Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygtetråd sommer 2014

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Kan godt forstå Ståle hvis han ser noget i Falk og jeg kan da også sagtens se det fra Falks synspunkt, det er bare højere niveau, både sportsligt og økonomisk. Der Falk skal tænke sig rigtigt godt om, det er hvor mange år han tør binde sig til FCK.

    Men synes Jesper Hansen skal skrue prisen op, så FCK bliver "tvunget" til at nøjes med at indløse Emil´s klausul.

    Alternativt tænker jeg det må være noget med Marvin Pourie den anden vej som en del af handlen.

    Comment


      Falk har vist sit hjerte - men har han også ambitioner, så skifter han selvfølgelig til FCK. De skal spille CL kval, vi er heldige, hvis vi overlever næste sæson.

      Jeg elsker OB - men der er ikke meget at konkurrere med PT.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
        Jeg ved fra det københavnske, at interessen for Falk skulle være meget stor. Prismæssigt vurderes en evt. handel til at kunne indbringe OB mellem 9 og 12 mio, hvilket er nødvendigt at få ind i sommer med den blødende økonomi. Og så er FCM forresten parate til at betale Emils pris, men han vil kun til Sjælland eller udlandet.
        Nægter simpelthen at tro på FCM vil smide 7,5 mill med deres økonomi..
        Falk handlen kunne sagtens ske til 12 mill men tvivler på at han vil til FCK.
        Han skal sælges til udlandet for 10-15 stykker i stedet

        Comment


          Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
          Tyder desværre på, at det er noget om det jeg også har hørt, det må ikke ske

          falk, Emil eller begge?

          Comment


            Falk til KB/B1903 er ca. 1000 gange værre end Laursen og Lars J. Han kan ikke vise sig på Fyn hvis det sker.
            OB: Danske mestre i 2075/6

            Comment


              Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
              Mellem 9 og 12 mio for Falk til en konkurrerende dansk klub - no way...det er ALT, ALT for billigt. Det beløb skal meget højere op, hvis et salg på nogen som helst måde skal kunne forsvares. Samme beløb til en udenlandsk klub - tjoh, det er vel ok.
              Nu må Ajax lige på banen. Det vil være en optimal klub for Falk ligesom det i sin tid var det for Christian Eriksen. Vi kan evt tage Lukas Andersen den anden vej så han kan få gang i karrieren igen ;-). Falk skal bare for Guds skyld ikke til en anden superligaklub, det vil sgu være for ondt.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                Han var BIF fan som dreng, mener jeg at have læst et sted.
                Som lilleput var hans yndlingshold BIF. Livretten var en OB-sportsbolle. Mon ikke der er sket noget siden... Han udtalte også efterfølgende at han hurtigt blev OB-fan, da han skiftede til klubben.
                "En fodboldspiller dur ikke, hvis han ikke kan løbe Fyn rundt uden at trække vejret." -Richard Møller Nielsen
                RBerntsen || Æ Å 1887 || TPoFFaST

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg
                  Falk til KB/B1903 er ca. 1000 gange værre end Laursen og Lars J. Han kan ikke vise sig på Fyn hvis det sker.
                  Selvom jeg er overbevist om, at det er en and, så vil jeg give dig ret. Det ville gøre ubeskriveligt ondt i mit striwede hjerte.

                  Comment


                    Selv om jeg også ville havde ondt ved at se Falk hos pse, så syntes jeg vi allerede nu skal stoppe retorik som "kan aldrig ses på Fyn igen" specielt når man tænker på hvad der skete i forbindelse med Lauersen og Jacobsens skifte, hvor forstyrrede personer der kaldte sig OB fans truede familien og ødelage ejendom hos de nævnte spillere.

                    For mig vil Falk altid være OB dreng, men hvis der ikke er et fornuftigt skifte til udlandet i sigte, så forstår jeg altså godt at han bliver nød til at sætte sin karriere øverst, og her har vi lige nu og i nærm fremtid bare ikke noget der kan konkurrerer med dem.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af binzer-fan Se indlæg
                      Selv om jeg også ville havde ondt ved at se Falk hos pse, så syntes jeg vi allerede nu skal stoppe retorik som "kan aldrig ses på Fyn igen" specielt når man tænker på hvad der skete i forbindelse med Lauersen og Jacobsens skifte, hvor forstyrrede personer der kaldte sig OB fans truede familien og ødelage ejendom hos de nævnte spillere.

                      For mig vil Falk altid være OB dreng, men hvis der ikke er et fornuftigt skifte til udlandet i sigte, så forstår jeg altså godt at han bliver nød til at sætte sin karriere øverst, og her har vi lige nu og i nærm fremtid bare ikke noget der kan konkurrerer med dem.
                      Det er helt og holdent klubbens skyld, at den ikke har været i stand til at tilbyde RF et interessant arbejdsmiljø. Desværre!

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                        det er helt og holdent klubbens skyld, at den ikke har været i stand til at tilbyde rf et interessant arbejdsmiljø. Desværre!
                        spot on!!!
                        Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                          Det er helt og holdent klubbens skyld, at den ikke har været i stand til at tilbyde RF et interessant arbejdsmiljø. Desværre!
                          Men derfor er det vigtigt at vi alligevel lige stopper op og læser første afsnit af Binzer-fans indlæg. Vi skal ikke have nye episoder a la Laursen og LJ.
                          Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                          Comment


                            [QUOTE=fynsland_85;14789]Falk til KB/B1903 er ca. 1000 gange værre end Laursen og Lars J. Han kan ikke vise sig på Fyn hvis det sker.[/QUOTE]

                            hvad er da det for noget primitivt vrøvl?

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                              Nu må Ajax lige på banen. Det vil være en optimal klub for Falk ligesom det i sin tid var det for Christian Eriksen. Vi kan evt tage Lukas Andersen den anden vej så han kan få gang i karrieren igen ;-). Falk skal bare for Guds skyld ikke til en anden superligaklub, det vil sgu være for ondt.
                              Det ville jeg ikke havde noget imod

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                                Men derfor er det vigtigt at vi alligevel lige stopper op og læser første afsnit af Binzer-fans indlæg. Vi skal ikke have nye episoder a la Laursen og LJ.
                                meget enig...men damn det ville gøre naller....
                                Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                                Comment

                                Working...
                                X