Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Bambiinsel Se indlæg
    Mærkelig sag med Sander. Men mon ikke OB har forsøgt (og lykkedes med?) at få bedre vilkår i lejeaftalen.
    Tror mere man har forsøgt til det sidste at få ham solgt i stedet. Og det kan man åbenbart ikke

    Leave a comment:


  • Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

    Altså, de der endeløse link-delinger, uden kommentarer...
    kunne du ikke knytte et par linjer om din pointe. Tror de fleste herinde er bekendt med både bold og tipsbladet. Især en dag som i dag.

    Just saying
    Fair nok .. det var bare en staus på OB i forhold til andre klubber .. ikke at det ikke er tydeligt at OB er knapt så aktive i dette vindue ..

    Leave a comment:


  • Bambiinsel
    replied
    Mærkelig sag med Sander. Men mon ikke OB har forsøgt (og lykkedes med?) at få bedre vilkår i lejeaftalen.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Sander Svendsen bliver i det norske da lejeaftalen er forlænget
    Trist man ikke kan få ham afsat permanent

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Sander Svendsen fortsætter på udleje i Odds til 31.12..

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Sander Svendsen bliver i det norske da lejeaftalen er forlænget

    Leave a comment:


  • Lennon
    replied
    Altså, de der endeløse link-delinger, uden kommentarer...
    kunne du ikke knytte et par linjer om din pointe. Tror de fleste herinde er bekendt med både bold og tipsbladet. Især en dag som i dag.

    Just saying

    Leave a comment:


  • Plum
    replied
    https://mobil.bold.dk/transfers/superligaen/

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superliga/overblik-superligaens-sommertransfers-2021

    Leave a comment:


  • Lennon
    replied
    Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg

    Jeg ved godt det måske er min romantiske forestilling omkring hvem CE er som person, der spiller mig et puds, men jeg tror simpelthen ikke på at han vil kommer til at optræde for andre danske klubber end OB!
    Der er ikke mange af de spillere tilbage nu om stunder, men egentlig enig. Eriksen kunne godt være den slags.

    Men det bliver ikke nu. Tidligst om 3 år vil jeg mene.

    Leave a comment:


  • OB Zurich
    replied
    Er helt enig i at hvis akademiet ikke kan levere så må vi supplere - som vi så også gør med den norske back (selvfølgelig hellere nu end til nytår) - men jeg ville bare sige at jeg et eller andet sted har is i maven og tro på at man kan levere med akademiet
    så jeg venter bare på at vores “fyld”s kontrakter udløber (hej Aja) og ønsker at man køre knaldhårdt på akademiet også når det forhåbentlig begynder at gå rigtig godt så man ikke laver en FCM og begynder at købe dyrt ind (igen)

    Leave a comment:


  • bjerghest
    replied
    Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg

    Trøjesalg I sig selv ville kunne betale en god bid af lønnen samt vil jeg tro på markant tilskuerfremgang kun PGA af ham.
    Det er en myte at trøjesalg kan finansiere noget:

    ""Kit deals are not traditional sponsorship deals – they are licensing deals, which enable the kit manufacturers to use the club’s brand to sell branded apparel. Clubs will traditionally receive an annual fee – for example, Manchester United receives £75 million per year from Adidas, Chelsea receives an initial £60 million per year from Nike, and Arsenal receives £30 million per year from Puma – and then 10-15% of the revenue the kit manufacturer generates from shirt sales."

    https://www.independent.co.uk/sport/...-a8456191.html

    Leave a comment:


  • StevenG
    replied
    Så vidt jeg kan læse mig til i norske medier fra tidligere idag, håber Niko på at klubberne kan blive enige om et skifte nu.

    Så det lyder ikke til den er helt død - vi kan jo håbe det bedste i morgen.

    ​​​​​​…og at der falder en profil-type-spiller ned i Hemmingsens turban på falderebet

    Leave a comment:


  • Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

    det tror jeg bestemt du har ret i

    men når ikke man har noget på akademiet - som eks højreback - så skal der handles.

    Når man så stadig tåger rundt med den der håbløse udmelding om at vi er top 6 hold - ja så forventer jeg altså også nogle investeringer.

    Det største problem for mig er at der ikke er overensstemmelse mellem hvad man gør og hvad man melder ud.
    Enig.

    OB har en startegi der indbefatter en spillestil og et system man ønsker at spille efter samt helt definerede kompetencer den enkelte spiller på den enkelte plads skal kunne. Dette har man spillet efter på Uholdene og skal implementere på 1. holdet. Der er hentet ny træner der har købt ind på dette og så må det sq være sportschefens job at gennemgå truppen for spillere og se hvem der lever op til dette og skille sig af med resten. Huller bør dækkes af fra akademiet og er der ikke spillere der er kar til det må man investere i nye spillere til de pladser til den horisont det har før et talent er klar …

    Leave a comment:


  • mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af OB Zurich Se indlæg
    Skønt hvis vi får vores nye norske back nu men ellers er ideen vel at vi skal handle mindre og satse på hvad akademiet kan bringe - så mon ikke vi skal vende os til at transfer vinduerne bliver “kedelige” - et eller andet sted håber jeg faktisk at det bliver sådan
    det tror jeg bestemt du har ret i

    men når ikke man har noget på akademiet - som eks højreback - så skal der handles.

    Når man så stadig tåger rundt med den der håbløse udmelding om at vi er top 6 hold - ja så forventer jeg altså også nogle investeringer.

    Det største problem for mig er at der ikke er overensstemmelse mellem hvad man gør og hvad man melder ud.

    Leave a comment:


  • OB Zurich
    replied
    Skønt hvis vi får vores nye norske back nu men ellers er ideen vel at vi skal handle mindre og satse på hvad akademiet kan bringe - så mon ikke vi skal vende os til at transfer vinduerne bliver “kedelige” - et eller andet sted håber jeg faktisk at det bliver sådan

    Leave a comment:

Working...
X