Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

    ? ? ?
    Han hedder Sveinn

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      ……
      Åååhhh.... beklager, jeg er vist stadigvæk ramt af weekendens hygge

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

        Åååhhh.... beklager, jeg er vist stadigvæk ramt af weekendens hygge

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
          Ikke mange (hvis nogen) rygter i øjeblikket.... kan da ikke passe at EM skal være overstået før der sker noget


          Ved godt, at jeg nok overfortolker lidt i disse tider, men satser vi på Steinn siden han er nævnt i nyheden "Striber i aktion for landshold" ?

          Troede reelt, at han var stoppet efter sidste spillerunde, hvis Spezia satser på ham, så han kan være med i deres optaktsprogram.
          Der er vel stadig kontrakt til 30.06 ..

          EM starter nok de store transfers og så løber det nedad …

          Men forklaringen på at vandrørene er trænet i Ådalen er vist pga sportsudvalget .. det er reelt kun en lille skare mennesker der er inde over transfers indtil de stort set er på plads ..
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

          Venter man for længe, får man ingenting ...

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
            Ikke mange (hvis nogen) rygter i øjeblikket.... kan da ikke passe at EM skal være overstået før der sker noget


            Ved godt, at jeg nok overfortolker lidt i disse tider, men satser vi på Steinn siden han er nævnt i nyheden "Striber i aktion for landshold" ?

            Troede reelt, at han var stoppet efter sidste spillerunde, hvis Spezia satser på ham, så han kan være med i deres optaktsprogram.
            Tror OB er ikke uinteresseret i at skrive med Gudjohnsen ellers havde man allerede sagt farvel. Men de går sikker ikke all in så gætter man blev hidtil ikke enig om konditionerne eller rollen Sveinn ville få i truppen - han ville vel om stå bagerst i angriberhierarkiet i OBs offensive og måske Sveinn håber at finde noget med mere udsigt på spilletid for ham. Måske er der også spørgsmålet om Fengers fremtid i OB med kun ét år tilbage på kontrakt som spiller med ind. De duer ja begge som 9er og er ikke helt forskellige typer så måske man afventer derfor.
            Er helt med at vi ikke smider alt for mange lønkroner om at tilknytte Gudjohnsen til klubben i de næste år men vi havde god tid at lære ham kende, så hvis de ser potentialet i ham og kan skrive en økonomisk fornuftigt kontrakt så helt o.k..
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              Aner ikke hvem det er. Men umiddelbart mangler vi jo kun en fodbolddirektør
              ... og FCN ansætter Sam Feringa fra Heerenveen

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                ... og FCN ansætter Sam Feringa fra Heerenveen
                En man bør kende?

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  En man bør kende?
                  Både og... mere en kommentar til, at vi har en deltidsansat studerende, hvor andre har / får folk med erfaring og ser ud til mere at satse helhjertet på datadelen.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                    Både og... mere en kommentar til, at vi har en deltidsansat studerende, hvor andre har / får folk med erfaring og ser ud til mere at satse helhjertet på datadelen.
                    Ja umiddelbart halter det lidt på det område. Jeg tænker at en fodbold direktør nok skal påpege det overfor en bestyrelse hvis han anser det som nødvendigt..
                    Glæder mig helt vidt til at se hvem det bliver.

                    Måske hiver de Jesper Hansen op af hatten igen

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      Ja umiddelbart halter det lidt på det område. Jeg tænker at en fodbold direktør nok skal påpege det overfor en bestyrelse hvis han anser det som nødvendigt..
                      Glæder mig helt vidt til at se hvem det bliver.

                      Måske hiver de Jesper Hansen op af hatten igen
                      Den der med Jesper Hansen, har også strejfet mig. Men jeg tør ikke sige tanken højt. Han et vel i de flestes optik, indbegrebet af at bruge pengene forkert.
                      OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

                        Den der med Jesper Hansen, har også strejfet mig. Men jeg tør ikke sige tanken højt. Han et vel i de flestes optik, indbegrebet af at bruge pengene forkert.
                        Jesper Hansen tror jeg ikke. Håber det selvsagt heller ikke. Selvom han fik sat nogle ting i søen, omrking faciliteter, som han måske ikke har fået kredit for.
                        Men det er off topic.

                        Tror heller ikke på Troels. Ved ikke rigtig om jeg håber det bliver ham.

                        Jeg håber bare ikke der går 1,5 år eller sådan noget, før vi ser en mand på den post. Men så vidt jeg ved, nævnte Enrico ingen deadline, så der kan jo godt gå en rum tid.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                          Jesper Hansen tror jeg ikke. Håber det selvsagt heller ikke. Selvom han fik sat nogle ting i søen, omrking faciliteter, som han måske ikke har fået kredit for.
                          Men det er off topic.

                          Tror heller ikke på Troels. Ved ikke rigtig om jeg håber det bliver ham.

                          Jeg håber bare ikke der går 1,5 år eller sådan noget, før vi ser en mand på den post. Men så vidt jeg ved, nævnte Enrico ingen deadline, så der kan jo godt gå en rum tid.
                          Så vidt jeg husker sagde Enrico at han håbede på de havde ansat en direktør inden han gik på sommeferie. Så jeg forventer noget inden for 2-3 uger

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                            Jesper Hansen tror jeg ikke. Håber det selvsagt heller ikke. Selvom han fik sat nogle ting i søen, omrking faciliteter, som han måske ikke har fået kredit for.
                            Men det er off topic.

                            Tror heller ikke på Troels. Ved ikke rigtig om jeg håber det bliver ham.

                            Jeg håber bare ikke der går 1,5 år eller sådan noget, før vi ser en mand på den post. Men så vidt jeg ved, nævnte Enrico ingen deadline, så der kan jo godt gå en rum tid.
                            Enrico går på ferie 2. juli og forventer at det er på plads inden da … jfr. podcast..
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                            Venter man for længe, får man ingenting ...

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

                              Den der med Jesper Hansen, har også strejfet mig. Men jeg tør ikke sige tanken højt. Han et vel i de flestes optik, indbegrebet af at bruge pengene forkert.
                              Han virker ihverfald ikke på mig som en udvikler og i sø sætter. Mere en organisator og tilpasser. Men han har en høj stjerne i Ådalen og hvis han meldte sig under fanen igen tror jeg seriøst de ville overveje det. Jeg ser gerne TB

                              Men i bund og grund har de måske allerede den bedste mand ansat i koncernen. Nemlig Enrico selv

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Han virker ihverfald ikke på mig som en udvikler og i sø sætter. Mere en organisator og tilpasser. Men han har en høj stjerne i Ådalen og hvis han meldte sig under fanen igen tror jeg seriøst de ville overveje det. Jeg ser gerne TB

                                Men i bund og grund har de måske allerede den bedste mand ansat i koncernen. Nemlig Enrico selv
                                Jesper Hansen igen? Tror det er udelukket. Det blev ja helt klart kommunikeret dertid at der bruges en sportdirektør med andre evner end JHs om at videreudvikle klubben. Og man hørte dertid også at Enrico ville være alt andet end begejstret om JH. Og Troels Bech er sikker en flink fyr og har et godt navn i OB og kunne sikker bidrage med meget. Men ville preferere en kandidat som kommer ikke fra den velkendte danske andedam. Tror det ville være bedst med en kandidat udefra med friske ideer og erfaringer fra andre ligaer.
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X