheden ikke. Og hvem i det nuværende set-up skulle dog kunne finde nogle rigtige profiler?

                              Så vi er grå mus indtil videre. De kommende vinduer vil så vise om strategien denne gang bliver overholdt.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Morten Bruun og Flemming Poulsen er enig med Graversen. OB havde det dårligste transfervindue i superligaen

                                https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...vaerste-vindue
                                Nu skal jeg ikke forsvare MH eller hans måde at udtale sig i pressen, men hvis vi ser bort fra MH, så tror jeg faktisk at vinduet har været præcis som man ønskede det. Man har solgt OC, købt ind der hvor man selv mener man manglede kvalitet (som forhåbentligt ikke går itu). Hvis man har det værste vindue fordi man ikke har brugt penge, så skulle man måske kigge på FCN, de har jo også solgt og vel ikke hentet nævneværdigt ind?

                                Vi og pressen skal måske vænne os til at det også bliver sådan fremover? Medmindre at man afventer Bjørns ankomst og faglighed? Ingen ved det og alle vil vide det (Vi mangler noget kommunikation fra klubben om dette eller gør vi?)

                                Jeg håbede da også på at vi havde hentet en defensiv midt med noget pondus, men jeg synes egentlig at Aron og JJ gør det godt pt

                                Comment

                                Working...
                                X