Oprindeligt indsendt af Justesen
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2021
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Det ser det (desværre) ud til.... de har oprustet markant økonomisk i år !
Vi har vidst også oprustet det samlede budget med 10 mill. Det kan bare ikke ses i SL truppen
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Med agenter og sign on fees ect er vi nok over 25 mill. Ser godt nok frem til at finde ud af om deres projekt er bæredygtigt
I forhold til trupperne i første spillerunde havde OB 3 spillere til at starte inde, som havde fået fuldtidskontrakt inden for de sidste 5 sæsoner nemlig OC, Fenger, Ôstrøm. AGF havde 2. og både OB og AGF havde 2 yderligere på bænken.
Så om AGFs projekt er bæredygtigt afhænger vel i højre grad om de formår at ramme rigtigt når de henter spillere, der slå i gennem, hvor OB måske bygger det mere på egenudviklet talenter, som jeg tænker er mere bæredygtigt
Comment
-
Og så bruger de markant flere penge på deres akademi også. Man kan kun misunde dem(og håbe lortet brænder sammen)
Vi har vidst også oprustet det samlede budget med 10 mill. Det kan bare ikke ses i SL truppen
Comment
-
Ja det gør de. Men det er også først nu de rigtig bruger penge som jeg hører det. Så lad os se om et par år
Comment
-
Apropos sponsorer er der så nogen der ved hvorfor robot virksomhederne ikke er sponsorer? Jeg kan ikke finde dem inde på hjemmesiden.
Virker som et oplagt match når nu Odense gerne vil brande sig selv som robot by, nummer et, det må være et job for Odense Kommune.
De kan få en robot maskot: rOBert rOBot.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Justesen Se indlæg
Okay, så har du nok ret i at det udligner sig mere, så kan man bare håbe at FCM kigger mere mod Århus end Fyn når de skal finde de talenter. :)
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlægApropos sponsorer er der så nogen der ved hvorfor robot virksomhederne ikke er sponsorer? Jeg kan ikke finde dem inde på hjemmesiden.
Virker som et oplagt match når nu Odense gerne vil brande sig selv som robot by, nummer et, det må være et job for Odense Kommune.
De kan få en robot maskot: rOBert rOBot.
- Likes 1
Comment
-
Der er sgu krig om talenterne. Det gjorde rigtig ondt da vi mistede 2 af de bedste fra U15 tidligere på året til FCK. Men kan vi bare holde 99% af de fynske talenter på øen skal der nok komme nogle gode igennem snart
- Likes 1
Comment
-
Der er sgu krig om talenterne. Det gjorde rigtig ondt da vi mistede 2 af de bedste fra U15 tidligere på året til FCK. Men kan vi bare holde 99% af de fynske talenter på øen skal der nok komme nogle gode igennem snart817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
Comment