Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Gav AGF 3 mill euro for Oliver Lund
    jeps .. det er offentligt kendt.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

    Ja, og dertil skal du lægge videresalgsklausulen på 30%... det ved alle da
    Suuuper. 22,5 mill for en der kunne gå transferfrit er altså godt købmandsskab spøg til side.

    Spændende at se om vi sælger flere. Nok mest interesse for vores akademi pt.
    Vil ikke blive overrasket hvis der sælges en for 5-7+ mill indenfor de næste 4 dage
    Last edited by fmprOB; 27-08-2021, 15:14.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
    Nu vil OB styrke sig: Vi arbejder med nogle ting | Tipsbladet.dk

    Klart og tydeligt. Men hvad mener manden alligevel med følgende. " Så jeg håber at kunne præsentere noget til alle, også dem der synes rigtig godt om OB "
    Kan klubben virkelig overraske her sidst i vinduet. Positivt altså.
    Jeg tænker vi henter ham højrebacken, sælger Sander og måske lejer en enkelt ud. Men der vil ikke blive brugt mange penge. Så spørgsmålet er jo om vi egentlig forstærker os?

    Vi har mistet OC,Drachmann,Oli og Sveinn mens et par unge er rykket op. Jeg har det helt fint med det. Væk med gammelt fyld og ind med unge talenter. Det er vejen frem. Men jeg orker altså ikke at høre på sætninger som “vi kommer styrket ud af vinduet” og “vi har en Top 6 trup” når der skal evalueres snart.

    Jeg er helt enig i med det man prøver på i OB. Men vær nu ærlig. Vi kommer ikke styrket ud af vinduet og har heller ikke en Top 6 trup. Vi havde det ikke sidste år og har det slet ikke nu.
    Vi rammer måske Even Steven hvis ham højrebacken er god. Men ellers er vi nok svagt svækket. Og vores trup er en til Top 8-9 hvor man med jævne mellemrum kan snige sig med i det fine selskab.

    Leave a comment:


  • Online
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Gav AGF 3 mill euro for Oliver Lund
    Ja, og dertil skal du lægge videresalgsklausulen på 30%... det ved alle da

    Leave a comment:


  • sinus
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    MH overraskede vel positivt hvis 3mill euro for OL holder hvis vi ser bort fra det kan det vel kun være positivt hvis der sker noget med tilføjelser til truppen.
    Det kommer i høj grad an på hvilken kvalitet der tilføres. Men bestemt positivt hvis OB kan sælge en spiller for 3 mill euro.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    MH overraskede vel positivt hvis 3mill euro for OL holder hvis vi ser bort fra det kan det vel kun være positivt hvis der sker noget med tilføjelser til truppen.
    Gav AGF 3 mill euro for Oliver Lund

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
    Nu vil OB styrke sig: Vi arbejder med nogle ting | Tipsbladet.dk

    Klart og tydeligt. Men hvad mener manden alligevel med følgende. " Så jeg håber at kunne præsentere noget til alle, også dem der synes rigtig godt om OB "
    Kan klubben virkelig overraske her sidst i vinduet. Positivt altså.
    MH overraskede vel positivt hvis 3mill euro for OL holder hvis vi ser bort fra det kan det vel kun være positivt hvis der sker noget med tilføjelser til truppen.

    Leave a comment:


  • sinus
    replied
    Nu vil OB styrke sig: Vi arbejder med nogle ting | Tipsbladet.dk

    Klart og tydeligt. Men hvad mener manden alligevel med følgende. " Så jeg håber at kunne præsentere noget til alle, også dem der synes rigtig godt om OB "
    Kan klubben virkelig overraske her sidst i vinduet. Positivt altså.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

    Det er fint med mig hvis vi giver HC chancen nu og så rykker en af vores u19 keepere op på superligaholdet som 2. eller 3. valg.
    Jeg håber på begge. Det er stadig svært at sige hvem der bliver den bedste, så håber vi satser på begge med fuldtidskontrakter. Men med sådan nogle unge er der jo også noget uddannelse der skal passes

    Leave a comment:


  • OleKBH
    replied
    Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
    Martin Davidsen har skrevet på Twitter st han har snakket med Hemmingsen og han siger at ob ikke henter en ny keeper:)
    Det er fint med mig hvis vi giver HC chancen nu og så rykker en af vores u19 keepere op på superligaholdet som 2. eller 3. valg.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg

    Det ville være den vildeste fuckfinger til Bernat der har skrevet en kontrakt til 2024
    Men nu har Hemmingsen jo skudt den ned. Så der skal bare skrives med Magnus og Marcus

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
    Martin Davidsen har skrevet på Twitter st han har snakket med Hemmingsen og han siger at ob ikke henter en ny keeper:)
    Nok også fornuftigt. Vi har jo også 2 vanvittig gode fra årgang 2004 på vej og hvis det kan lade sig gøre rent praktisk, burde man lave fuldtidskontrakter med begge 2
    Alt andet vil være tosset. Så må LB på lidt overarbejde

    Leave a comment:


  • bjerghest
    replied
    Oprindeligt indsendt af Tvedse Se indlæg

    Har hørt at Andreas Søndergaard måske kommer når Oliver er væk.
    Det ville være den vildeste fuckfinger til Bernat der har skrevet en kontrakt til 2024

    Leave a comment:


  • Jeppetoje
    replied
    Ham Mickelson har samme agent som Jørgen Skjelvik

    Leave a comment:


  • Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

    Det tror jeg ikke så ret. Med Tverskov og Kasper har vi to etablerede der +AJA. Og der er Østrøm og Vestergaard som skal køres ind på den position. Med ny hb på vej ville det være forkert ikke at give Østrøm spilletid som cf, det er ja den position man vil have ham på sigt.
    Enig … Robin ind foran AJA …

    Leave a comment:

Working...
X