Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd sommer 2014

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
    Det er nok også et godt bud...

    Edit. Jeg tjekkede lige tidspunkterne for de to artikler på bold.dk og i Stiften. De er lagt op 06.25 og 09.08, hhv. Mon ikke Leif er mødt ind kl 9, har åbnet bold.dk og skyndt sig at citere nogle "kilder".

    Stiftens sportsdækning er en kæmpejoke, når man ser hvad andre lokalaviser kan levere (og når man tænker på, at Stiften som en af de eneste aviser i DK tjener penge, og må formodes at have overskud til at hyre nogle ordentlige folk.)
    og nu er den så nået til tipsbladet der bruger fyens som kilde......

    Comment


      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
      og nu er den så nået til tipsbladet der bruger fyens som kilde......
      Hvilket kun handler om, at de ikke vil citere Bold.dk, der er deres største konkurrent. Var det EB, der var først, så havde de citeret EB. Men aldrig Bold.dk.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
        og nu er den så nået til tipsbladet der bruger fyens som kilde......
        Det næste der sker, er at Tipsbladet kan fortælle som Breaking News, at Lars Løkke går af som formand i Venstre.
        "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
        Kluden Krew - O'ense Internationals

        Comment


          OB nævnes som mulig aftager af Antipas hvis de får Rieks.
          http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle2303839.ece
          Synes dog den virker opdigtet...
          Stop 'Hate' Mod Vore Egne Spillere. Opbakning til alle.
          Kristian Morre

          Comment


            http://www.bt.dk/superligaen/ob-paa-...orstaerkninger

            Comment


              Ikke for at gå i detaljer og selvfølgelig også svært at sige, men forstår i det som at der i alt skal forstærkes med 3-4, som i at hvis eks. Falk sælges hedder den 4-5 spillere?
              Stop 'Hate' Mod Vore Egne Spillere. Opbakning til alle.
              Kristian Morre

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Morre Se indlæg
                OB nævnes som mulig aftager af Antipas hvis de får Rieks.
                http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle2303839.ece
                Synes dog den virker opdigtet...
                OB har af flere omgange, været interesseret i Antipas.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Morre Se indlæg
                  Ikke for at gå i detaljer og selvfølgelig også svært at sige, men forstår i det som at der i alt skal forstærkes med 3-4, som i at hvis eks. Falk sælges hedder den 4-5 spillere?
                  Ja det er sådan jeg forstår det. 3-4 stykker plus evt salg..
                  så mon ikke det nærmere er 5-6 nye der skal signes inden vinduet lukker

                  Comment


                    Kryger, Antipas og Bozga, det var godt nok en halv grum dag.............

                    Kryger kan jeg godt leve med under de rette omstændigheder og det er et eller andet i retning af billig i løn og anskaffelse, samt en fornuftig gardering på rigtig mange pladser (5-6). En spiller til bredden.

                    Bozga, måske, her er jeg i tvivl, min mavefornemmelse vil hellere have Lasse Nielsen, men dog hellere Bozga end Kure.

                    Antipas, nej nej nej, han passer ikke ind i Brøndbys spillestil, han passer sgu´ heller ikke ind i vores, han tager bolden og løber og dribler så langt han kan (med fine stilkarakter - indrømmet) og så jerner han den ved siden af kassen. Han afleverer jo aldrig.

                    Kryger og Bozga kan måske lige gå an, men kommer Antipas, så mister jeg meget for den fodboldfaglige afdeling i OB.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                      Kryger, Antipas og Bozga, det var godt nok en halv grum dag.............

                      Kryger kan jeg godt leve med under de rette omstændigheder og det er et eller andet i retning af billig i løn og anskaffelse, samt en fornuftig gardering på rigtig mange pladser (5-6). En spiller til bredden.

                      Bozga, måske, her er jeg i tvivl, min mavefornemmelse vil hellere have Lasse Nielsen, men dog hellere Bozga end Kure.

                      Antipas, nej nej nej, han passer ikke ind i Brøndbys spillestil, han passer sgu´ heller ikke ind i vores, han tager bolden og løber og dribler så langt han kan (med fine stilkarakter - indrømmet) og så jerner han den ved siden af kassen. Han afleverer jo aldrig.

                      Kryger og Bozga kan måske lige gå an, men kommer Antipas, så mister jeg meget for den fodboldfaglige afdeling i OB.
                      Ganske ganske enig

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                        OB har af flere omgange, været interesseret i Antipas.
                        Taget fra artiklen på bold.dk

                        "Jeg kom til Brøndby af åbentlyse årsager, nemlig at hjælpe dem til at blive oppe. Det formåede vi, så nu vil jeg gerne finde et sted, hvor jeg kan spille kontinuerligt, og hvor jeg kan tjene mere."

                        Antipas som pengesugende spiller i Ådalen: NEJ TAK !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

                        Kryger...... Antipas...... uha, synes det bliver mere og mere elendigt det der dukker op ifm OB's navn

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Jepper Se indlæg
                          Taget fra artiklen på bold.dk

                          "Jeg kom til Brøndby af åbentlyse årsager, nemlig at hjælpe dem til at blive oppe. Det formåede vi, så nu vil jeg gerne finde et sted, hvor jeg kan spille kontinuerligt, og hvor jeg kan tjene mere."

                          Antipas som pengesugende spiller i Ådalen: NEJ TAK !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

                          Kryger...... Antipas...... uha, synes det bliver mere og mere elendigt det der dukker op ifm OB's navn
                          Mon ikke at han fik en skodkontrakt den gang han skiftede. Nok mere end i SDJ dog.
                          Manden er blevet 30 år og skal nok snart igang med sin sidste "gyldne" kontrakt for at have lidt på bogen.

                          Mon dog at vi gider at fylde den bog op?

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                            det er jo ikke sikkert - horsens har vel håbet på en hurtig tilbagevenden til suppen - det skete ikke, og det kan vel få nogle konsekvenser ifht truppen, så kan jo være de vil tynde ud.....men at vi ligefrem skulle være villige til at købe ham fri, vil jeg så heller ikke kunne forstå
                            Kan jo være at de vil slippe ham billigt for at slippe for en lønpost ... måske vi kan sende N´Koum den anden vej .. ;-)
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                            Venter man for længe, får man ingenting ...

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Jepper Se indlæg
                              Taget fra artiklen på bold.dk

                              "Jeg kom til Brøndby af åbentlyse årsager, nemlig at hjælpe dem til at blive oppe. Det formåede vi, så nu vil jeg gerne finde et sted, hvor jeg kan spille kontinuerligt, og hvor jeg kan tjene mere."

                              Antipas som pengesugende spiller i Ådalen: NEJ TAK !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

                              Kryger...... Antipas...... uha, synes det bliver mere og mere elendigt det der dukker op ifm OB's navn
                              Antipas er så håbløsst ufarlig, at man slet ikke forstår det. Han dribler og dribler. Skyder som en kombination af Absalosnen og Gislason. Jeg kan absolut intet fornuft se i Antipas, jo mindre, at man begynder, at få point ud af at træffe hovedløse belsutninger.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                                Kan jo være at de vil slippe ham billigt for at slippe for en lønpost ... måske vi kan sende N´Koum den anden vej .. ;-)
                                man har jo lov at drømme - de må sgu få n'koum selv om de holder fast i kryger ;)

                                Comment

                                Working...
                                X