Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Den kilder bare alle de forkerte steder

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
      AS til Randers !
      For os der ikke lige kan læse tanker - hvem helvede er AS?!

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg

        For os der ikke lige kan læse tanker - hvem helvede er AS?!
        Andreas Søndergaard. Vores gamle U målmand

        Comment


          Jeg har sms’et med en kontakt jeg har, som kender en der er noget i agent miljøet. Det handler nu mest om VB da det er hans interesse.
          Han fortalte at han har hørt OB kan få ca 1 mill euro ekstra i bonusser oven i de ca 3 mill vi allerede havde fået hvis alt går vel..
          Håber det passer uden at vil lægge hovedet på blokken. Don’t shoot the messenger. Men tænker vi aldrig finder ud af det.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Jeg har sms’et med en kontakt jeg har, som kender en der er noget i agent miljøet. Det handler nu mest om VB da det er hans interesse.
            Han fortalte at han har hørt OB kan få ca 1 mill euro ekstra i bonusser oven i de ca 3 mill vi allerede havde fået hvis alt går vel..
            Håber det passer uden at vil lægge hovedet på blokken. Don’t shoot the messenger. Men tænker vi aldrig finder ud af det.
            Hvad er det i forbindelse med?
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              Mikael Andersson skifter til AGF for rekord transfer. Så nu ligner det at de har brugt over 30 mill i dette vindue

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

                Hvad er det i forbindelse med?
                Ved ikke lige hvad du mener

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

                  Hvad er det i forbindelse med?
                  Oliver Christensen …
                  "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                  "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                  Venter man for længe, får man ingenting ...

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

                    Hvad er det i forbindelse med?
                    OC selvfølgelig. Sorry

                    Comment


                      Nååå, okay
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                      Comment


                        Vi satser på alle klubbers transfers i og omkring top6 ikke bliver en succes… og fortsætter det der har givet pote og flotte resultater det seneste lange stykke tid: Nemlig at arbejde effektivt og hård i hverdagene.

                        I er geniale Hemmingsen og co.
                        Last edited by StevenG; 31-08-2021, 23:32.

                        Comment


                          Jeg håber virkelig at OB hente Bjørn allerede nu, så han har tid til at forberede næste Transfer vindue.

                          Comment


                            Suk... Mere "Hårdt arbejde på træningsbanen" nonsens.

                            MvH ChrisOB
                            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                              Der er forhåbentlig en erkendelse af MH ikke har evnerne til at løfte opgaven omkring transfervinduerne og vi hurtigt kan få Bjørn tilsluttet endeligt, så vi kan forberede de næstkommende rigtig godt. De manglende transfers hænger jo også sammen med manglende salg. Vi hænger stadig på Ryan, Okosun, Opondo og Lieder, der i sin tid alle er købt til start11'eren. Når vi så samtidig ikke får lejet en eneste ungdomsspiller ud til trods for de har udsigt til maksimalt 5 min i en pokalkamp, såfremt vi er heldige med lodtrækningen, så er det tungt. Her har vi virkelig plads til forbedringer. Det bør lægge de strategisk ansvarlige voldsomt på sinde at finde en kompetent samarbejdsklub vi kan fordele talentmassen ud på. Det er trist at spillere som Vestergaard, Khemdee, Brems og og Tarik nok står til under 90 minutters førsteholdsfodbold frem til nytår. Det burde være gjort meget bedre
                              Kunne ikke være mere enig. Og hvor står Østrøm nu, ser ikke mange minutter til ham. Da Casper Larsen nok ikke er i fare for en tur på bænken.
                              OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                                Der er forhåbentlig en erkendelse af MH ikke har evnerne til at løfte opgaven omkring transfervinduerne og vi hurtigt kan få Bjørn tilsluttet endeligt, så vi kan forberede de næstkommende rigtig godt. De manglende transfers hænger jo også sammen med manglende salg. Vi hænger stadig på Ryan, Okosun, Opondo og Lieder, der i sin tid alle er købt til start11'eren. Når vi så samtidig ikke får lejet en eneste ungdomsspiller ud til trods for de har udsigt til maksimalt 5 min i en pokalkamp, såfremt vi er heldige med lodtrækningen, så er det tungt. Her har vi virkelig plads til forbedringer. Det bør lægge de strategisk ansvarlige voldsomt på sinde at finde en kompetent samarbejdsklub vi kan fordele talentmassen ud på. Det er trist at spillere som Vestergaard, Khemdee, Brems og og Tarik nok står til under 90 minutters førsteholdsfodbold frem til nytår. Det burde være gjort meget bedre
                                Brems og Tarik starter efter min vurdering inde idag i pokalen. Men ellers enig

                                Comment

                                Working...
                                X