Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd sommer 2014

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Randers går nok hverken efter Dahlgaard eller PM - deres egen pressemeddelelse om at de har solgt Ronnie, slutter de af med at sige de kigger efter en "typelignende erstatning".

    Ronnie er 181 og vejer omkring 77 kg - det kan ingen af de to førnævnte begrænse sig til.

    Comment


      Nederst i artiklen fra Stiften om Kryger skriver Leif:

      "AGF'eren Anders Kure, Viborgs Thomas Dalgaard og FC Vestsjællands Lasse Nielsen er fortsat hede emner i Ådalen, men endnu er intet skrevet under med nogen."

      Nu har jeg ikke sindssygt meget tiltro til Stiftens kilder i Ådalen, men det er dog et ret skråsikkert udsagn.
      "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
      Kluden Krew - O'ense Internationals

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
        Nederst i artiklen fra Stiften om Kryger skriver Leif:

        "AGF'eren Anders Kure, Viborgs Thomas Dalgaard og FC Vestsjællands Lasse Nielsen er fortsat hede emner i Ådalen, men endnu er intet skrevet under med nogen."

        Nu har jeg ikke sindssygt meget tiltro til Stiftens kilder i Ådalen, men det er dog et ret skråsikkert udsagn.

        De er alle nævnt i tidligere sammenhæng.
        Tror seriøst ikke at han ved en skid

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          De er alle nævnt i tidligere sammenhæng.
          Tror seriøst ikke at han ved en skid
          Det er nok også et godt bud...

          Edit. Jeg tjekkede lige tidspunkterne for de to artikler på bold.dk og i Stiften. De er lagt op 06.25 og 09.08, hhv. Mon ikke Leif er mødt ind kl 9, har åbnet bold.dk og skyndt sig at citere nogle "kilder".

          Stiftens sportsdækning er en kæmpejoke, når man ser hvad andre lokalaviser kan levere (og når man tænker på, at Stiften som en af de eneste aviser i DK tjener penge, og må formodes at have overskud til at hyre nogle ordentlige folk.)
          Last edited by Onkel Riffel; 11-06-2014, 10:31.
          "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
          Kluden Krew - O'ense Internationals

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Vasi Se indlæg
            Randers går nok hverken efter Dahlgaard eller PM - deres egen pressemeddelelse om at de har solgt Ronnie, slutter de af med at sige de kigger efter en "typelignende erstatning".

            Ronnie er 181 og vejer omkring 77 kg - det kan ingen af de to førnævnte begrænse sig til.
            hmm - godt set og nok meget rigtigt. De har Djiby Fall og Nicolai Brock-Madsen, så de har nok ikke behov for en 3. angriber med samme spidskompetencer.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
              Det er nok også et godt bud...

              Edit. Jeg tjekkede lige tidspunkterne for de to artikler på bold.dk og i Stiften. De er lagt op 06.25 og 09.08, hhv. Mon ikke Leif er mødt ind kl 9, har åbnet bold.dk og skyndt sig at citere nogle "kilder".

              Stiftens sportsdækning er en kæmpejoke, når man ser hvad andre lokalaviser kan levere (og når man tænker på, at Stiften som en af de eneste aviser i DK tjener penge, og må formodes at have overskud til at hyre nogle ordentlige folk.)
              Enig. Sammenligner man med Stiftstidende i Aarhus, så er det pinligt så lidt Fyens Stiftstidende kan komme op med på egen hånd om OB. Leif Rasmussen har jo brugt ganske meget krudt på at hade OBs fans, så måske man er blevet ret trætte af ham i OB. Niels Abildtrup har også ofte været negativ i forhold til OB, så måske de er lidt i bad standing og får ikke rygter serveret.

              Men grundlæggende er det ganske simpelt: Gode og arbejdsomme journalister får de bedste historier og rygter - middelmådige og halvdovne journalister kan så bruge tiden på at citere de gode og arbejdsomme journalisters gode historier og rygter.

              Hvis Fyens Stiftstidende vil vide mere om OB før alle andre, så skal de kære sportsveteraner Leif og Niels nok begynde at arbejde for det og ikke bare sidde og vente på Bold.dk, Ekstra Bladet, BT osv.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                Det er nok også et godt bud...

                Edit. Jeg tjekkede lige tidspunkterne for de to artikler på bold.dk og i Stiften. De er lagt op 06.25 og 09.08, hhv. Mon ikke Leif er mødt ind kl 9, har åbnet bold.dk og skyndt sig at citere nogle "kilder".

                Stiftens sportsdækning er en kæmpejoke, når man ser hvad andre lokalaviser kan levere (og når man tænker på, at Stiften som en af de eneste aviser i DK tjener penge, og må formodes at have overskud til at hyre nogle ordentlige folk.)
                Det er altså også mit bud at han bruger andre sites som kilder..
                Manden har ingen kilder inde i OB

                HELT enig med dækningen af sport

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Hanz Se indlæg
                  Enig. Sammenligner man med Stiftstidende i Aarhus, så er det pinligt så lidt Fyens Stiftstidende kan komme op med på egen hånd om OB. Leif Rasmussen har jo brugt ganske meget krudt på at hade OBs fans, så måske man er blevet ret trætte af ham i OB. Niels Abildtrup har også ofte været negativ i forhold til OB, så måske de er lidt i bad standing og får ikke rygter serveret.

                  Men grundlæggende er det ganske simpelt: Gode og arbejdsomme journalister får de bedste historier og rygter - middelmådige og halvdovne journalister kan så bruge tiden på at citere de gode og arbejdsomme journalisters gode historier og rygter.

                  Hvis Fyens Stiftstidende vil vide mere om OB før alle andre, så skal de kære sportsveteraner Leif og Niels nok begynde at arbejde for det og ikke bare sidde og vente på Bold.dk, Ekstra Bladet, BT osv.

                  Og nu ved de det. For de læser 100% i denne tråd idag...

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Og nu ved de det. For de læser 100% i denne tråd idag...
                    Jeg "startede" Lars Jacobsen "rygtet" herinde - ikke som rygte, men som en mulig ny højre back. Pludselig kunne Fyens Stiftstidende fortælle, at OB var interesseret i Lars Jacobsen

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Hanz Se indlæg
                      Jeg "startede" Lars Jacobsen "rygtet" herinde - ikke som rygte, men som en mulig ny højre back. Pludselig kunne Fyens Stiftstidende fortælle, at OB var interesseret i Lars Jacobsen
                      Og det har de nok aldrig været

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Hanz Se indlæg
                        Enig. Sammenligner man med Stiftstidende i Aarhus, så er det pinligt så lidt Fyens Stiftstidende kan komme op med på egen hånd om OB. Leif Rasmussen har jo brugt ganske meget krudt på at hade OBs fans, så måske man er blevet ret trætte af ham i OB. Niels Abildtrup har også ofte været negativ i forhold til OB, så måske de er lidt i bad standing og får ikke rygter serveret.

                        Men grundlæggende er det ganske simpelt: Gode og arbejdsomme journalister får de bedste historier og rygter - middelmådige og halvdovne journalister kan så bruge tiden på at citere de gode og arbejdsomme journalisters gode historier og rygter.

                        Hvis Fyens Stiftstidende vil vide mere om OB før alle andre, så skal de kære sportsveteraner Leif og Niels nok begynde at arbejde for det og ikke bare sidde og vente på Bold.dk, Ekstra Bladet, BT osv.
                        Som gammel journaliststuderende i Odense kan jeg da berette, at holdningen på studiet, både blandt studerende og undervisere, også var at Stiftens sportsdækning var en joke. Den stående vittighed var, at den eneste måde de kunne få et rygte, var hvis de overhørte det på toilettet på et værtshus.
                        "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                        Kluden Krew - O'ense Internationals

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                          Som gammel journaliststuderende i Odense kan jeg da berette, at holdningen på studiet, både blandt studerende og undervisere, også var at Stiftens sportsdækning var en joke. Den stående vittighed var, at den eneste måde de kunne få et rygte, var hvis de overhørte det på toilettet på et værtshus.
                          Lol

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                            Som gammel journaliststuderende i Odense kan jeg da berette, at holdningen på studiet, både blandt studerende og undervisere, også var at Stiftens sportsdækning var en joke. Den stående vittighed var, at den eneste måde de kunne få et rygte, var hvis de overhørte det på toilettet på et værtshus.
                            Haha, it´s funny because it´s true!

                            Det er egentlig ærgerligt, at sporten halter, for Fyens Stiftstidende har jo ellers succes med svagt stigende oplag alt imens stort set alle andre aviser bløder. Det må jo være fordi avisen er rigtig god.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Hanz Se indlæg
                              OB har tilbage til hans tid i Svendborg været interesseret i ham, men han valgte Esbjerg, da OB dengang ikke var et godt sted for unge spillere.

                              Jeg har set ham spille kant og hængende angriber for Horsens. Han har faktisk en rigtig god sparketeknik og har jo vist sig pænt målfarlig. Som hængende angriber kan jeg godt se ham spille en rolle på OBs hold - og på dødbolde er han også et våben.

                              Lad os håbe, at han er første spiller, der skal hentes, ud af en liste på 3-4 stykker. Kommer han til at være eneste eller halvdelen af vores indkøb, så ser det sgu tyndt ud.

                              Men lad nu være med at afskrive ham på forhånd. Der kan måske være ham tiltænkt en taktisk rolle, hvor han ikke skal være stamspiller, men en type, der kan bruges som starter i nogle kampe mod hold, hvor han som type passer godt ind.

                              EDIT: Det sidste stemmer godt overens med hans stats: http://www.superstats.dk/spillere/sp...alltime?id=891

                              Han har aldrig været en spiller, der spiller samtlige kampe som sikker starter. Han er et taktisk kort, der bruges til de rette kampe og som indskifter.
                              det vil jeg også håbe - og forvente. Om vi så henter noget fra en højere hylde er en helt anden sag - men med alle de afgange der har været må der skulle en 3-4 stykker ind plus erstatninger for evt. salg

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                                det vil jeg også håbe - og forvente. Om vi så henter noget fra en højere hylde er en helt anden sag - men med alle de afgange der har været må der skulle en 3-4 stykker ind plus erstatninger for evt. salg
                                Mon ikke at hvis der hentes spillere fra øverste hylde bliver det sidst i vinduet. Og ikke inden det åbner

                                Comment

                                Working...
                                X