Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Adimus
    replied
    Så er det officielt :)
    https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/nichol...kifter-til-ob/

    Leave a comment:


  • Fuldafhåb
    replied
    https://fb.watch/7Iph6fPwF4/


    Så sker der noget

    Leave a comment:


  • Fuldafhåb
    replied
    Jeg kan ikke se at OB følger ham.. De må have rettet det igen.

    Leave a comment:


  • bjerghest
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

    Hvorfor skulle OB følge ham ? Plejer det ikke normalt at være omvendt ?
    OB følger alle deres førsteholdsspillere som er på Insta, inklusiv OC, et par ansatte, et par sponsorrelaterede og fanrelaterede sider.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
    For at have fuld plade mangler vi nu nr. 1, 2 og 10
    Mon ikke vores kommende norske ven får nummer 2?

    Leave a comment:


  • Online
    replied
    For at have fuld plade mangler vi nu nr. 1, 2 og 10

    Leave a comment:


  • Online
    replied
    Oprindeligt indsendt af Balboa Se indlæg
    Tror nu det er meget normalt og uden at have tjekket, er jeg ret sikker på at OB følger de fleste af spillerne på holdet. Men som sagt, tro på det eller lad være. Jeg ved hvad jeg så og det glædet mig. Tænkte bare at det måske kunne glæde andre med denne information. At OB så er hurtige at fjerne deres follow, er selvfølgelig lidt uheldigt for min observations validitet.
    Misforstå mig ret ! Jeg tror på dig, undrer mig bare over OB i den sammenhæng

    Leave a comment:


  • tOrnBjerg
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Jeg tror på dig. De har 100% rettet deres egen bommert
    indtil Hemme retter den tilbage igen. han har det jo med at lave flere kontrakter, så ....

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Balboa Se indlæg
    Tror nu det er meget normalt og uden at have tjekket, er jeg ret sikker på at OB følger de fleste af spillerne på holdet. Men som sagt, tro på det eller lad være. Jeg ved hvad jeg så og det glædet mig. Tænkte bare at det måske kunne glæde andre med denne information. At OB så er hurtige at fjerne deres follow, er selvfølgelig lidt uheldigt for min observations validitet.
    Jeg tror på dig. De har 100% rettet deres egen bommert

    Leave a comment:


  • Balboa
    replied
    Tror nu det er meget normalt og uden at have tjekket, er jeg ret sikker på at OB følger de fleste af spillerne på holdet. Men som sagt, tro på det eller lad være. Jeg ved hvad jeg så og det glædet mig. Tænkte bare at det måske kunne glæde andre med denne information. At OB så er hurtige at fjerne deres follow, er selvfølgelig lidt uheldigt for min observations validitet.

    Leave a comment:


  • Online
    replied
    Oprindeligt indsendt af Balboa Se indlæg
    Det har jeg ikke nej, så det er op til den enkelte at vælge at tro på mig eller ej. Kan dog fortælle, at OB ikke fulgte ham i fredags/lørdags, hvor jeg også tjekkede.
    Hvorfor skulle OB følge ham ? Plejer det ikke normalt at være omvendt ?

    Leave a comment:


  • Orskov
    replied
    Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg

    Enig - Men for satan Lars Bjerringgaard kommer på en opgave - At holde 3 unge talentfulde keepere glade og ved ilden, i en klub der ikke har tradition for at rotere keeper undervejs i sæsonen medmindre skader opstår.
    Tja - det tror jeg nu ikke bliver et problem i første omgang. HCB vil være førstevalget, der forhåbentligt kan blive et salgsobjekt a la OC. Så vil det være op til de to andre at overbevise trænerteamet om, hvem der skal være hans afløser, når han forhåbentlig bliver solgt. Det tror jeg vil skabe masser af motivation hele vejen rundt.

    Leave a comment:


  • QuesT
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Det lukker kl 23.59.59 i morgen tirsdag. Det er 24+13= 37..
    Fair nok, lige vendt tilbage fra ferie, så bær over med mig ;)

    Leave a comment:


  • Balboa
    replied
    Det har jeg ikke nej, så det er op til den enkelte at vælge at tro på mig eller ej. Kan dog fortælle, at OB ikke fulgte ham i fredags/lørdags, hvor jeg også tjekkede.

    Leave a comment:


  • Jeppetoje
    replied
    Oprindeligt indsendt af Balboa Se indlæg
    Mon ikke at Nicolas Mickelson snart bliver præsenteret. OB er i hvert fald begyndt at følge ham på Instagram, så det er nok en done deal. Spørgsmålet er så om det bliver nu eller til årsskiftet.
    Har du et screenshot?

    Leave a comment:

Working...
X