Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd sommer 2014

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af jhandersen Se indlæg
    Har kryger ikke spillet en del højre back i Horsens?? I det tilfælde vil jeg godt kunne se lidt fornuft i ar hente rutine ril et ellers ungt forsvar..
    I følge wiki har han spillet back i Viborg

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Gratis? I følge dette har han kontrakt til 2016
      http://www.achorsens.dk/ac-horsens-f...lasse-kryger-0
      Den bold historie er altså en and når man kigger på den artikel fra ACH hjemmesiden. Han har forlænget sin kontrakt i vinter og den nye del træder i kraft fra denne sommer. Den historie må være en and.
      Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Gratis? I følge dette har han kontrakt til 2016
        http://www.achorsens.dk/ac-horsens-f...lasse-kryger-0
        nå ja den beklager jeg så - i min halvvågne tilstand syntes jeg at have læst han var kontraktfri.

        - men skal han købes fri så giver det jo i den grad mindre mening....hmmmm

        Comment


          Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
          Det er ikke ligefrem fordi, man (jeg) jubler over udsigten til at hente en snart 32-årig 1. div. spiller...hvis det er ambitions-/økonomi-niveauet, så synes jeg, det er åbenlyst, at det står skidt til i OB
          Mon ikke vi snakker 1 årig kontrakt?
          hvis man skal hente 5-8 spillere kan de ikke alle være fra øverste hylde men ja..... Man er ikke imponeret endnu

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
            Den bold historie er altså en and når man kigger på den artikel fra ACH hjemmesiden. Han har forlænget sin kontrakt i vinter og den nye del træder i kraft fra denne sommer. Den historie må være en and.
            det er jo ikke sikkert - horsens har vel håbet på en hurtig tilbagevenden til suppen - det skete ikke, og det kan vel få nogle konsekvenser ifht truppen, så kan jo være de vil tynde ud.....men at vi ligefrem skulle være villige til at købe ham fri, vil jeg så heller ikke kunne forstå

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
              Den bold historie er altså en and når man kigger på den artikel fra ACH hjemmesiden. Han har forlænget sin kontrakt i vinter og den nye del træder i kraft fra denne sommer. Den historie må være en and.
              Hvis det er en and - kan det så tænkes at det bold.dk har opfanget er at OB kigger på/forhandler med en horsens spiller, og derfra har spekuleret i hvem det?
              I så fald, så må/kan en anden spiller være målet?
              Eller også har journalisten bare tænkt at vores sportsdirektør kom fra horsens, så finder vi et eller andet hurtigt vi kan sende i trykken.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                Den bold historie er altså en and når man kigger på den artikel fra ACH hjemmesiden. Han har forlænget sin kontrakt i vinter og den nye del træder i kraft fra denne sommer. Den historie må være en and.
                Kunne jo måske være at der var en klausul om superliga..
                eller de skal spare penge og lavede en gentlemens aftale om fri transfer hvis de ikke rykkede op

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                  nå ja den beklager jeg så - i min halvvågne tilstand syntes jeg at have læst han var kontraktfri.

                  - men skal han købes fri så giver det jo i den grad mindre mening....hmmmm

                  No worries... JH ved nok alt om hvad ting koster i Horsens og kan ikke forestille mig at vi giver mange kroner for ham.
                  Manden fylder 32 til efteråret

                  Comment


                    Sjovt at FS ikke har fanget nyheden endnu med Leif's fantastiske indsigt i OB

                    Comment


                      Lasse Kryger årets spiller i Horsens

                      http://www.tv2oj.dk/artikel/214815:H...ts-spiller?rss

                      Comment


                        Lidt stats på Kryger

                        http://www.superstats.dk/spillere/sp...alltime?id=891

                        Comment


                          Tyder på at der ryger en fløjspiller i vinduet....
                          JH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
                          JM Barometer 1
                          2 3 4 5 6 7 8 9 10

                          Comment


                            Synd det ikke er Marxen vi kigger på i horsens..

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Vasi Se indlæg
                              Hvis det er en and - kan det så tænkes at det bold.dk har opfanget er at OB kigger på/forhandler med en horsens spiller, og derfra har spekuleret i hvem det?
                              I så fald, så må/kan en anden spiller være målet?
                              Eller også har journalisten bare tænkt at vores sportsdirektør kom fra horsens, så finder vi et eller andet hurtigt vi kan sende i trykken.
                              Tja, tjo og ja må være mine hurtige svar. Journalister er ikke altid dybt troværdige og må der køre små historier omkring OB og Horsens. Det gør der med garanti pga JH, ligesom at OB som regel altid bliver nævnt i forbindelse med ex OB'er når disse er fri på markedet. Jeg ved ikke med sikkerhed hvad vi kan bruge fra Horsens truppen, hvis vi overhovedet kan bruge noget. Marxen og Kløve blev, for ikke mange dage siden, rygtet på vej mod superligaen http://www.bold.dk/nyt/Horsens-duo-soeger-mod-Superligaen
                              Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Claus Se indlæg
                                Tyder på at der ryger en fløjspiller i vinduet....
                                Det har da næsten været statsgaranti længe

                                Comment

                                Working...
                                X