Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Københavnstinker
    replied
    Jeg rystet over de manglende transfers i OB. Der er åbenlyse mangler i maskinrummet på midtbanen, og i forsvaret. Læg dertil at der bare godt kan forstærkes med kvalitet over det hele. Og en usikker ny målmand.

    Det er uambitiøst så det skriger. Og dårlig "fodboldhjerne" fra ledelsen

    Rystet!!

    Leave a comment:


  • Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

    Kunne ikke være mere enig. Og hvor står Østrøm nu, ser ikke mange minutter til ham. Da Casper Larsen nok ikke er i fare for en tur på bænken.
    Både Larsen og Tverskov er jo ude fra tid til anden men det er JJT også og der bør han stå foran Okusun m.fl.

    Leave a comment:


  • Plum
    replied
    Kender langt fra alle de spillere der er hentet i de andre klubber og syntes godt nok at der er mange lejeaftaler generelt.

    Hvem har reelt styrket sig? Der er også mange afgange …

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Larsbo79 Se indlæg
    Jeg håber virkelig at OB hente Bjørn allerede nu, så han har tid til at forberede næste Transfer vindue.
    Jeg håber også han kommer hurtigt. Jeg tror dog ikke vi skal forvente et transfer bonanza bare fordi han kommer. Det er nok først næste sommer

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
    Der er forhåbentlig en erkendelse af MH ikke har evnerne til at løfte opgaven omkring transfervinduerne og vi hurtigt kan få Bjørn tilsluttet endeligt, så vi kan forberede de næstkommende rigtig godt. De manglende transfers hænger jo også sammen med manglende salg. Vi hænger stadig på Ryan, Okosun, Opondo og Lieder, der i sin tid alle er købt til start11'eren. Når vi så samtidig ikke får lejet en eneste ungdomsspiller ud til trods for de har udsigt til maksimalt 5 min i en pokalkamp, såfremt vi er heldige med lodtrækningen, så er det tungt. Her har vi virkelig plads til forbedringer. Det bør lægge de strategisk ansvarlige voldsomt på sinde at finde en kompetent samarbejdsklub vi kan fordele talentmassen ud på. Det er trist at spillere som Vestergaard, Khemdee, Brems og og Tarik nok står til under 90 minutters førsteholdsfodbold frem til nytår. Det burde være gjort meget bedre
    Brems og Tarik starter efter min vurdering inde idag i pokalen. Men ellers enig

    Leave a comment:


  • sinus
    replied
    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
    Der er forhåbentlig en erkendelse af MH ikke har evnerne til at løfte opgaven omkring transfervinduerne og vi hurtigt kan få Bjørn tilsluttet endeligt, så vi kan forberede de næstkommende rigtig godt. De manglende transfers hænger jo også sammen med manglende salg. Vi hænger stadig på Ryan, Okosun, Opondo og Lieder, der i sin tid alle er købt til start11'eren. Når vi så samtidig ikke får lejet en eneste ungdomsspiller ud til trods for de har udsigt til maksimalt 5 min i en pokalkamp, såfremt vi er heldige med lodtrækningen, så er det tungt. Her har vi virkelig plads til forbedringer. Det bør lægge de strategisk ansvarlige voldsomt på sinde at finde en kompetent samarbejdsklub vi kan fordele talentmassen ud på. Det er trist at spillere som Vestergaard, Khemdee, Brems og og Tarik nok står til under 90 minutters førsteholdsfodbold frem til nytår. Det burde være gjort meget bedre
    Kunne ikke være mere enig. Og hvor står Østrøm nu, ser ikke mange minutter til ham. Da Casper Larsen nok ikke er i fare for en tur på bænken.

    Leave a comment:


  • ChrisOB
    replied
    Suk... Mere "Hårdt arbejde på træningsbanen" nonsens.

    MvH ChrisOB

    Leave a comment:


  • Larsbo79
    replied
    Jeg håber virkelig at OB hente Bjørn allerede nu, så han har tid til at forberede næste Transfer vindue.

    Leave a comment:


  • StevenG
    replied
    Vi satser på alle klubbers transfers i og omkring top6 ikke bliver en succes… og fortsætter det der har givet pote og flotte resultater det seneste lange stykke tid: Nemlig at arbejde effektivt og hård i hverdagene.

    I er geniale Hemmingsen og co.
    Last edited by StevenG; 31-08-2021, 23:32.

    Leave a comment:


  • Kaspernon
    replied
    Nååå, okay

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

    Hvad er det i forbindelse med?
    OC selvfølgelig. Sorry

    Leave a comment:


  • Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

    Hvad er det i forbindelse med?
    Oliver Christensen …

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

    Hvad er det i forbindelse med?
    Ved ikke lige hvad du mener

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Mikael Andersson skifter til AGF for rekord transfer. Så nu ligner det at de har brugt over 30 mill i dette vindue

    Leave a comment:


  • Kaspernon
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Jeg har sms’et med en kontakt jeg har, som kender en der er noget i agent miljøet. Det handler nu mest om VB da det er hans interesse.
    Han fortalte at han har hørt OB kan få ca 1 mill euro ekstra i bonusser oven i de ca 3 mill vi allerede havde fået hvis alt går vel..
    Håber det passer uden at vil lægge hovedet på blokken. Don’t shoot the messenger. Men tænker vi aldrig finder ud af det.
    Hvad er det i forbindelse med?

    Leave a comment:

Working...
X