Oprindeligt indsendt af Bullshark
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygtetråd sommer 2014
Collapse
X
-
Det ligner rent gætværk. Så synes jeg det er mere interessant, når en journalist, der godt nok bor i Tyskland, skriver sådan her.
https://twitter.com/davidbarnwell/st...51620245520384
https://twitter.com/davidbarnwell/st...53459980492800
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Scholten Se indlægThomas Dalgaard blev spottet på en Café i Odense med sin agent tidligere idag.. hvor de spillede backgammon
mon det betyder han spiller i Odense næste sæson? (eller i al fald er i forhandling med OB )eller har han bare taget turen for at spille backgammonForm barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Scholten Se indlægThomas Dalgaard blev spottet på en Café i Odense med sin agent tidligere idag.. hvor de spillede backgammon
mon det betyder han spiller i Odense næste sæson? (eller i al fald er i forhandling med OB )eller har han bare taget turen for at spille backgammon
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlægMed al respekt. Men det er sjovt at hver gang vi nærmer os transfer tid så er de fleste som rygtes til klubben på dette forum straks blevet set på en odenseansk restaurant, ved stadion eller på banegård. Sjovt nok skriver vi aldrig med disse personer som omtales i det sammenhæng, så vidt jeg husker. Jeg tror ikke at Dalgaard og hans manager tager til Odense for at forhandle, for derefter at tage ud og spise, eller for at spille backgammon.
Håber dog ikke han har en hemmelig passion. Samme søgning viste, at backgammon er en populær pauseaktivitet i FC Vestsjælland. Surt, hvis det er manglende interesse for backgammon i OB, vi går ned på i jagten på en målmager:)
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlægEn hurtig Googlesøgning på Thomas Dalgaard og backgammon afslører ikke noget, der underbygger han er vild med backgammon:)
Håber dog ikke han har en hemmelig passion. Samme søgning viste, at backgammon er en populær pauseaktivitet i FC Vestsjælland. Surt, hvis det er manglende interesse for backgammon i OB, vi går ned på i jagten på en målmager:)Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlægMed al respekt. Men det er sjovt at hver gang vi nærmer os transfer tid så er de fleste som rygtes til klubben på dette forum straks blevet set på en odenseansk restaurant, ved stadion eller på banegård. Sjovt nok skriver vi aldrig med disse personer som omtales i det sammenhæng, så vidt jeg husker. Jeg tror ikke at Dalgaard og hans manager tager til Odense for at forhandle, for derefter at tage ud og spise, eller for at spille backgammon.
Comment
-
Dalgaard har tilbragt dagen ved Limfjorden, hvor Viborg truppen holdt sæsonafslutning... Han var selvudråbt favorit til at vinde en fodboldgolf turnering, men en anden løb med sejren...
http://www.vff.dk/sportsnyheder/69-n...rg-fodboldgolfTil-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Comment
Comment