Oprindeligt indsendt af Kaspernon
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygtetråd sommer 2014
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlægDisse vidne beretninger skal man ikke kimse af, husker hvordan Fall i sin tid blev spottet i en taxa og rygtet til OB længe inden aviserne vidste nogetForm barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlægNæ de kan da selvfølgelig være sande. Men jeg synes nu ikke at det er usandt det jeg skrev. Jeg synes også, som jeg lige skrevet til rygtesmeden, at han skal forsætte med at fortælle hvis han har noget.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlægDet er et udspekuleret komplot, han forhandlede i Odense over et spil backgammon basta 😄Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af marle Se indlægToft gav mig i sin tid meget stærke Erik Bo Andersen-flashbacks.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af obforever Se indlægToft kommer aldrig nogensinde i nærheden af at score 63 mål i 139 superligakampe, som Erik Bo gjorde...meget kan man sige om Erik Bo - men han var hurtig og han scorede mange mål.
Comment
-
[QUOTE=Henrik Kristensen;14810]Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlægFalk til KB/B1903 er ca. 1000 gange værre end Laursen og Lars J. Han kan ikke vise sig på Fyn hvis det sker.[/QUOTE]
hvad er da det for noget primitivt vrøvl?OB: Danske mestre i 2075/6
Comment
-
[QUOTE=fynsland_85;14932]Oprindeligt indsendt af Henrik Kristensen Se indlæg
Jeg vil gerne trække mine ord tilbage. Indlægget var skrevet i et ond-i-sulet-øjeblik. Det jeg forsøgte at skrive var at nogle primitive idioter muligvis vil tage det ilde op og finde på chikane, som det er set før ved kontroversielle klubskifter. Og det tager jeg selvfølgelig afstand fra.
Comment
-
[QUOTE=fynsland_85;14932]Oprindeligt indsendt af Henrik Kristensen Se indlæg
Jeg vil gerne trække mine ord tilbage. Indlægget var skrevet i et ond-i-sulet-øjeblik. Det jeg forsøgte at skrive var at nogle primitive idioter muligvis vil tage det ilde op og finde på chikane, som det er set før ved kontroversielle klubskifter. Og det tager jeg selvfølgelig afstand fra.
Men det gør han ikke - Han tager til Ajax (og held og lykke fra mig af)
Comment
Comment