Oprindeligt indsendt af Superior
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2021
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
Ja, det hele ramlede sammen i Herning da JT ikke kunne spille..........
Men det er så også det sted vi har mest talent på vej så det er nok heller ikke her vi ser forstækninger. Jeg føler bare at hvis havde en klassespiller ved siden af Tverskov kunne det blive rigtig godt.
En Kolinger i VB var stærkt medvirkende til at de blev oppe. BIF var aldrig blevet mestre uden Marxsø. Randers var ikke nået Top 6 uden Marxen osv osv
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Justesen Se indlægJeg tror ikke at man skal være nervøs for JT skifter i det her transfervindue, han er først kampklar om 2-3 uger og når han kommer tilbage er han ikke i form, så mon ikke han tidligst skifter til vinter, alt efter hvordan han spiller i efteråret .
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg
Uenig i dit bud og jeg HAR stor tiltro til den nye ledelse, at når, og HVIS, der skal udskiftes, bliver det med fuld kompetente erstatninger, og ikke nedværdigende eksempler fra Fåborg, som du beskriver...!
Så kører vi sæsonen ud og så tager vi statsne fra hvem vi nu har erstattet Tverskov med og holder dem op mod JT stats.
Hvis de tal er lige gode, så skal jeg nok æde mine ord, det vil jeg gerne love.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Justesen Se indlægMan kunne jo håbe på at Brøndby holdte sig til sin strategi denne gang, og ikke ville give en transfersum for en spiller over 28 som JT er..
Jeg er nok bare så bange for at miste JT at jeg ser spøgelser alle vegne
Comment
-
Jeg tror så også at vi banker dem på talentudviklingen.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
Vidste jeg faktisk ikke. Så er han nok ikke aktuel for dem. Man kan bare drage en del paralleller mellem dem som type, og når nu de tidligere har vist interesse, så fandt jeg det lige så nærliggende.
Jeg er nok bare så bange for at miste JT at jeg ser spøgelser alle vegne
Comment
-
Det gjorde det heldigvis ikke. Men hvis vi skal være helt ærlige er det centrale forsvar måske noget af det nemmeste sted at forstærke holdet. I min verden er det kun Tverskov der har lidt klasse. KL imponerer mig ikke.
Men det er så også det sted vi har mest talent på vej så det er nok heller ikke her vi ser forstækninger. Jeg føler bare at hvis havde en klassespiller ved siden af Tverskov kunne det blive rigtig godt.
En Kolinger i VB var stærkt medvirkende til at de blev oppe. BIF var aldrig blevet mestre uden Marxsø. Randers var ikke nået Top 6 uden Marxen osv osv
Centralforsvaret og en ordentlig 6'er det kommer man langt med.
Bare se Danmark til EM.
Comment
Comment