Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Bambiinsel
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Jeg bryder mig heller ikke vildt meget om Lieder. Men han har allerede sikret os 2 point som indskifter i nogle kampe hvor direkte konkurrenter om nedrykning/bundstriden kun fik 1p og ikke 3.
    Tror ikke man skal undervurdere hans betydning når vi ikke har en bedre rendyrket 9`er i truppen end ham. Fenger vil slet ikke kunne udfylde den rolle pt som ene angriber med ryggen mod mål. Det kan Lieder
    Et er at vi skal kigge på fremtiden. Men det kan blive dyrt ikke at holde fokus på hvad der sker lige nu
    Jeg underkender ikke mandens kvaliteter. Han er en fin fodboldspiller, det er tydeligt at se efter han er kommet sig helt over sin skade. Hans mål har været pointgivende og dejlige.

    Jeg synes bare han står så meget i vejen for Fenger. Fenger har vist at han kan være en mundfuld for flere superligaforsvarsspillere. Derudover har vi jo allerede en stjernespiller, Kadrii, til den position. Det er altså for mange med Lieder. Det er unødvendig bredde. Når vi kun spiller med 1 angriber, så mener jeg ikke vi har brug for mere dækning end Kadrii, Jebali og Fenger kan sørge for. Dertil synes jeg det er mange lønkroner på 1 position (Kadrii+Lieder).

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

    Tror de venter med at bruge ham i kampe og på bænken indtil de har fået en senior aftale med ham.

    For ikke at vise ham mere frem end han allerede er.
    Enig. Nok også derfor han ikke er med idag

    Leave a comment:


  • QuesT
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

    Beklager .. troede faktisk at han var angriber .. hører det som han scorer rigtig mange mål .. hvor langt er han så fra 1. holdet?
    Tror de venter med at bruge ham i kampe og på bænken indtil de har fået en senior aftale med ham.

    For ikke at vise ham mere frem end han allerede er.

    Leave a comment:


  • Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

    Tag et kig ind i ungdomstråden - Breum på venstrekanten er klart det største markspiller-talent, vi har på u19. Derudover har Kløve vel vist sig at være i spil på venstrekanten. Tror desuden AJA og Østrøm er foran både Vestergaard og Khemdee pt. i midterforsvaret, ligesom både Kløve og Okosun formentlig står foran Robin på den centrale midt.
    Beklager .. troede faktisk at han var angriber .. hører det som han scorer rigtig mange mål .. hvor langt er han så fra 1. holdet?

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

    Følger man strategien og vil have akademispillerne skal udfylde rollerne og kun henter ind der hvor der ikke er akademispillere så kræver det vel flere afgange ad spillere der ikke er gode nok til holdet.

    Nu er Brems hentet op som supplement til Skjelvik og man har hentet Nico som supplement til Ryan.
    Robin har forlænget og Khemdee er rykket op samt Tarik vel træder ind for Drachmann..

    Det undrer mig til gengæld så at der ikke kom en afklaring på Obbekjær som vel er låst i OB nu?
    Ja han er låst. Men jeg tror planen er at han hjælper på U19 indtil hans kontrakt udløber til Nytår. Det er ikke lykkedes ham at finde en ny klub selvom han har været på prøvetræningsturne

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

    Tag et kig ind i ungdomstråden - Breum på venstrekanten er klart det største markspiller-talent, vi har på u19. Derudover har Kløve vel vist sig at være i spil på venstrekanten. Tror desuden AJA og Østrøm er foran både Vestergaard og Khemdee pt. i midterforsvaret, ligesom både Kløve og Okosun formentlig står foran Robin på den centrale midt.
    Enig. Breum er så stort et talent at han 100% får kontrakt. Hvis han altså selv ønsker at forlænge med OB. Og han er nemlig kant spiller. Tænker mange andre klubber glædeligt overtager ham.
    Han er heldigvis fan af OB som gør det nemmere. Har siddet ved siden af ham et par gange på stadion i denne sæson og han har tydeligvis stribet blod i sine årer

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg

    Der var faldet lidt tekst ud af dit indlæg som jeg har indsat for dig....selv tak....

    Leave a comment:


  • Orskov
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    Så bliver efteråret vel:

    Bernat/Mande/?
    Ryan/Nico. Larsen/Vestergaard. Tverskov/Khemdee. Skjelvik/Brems

    JJT/Robin. Aron/Tarik.
    Jebali/Frøkjær.

    Sabbi/Hyllegaard. Kadrii/Lieder. Fenger/?

    Det efterlader: Obbekjær, AJA, Okusun, Kløve og Opondo.

    Har OB en god venstrekant på U19?

    Kunne nok godt have tyndet lidt ud i overskuddet? Må være interessant for nogen … investere i en venstrekant hvis ikke at der er en på vej fra akademiet …

    Mange gode spillere offensivt men den rette konstellation ser ikke ud til at have indfundet sig.
    Tag et kig ind i ungdomstråden - Breum på venstrekanten er klart det største markspiller-talent, vi har på u19. Derudover har Kløve vel vist sig at være i spil på venstrekanten. Tror desuden AJA og Østrøm er foran både Vestergaard og Khemdee pt. i midterforsvaret, ligesom både Kløve og Okosun formentlig står foran Robin på den centrale midt.

    Leave a comment:


  • Mwape
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Man ligger som man reder

    Tror man er gang i en oprydning/nulstilling af truppen. Man har indset at man ikke er dygtige nok på transfermarkedet(ind og ud) og ved at have et stille vindue samt 8-9 udløb næste sæson giver man Bjørn et stort spillerum næste sommer. Både med økonomi og antal transfers

    Vi må så bare håbe at det bliver i superligen
    Det tror jeg desværre også er planen og ja, det er ret risky business. Iøvrigt mærkeligt, at vi ikke udlejer flere af de unge, som åbenlyst ikke vil få ret meget spilletid. F.eks. Nu når NM er kommet til, så kan RØ spille i midterforsvaret og så er CV endnu længere væk fra spilletid og det samme gør sig nok også gældende for Brems, da NM også skulle spille VB.

    Hvis man vil have flere talenter til, at bryde igennem til førsteholdet, så udlej dem da ellers bliver de ikke bedre. De er nød til, at få noget spilletid også selv om det er i de lavere rækker. Håber der også kigges på det, når BW kommer. Det kan MH åbenbart heller ikke finde ud af...

    Leave a comment:


  • Plum
    replied
    Så bliver efteråret vel:

    Bernat/Mande/?
    Ryan/Nico. Larsen/Vestergaard. Tverskov/Khemdee. Skjelvik/Brems

    JJT/Robin. Aron/Tarik.
    Jebali/Frøkjær.

    Sabbi/Hyllegaard. Kadrii/Lieder. Fenger/?

    Det efterlader: Obbekjær, AJA, Okusun, Kløve og Opondo.

    Har OB en god venstrekant på U19?

    Kunne nok godt have tyndet lidt ud i overskuddet? Må være interessant for nogen … investere i en venstrekant hvis ikke at der er en på vej fra akademiet …

    Mange gode spillere offensivt men den rette konstellation ser ikke ud til at have indfundet sig.

    Leave a comment:


  • Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Man ligger som man reder

    Tror man er gang i en oprydning/nulstilling af truppen. Man har indset at man ikke er dygtige nok på transfermarkedet(ind og ud) og ved at have et stille vindue samt 8-9 udløb næste sæson giver man Bjørn et stort spillerum næste sommer. Både med økonomi og antal transfers

    Vi må så bare håbe at det bliver i superligen
    Følger man strategien og vil have akademispillerne skal udfylde rollerne og kun henter ind der hvor der ikke er akademispillere så kræver det vel flere afgange ad spillere der ikke er gode nok til holdet.

    Nu er Brems hentet op som supplement til Skjelvik og man har hentet Nico som supplement til Ryan.
    Robin har forlænget og Khemdee er rykket op samt Tarik vel træder ind for Drachmann..

    Det undrer mig til gengæld så at der ikke kom en afklaring på Obbekjær som vel er låst i OB nu?

    Leave a comment:


  • Bossy
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Man ligger som man reder

    Tror man er gang i Endnu en oprydning/nulstilling af truppen. Man har Ca 9 år for sent indset at man ikke er dygtige nok på transfermarkedet(ind og ud) og ved at have Endnu et stille vindue samt 8-9 udløb næste sæson Krydser man fingre for vi lige klare skærene i nedrykningsspillet endnu engang og så giver man Bjørn et stort spillerum næste sommer. Både med økonomi og antal transfers

    Vi må så bare håbe at det bliver i superligen
    Der var faldet lidt tekst ud af dit indlæg som jeg har indsat for dig....selv tak....

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Bambiinsel Se indlæg
    Det eneste jeg er utilfreds med er, at Lieder stadig er i truppen. Synes det er fint med en back der kan dække begge positioner og vi har en overflod af midtbanespillere + Tarik i pipeline der. En venstrekant med kvalitet havde dog været kronen på værket.
    Jeg bryder mig heller ikke vildt meget om Lieder. Men han har allerede sikret os 2 point som indskifter i nogle kampe hvor direkte konkurrenter om nedrykning/bundstriden kun fik 1p og ikke 3.
    Tror ikke man skal undervurdere hans betydning når vi ikke har en bedre rendyrket 9`er i truppen end ham. Fenger vil slet ikke kunne udfylde den rolle pt som ene angriber med ryggen mod mål. Det kan Lieder
    Et er at vi skal kigge på fremtiden. Men det kan blive dyrt ikke at holde fokus på hvad der sker lige nu

    Leave a comment:


  • Bambiinsel
    replied
    Det eneste jeg er utilfreds med er, at Lieder stadig er i truppen. Synes det er fint med en back der kan dække begge positioner og vi har en overflod af midtbanespillere + Tarik i pipeline der. En venstrekant med kvalitet havde dog været kronen på værket.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
    Jeg rystet over de manglende transfers i OB. Der er åbenlyse mangler i maskinrummet på midtbanen, og i forsvaret. Læg dertil at der bare godt kan forstærkes med kvalitet over det hele. Og en usikker ny målmand.

    Det er uambitiøst så det skriger. Og dårlig "fodboldhjerne" fra ledelsen

    Rystet!!
    Man ligger som man reder

    Tror man er gang i en oprydning/nulstilling af truppen. Man har indset at man ikke er dygtige nok på transfermarkedet(ind og ud) og ved at have et stille vindue samt 8-9 udløb næste sæson giver man Bjørn et stort spillerum næste sommer. Både med økonomi og antal transfers

    Vi må så bare håbe at det bliver i superligen

    Leave a comment:

Working...
X